En Nederland speelde ontzettend zwak dus ja... het wordt kansloos voor ons.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:12 schreef Adames het volgende:
Zie het somber in voor Nederland, Australië speelde gisteren behoorlijk goed
Ik denk eerder Wijnaldum ipv Clasie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:29 schreef Nober het volgende:
Tijd voor de voorbeschouwing, want wat interesseert ons die andere landen nou? Precies! Helemaal niks!
De wereldkampioenen van 2014:
[ afbeelding ]
Australië uit, makkelijker konden ze het ons niet maken, ga er rustig voor zitten want we gaan de 10 halen.
[ afbeelding ]
Vermoedelijke opstelling (4-2-3-1):
Cillessen
Janmaat, Vlaar, De Vrij, Blind
De Jong, Clasie
Robben, Sneijder, Lens
Van Persie
Meer weten: http://www.fifa.com/world(...)/index.html#nosticky
Wat heel veel spelers al zeiden, mooie overwinning maar je hebt nog niks. Nu de knop om en de andere 2 wedstrijden in de poule ook winnen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:00 schreef thedeedster het volgende:
Wedstrijd bloedserieus nemen. Beseffen dat je weer op nul staat. Proberen snel te scoren en dan wedstrijd uitspelen en nog wat goals extra scoren.
Op een EK2008 scenario zit niemand te wachten.
No shit sherlock. Dit land is echt doorgeslagen. Nog nooit is NL wereldkampioen geworden, maar iedereen lijkt het nu te verwachten ook nogquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:02 schreef Ikke. het volgende:
[..]
Wat heel veel spelers al zeiden, mooie overwinning maar je hebt nog niks. Nu de knop om en de andere 2 wedstrijden in de poule ook winnen.
Portugal tegen Duitsland is ook een mooie pot inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:12 schreef hafcfan het volgende:
Er zijn nog andere topshows die eerder komen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:46 schreef Gramulanion het volgende:
Australië moet je niet onderschatten.
er zal toch bijna niemand zijn die serieus denkt dat NL wereld kampioen gaat worden?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
No shit sherlock. Dit land is echt doorgeslagen. Nog nooit is NL wereldkampioen geworden, maar iedereen lijkt het nu te verwachten ook nog
Nee, Spanje speelde juist ontzettend zwak.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
En Nederland speelde ontzettend zwak dus ja... het wordt kansloos voor ons.
nou stijn, ik vind het allemaal best. ik ga vi oranje kijken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
3-0 zege en hopen op een 2-0 winst van Spanje.
Dan is de groepswinst wel binn0n.
Je had toch wel door dat dit sarcastisch was mag ik hopen voor je?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, Spanje speelde juist ontzettend zwak.
Jij was toch niet voor Nederland?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
3-0 zege en hopen op een 2-0 winst van Spanje.
Dan is de groepswinst wel binn0n.
Nooit gezegd, alleen dat ik spontaan wel eens hoop dat Nederland eruit vliegt door al die nobodies die hun mening etaleren over voetbal.quote:
Je komt vaak nogal anti NL over daarom verbaasde me dit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit gezegd, alleen dat ik spontaan wel eens hoop dat Nederland eruit vliegt door al die nobodies die hun mening etaleren over voetbal.
Ik had niet verwacht dat Nederland zo goed uit de hoek kwam.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je komt vaak nogal anti NL over daarom verbaasde me dit.
Welke wedstrijd heb je 4 jaar terug gezien ?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:54 schreef Fokker101 het volgende:
Altijd dat domme gedoe dat Nederland wereldkampioen wordt als ze met 5-1 van Spanje winnen, ja het is knap dat zo'n overwinning hebben behaald. Maar wereldkampioen nee dat niet.. 4 jaar terug verloor Spanje ook van Zwitserland met 2-1 zou maar zo kunnen dat we die in de finale ook weer tegen komen.
En wat maakt jou tot geen nobody ? dat je ellendig lange dagen op Fok zit om je mening te etaleren ?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit gezegd, alleen dat ik spontaan wel eens hoop dat Nederland eruit vliegt door al die nobodies die hun mening etaleren over voetbal.
Australië-Amerikaans Samoaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
na gisteren gezien te hebben denk ik dat het 0-32 gaat worden.
quote:Op zondag 15 juni 2014 09:05 schreef Gewas het volgende:
6 uur is in ieder geval een betere tijd dan de wedstrijd tegen Spanje.
Wat is daar "quote:
Dat wist ik niet, voel je niet gelijk aangevallen.quote:Op zondag 15 juni 2014 09:13 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat is daar "" aan? Ik heb zware medicatie waardoor ik vaak niet wakker kan blijven met wedstrijden die tot 11 uur of later duren.
Ok.quote:Op zondag 15 juni 2014 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, voel je niet gelijk aangevallen.
Veel Feyenoorders zijn anti Oranje, dat zou een verklaring kunnen zijn.. o wachtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je komt vaak nogal anti NL over daarom verbaasde me dit.
zes uur is een kut tijd...quote:Op zondag 15 juni 2014 09:05 schreef Gewas het volgende:
6 uur is in ieder geval een betere tijd dan de wedstrijd tegen Spanje.
Dat kan natuurlijk niet, Depay zal nooit de 1ste helft spelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:08 schreef JenHermes het volgende:
2 - 0 overwinning voor Oranje, Sneijder en Depay
Goede eerste helft van Oranje waarin de 2 goals vallen, 2de helft gaat Oranje steeds slordiger spelen
Hoe denk jij dat nou te weten?quote:Op zondag 15 juni 2014 10:48 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet, Depay zal nooit de 1ste helft spelen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
na gisteren gezien te hebben denk ik dat het 0-32 gaat worden.
Iemand die beweert voor het WK van deze speler te hebben gehoord liegtquote:Australië mist Franjic rest van WK
SAO PAULO -
Het Nederlands elftal hoeft zich komende woensdag geen zorgen te maken over Ivan Franjic. De rechtsback van Australië heeft een scheurtje in zijn rechterhamstring opgelopen in het eerste WK-duel van 'the Socceroos' tegen Chili (3-1-nederlaag). Hoewel het niet bekend is hoe lang Franjic uit de roulatie is, mag worden aangenomen dat hij de rest van het WK aan zich voorbij moet laten gaan.
Franjic liep de blessure op toen hij vlak na het begin van de tweede helft een bal uit de lucht wilde aannemen. Hij werd vervangen door Ryan McGowan, normaal gesproken ook woensdag zijn vervanger.
Op 27 seconde zit een van Persiegoal.quote:
Nu maken we tenminste een kansquote:Op zondag 15 juni 2014 12:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Iemand die beweert voor het WK van deze speler te hebben gehoord liegt
Omdat ik voetbal al een jaar of 20 volg, dan leer je wel bepaalde patronen kennen.quote:
Kongolo is goed vraag maar eens rond in het Feyenoordtopic.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:35 schreef alwaysonhold het volgende:
Blind waarschijnlijk geblesseerd. Meld Nederland 1. Ai.
in het scenario dat jij opschrijft heeft chili 9 punten.... ned 6 punten, spanje 3 punten en aus 0 punten... lees je eigen zinnen nog maar eens na.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:29 schreef Bianca82 het volgende:
Sorry, ik kom er met google ff niet uit... Ik hoor zojuist de Australische coach zeggen, dat als Nederland wint van Australie, Nederland door is. Maar er zijn toch drie landen die dan alsnog op 6 punten kunnen komen? (als chili wint van spanje EN spanje wint van australie, EN nederland verliest van Chili?) En daarna wordt er gekeken naar doelsaldo, maar daar is nu (strikt genomen) toch nog niks over te zeggen....?
pardon, als Spanje wint van Chiliquote:Op zondag 15 juni 2014 22:29 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
in het scenario dat jij opschrijft heeft chili 9 punten....
Ja dat kan, maar het is erg onwaarschijnlijk dat NED met een doelsaldo van minstens +5 (+4 nu plus winst tegen AUS) zoveel doelpunten tegen krijgt tegen Chili dat we niet een beter doelsaldo hebben dan Spanje dat nu op -4 staat.quote:
Gewoon een objectieve voorspelling. Pak de interland historie er anders even op na, Nederland heeft nog nooit van Australië gewonnen.quote:
En wat zegt dat? Dat zegt alleen iets als het team exact hetzelfde zou zijn en de omstandigheden (WK vs niet WK).quote:Op maandag 16 juni 2014 14:24 schreef Kekster het volgende:
[..]
Gewoon een objectieve voorspelling. Pak de interland historie er anders even op na, Nederland heeft nog nooit van Australië gewonnen.
Het zegt wel degelijk wat. Nederland wint anders ook nooit van Portugal, zowel op het EK, WK, vriendschappelijk en kwalificatie wedstrijden.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En wat zegt dat? Dat zegt alleen iets als het team exact hetzelfde zou zijn en de omstandigheden (WK vs niet WK).
Portugal is dan ook onze angstgegner. Dat is iets wat je jezelf deels wijs maakt en deels heeft het te maken met hun speelstijl die ons niet ligt: geniepiger, sluwer en wij laten ons daarin meesleuren en worden dan door Portugal verslagen op ervaring en sluwheid. Als Nederland dat van zich af kan schudden kan Nederland prima van Portugal winnen. Dat gezegd hebbende, hebben wij pas drie maal eerder tegen Australië gespeeld, alle drie de keren in vriendschappelijke context en met compleet andere teams en opstelling, zowel van de kant van Australië als van Nederland. Australië is niet de angstgegner voor ons die Portugal is. Waar jouw stelling voor Portugal opgaat, snijdt die voor wat betreft Australië geen enkel hout.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:30 schreef Kekster het volgende:
[..]
Het zegt wel degelijk wat. Nederland wint anders ook nooit van Portugal, zowel op het EK, WK, vriendschappelijk en kwalificatie wedstrijden.
Wow dit is wel de meest droevige post die ik in het WK gedeelte kan vinden tot dusver...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad. Net alsof Duitsland geen 80 miljoen bondscoaches heeftquote:Op maandag 16 juni 2014 14:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wow dit is wel de meest droevige post die ik in het WK gedeelte kan vinden tot dusver...
Tsjechie heeft ooit van Luxemburg verloren, Luxemburg is dus vast beter dan Tsjechie.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:24 schreef Kekster het volgende:
[..]
Gewoon een objectieve voorspelling. Pak de interland historie er anders even op na, Nederland heeft nog nooit van Australië gewonnen.
Kun je dan je grens niet een uurtje verleggen?quote:Op zondag 15 juni 2014 09:13 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat is daar "" aan? Ik heb zware medicatie waardoor ik vaak niet wakker kan blijven met wedstrijden die tot 11 uur of later duren.
Om nog maar te zwijgen over het legendarische Ajax dat van Barcelona won.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsjechie heeft ooit van Luxemburg verloren, Luxemburg is dus vast beter dan Tsjechie.
Jij bent echt dom.
Volgens mij pas na de achtste finales gaat de reset weer aan.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:46 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
Ik gok een 0-2 overwinning. Niet te gek doen en vooral geen onnodige gele kaarten pakken en blessures. Weet iemand hoe het zit met kwijtschelden van gele en rode kaarten?
De speelstijl van Australië ligt Nederland ook niet. Nederland is een counterploegje dat zeeën van ruimte nodig heeft om goed uit de verf te komen. Australië gaat die echt niet geven en wanneer het niet lukt slaat de frustratie altijd snel toe bij Nederland. Dat hebben we o.a. gezien in tijdens de welbefaamde wedstrijd uit 2006 tegen Portugal.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Portugal is dan ook onze angstgegner. Dat is iets wat je jezelf deels wijs maakt en deels heeft het te maken met hun speelstijl die ons niet ligt: geniepiger, sluwer en wij laten ons daarin meesleuren en worden dan door Portugal verslagen op ervaring en sluwheid. Als Nederland dat van zich af kan schudden kan Nederland prima van Portugal winnen. Dat gezegd hebbende, hebben wij pas drie maal eerder tegen Australië gespeeld, alle drie de keren in vriendschappelijke context en met compleet andere teams en opstelling, zowel van de kant van Australië als van Nederland. Australië is niet de angstgegner voor ons die Portugal is. Waar jouw stelling voor Portugal opgaat, snijdt die voor wat betreft Australië geen enkel hout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |