En Nederland speelde ontzettend zwak dus ja... het wordt kansloos voor ons.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:12 schreef Adames het volgende:
Zie het somber in voor Nederland, Australië speelde gisteren behoorlijk goed
Ik denk eerder Wijnaldum ipv Clasie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:29 schreef Nober het volgende:
Tijd voor de voorbeschouwing, want wat interesseert ons die andere landen nou? Precies! Helemaal niks!
De wereldkampioenen van 2014:
[ afbeelding ]
Australië uit, makkelijker konden ze het ons niet maken, ga er rustig voor zitten want we gaan de 10 halen.
[ afbeelding ]
Vermoedelijke opstelling (4-2-3-1):
Cillessen
Janmaat, Vlaar, De Vrij, Blind
De Jong, Clasie
Robben, Sneijder, Lens
Van Persie
Meer weten: http://www.fifa.com/world(...)/index.html#nosticky
Wat heel veel spelers al zeiden, mooie overwinning maar je hebt nog niks. Nu de knop om en de andere 2 wedstrijden in de poule ook winnen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:00 schreef thedeedster het volgende:
Wedstrijd bloedserieus nemen. Beseffen dat je weer op nul staat. Proberen snel te scoren en dan wedstrijd uitspelen en nog wat goals extra scoren.
Op een EK2008 scenario zit niemand te wachten.
No shit sherlock. Dit land is echt doorgeslagen. Nog nooit is NL wereldkampioen geworden, maar iedereen lijkt het nu te verwachten ook nogquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:02 schreef Ikke. het volgende:
[..]
Wat heel veel spelers al zeiden, mooie overwinning maar je hebt nog niks. Nu de knop om en de andere 2 wedstrijden in de poule ook winnen.
Portugal tegen Duitsland is ook een mooie pot inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:12 schreef hafcfan het volgende:
Er zijn nog andere topshows die eerder komen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:46 schreef Gramulanion het volgende:
Australië moet je niet onderschatten.
er zal toch bijna niemand zijn die serieus denkt dat NL wereld kampioen gaat worden?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
No shit sherlock. Dit land is echt doorgeslagen. Nog nooit is NL wereldkampioen geworden, maar iedereen lijkt het nu te verwachten ook nog
Nee, Spanje speelde juist ontzettend zwak.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
En Nederland speelde ontzettend zwak dus ja... het wordt kansloos voor ons.
nou stijn, ik vind het allemaal best. ik ga vi oranje kijken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
3-0 zege en hopen op een 2-0 winst van Spanje.
Dan is de groepswinst wel binn0n.
Je had toch wel door dat dit sarcastisch was mag ik hopen voor je?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, Spanje speelde juist ontzettend zwak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |