Kongolo is goed vraag maar eens rond in het Feyenoordtopic.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:35 schreef alwaysonhold het volgende:
Blind waarschijnlijk geblesseerd. Meld Nederland 1. Ai.
in het scenario dat jij opschrijft heeft chili 9 punten.... ned 6 punten, spanje 3 punten en aus 0 punten... lees je eigen zinnen nog maar eens na.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:29 schreef Bianca82 het volgende:
Sorry, ik kom er met google ff niet uit... Ik hoor zojuist de Australische coach zeggen, dat als Nederland wint van Australie, Nederland door is. Maar er zijn toch drie landen die dan alsnog op 6 punten kunnen komen? (als chili wint van spanje EN spanje wint van australie, EN nederland verliest van Chili?) En daarna wordt er gekeken naar doelsaldo, maar daar is nu (strikt genomen) toch nog niks over te zeggen....?
pardon, als Spanje wint van Chiliquote:Op zondag 15 juni 2014 22:29 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
in het scenario dat jij opschrijft heeft chili 9 punten....
Ja dat kan, maar het is erg onwaarschijnlijk dat NED met een doelsaldo van minstens +5 (+4 nu plus winst tegen AUS) zoveel doelpunten tegen krijgt tegen Chili dat we niet een beter doelsaldo hebben dan Spanje dat nu op -4 staat.quote:
Gewoon een objectieve voorspelling. Pak de interland historie er anders even op na, Nederland heeft nog nooit van Australië gewonnen.quote:
En wat zegt dat? Dat zegt alleen iets als het team exact hetzelfde zou zijn en de omstandigheden (WK vs niet WK).quote:Op maandag 16 juni 2014 14:24 schreef Kekster het volgende:
[..]
Gewoon een objectieve voorspelling. Pak de interland historie er anders even op na, Nederland heeft nog nooit van Australië gewonnen.
Het zegt wel degelijk wat. Nederland wint anders ook nooit van Portugal, zowel op het EK, WK, vriendschappelijk en kwalificatie wedstrijden.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En wat zegt dat? Dat zegt alleen iets als het team exact hetzelfde zou zijn en de omstandigheden (WK vs niet WK).
Portugal is dan ook onze angstgegner. Dat is iets wat je jezelf deels wijs maakt en deels heeft het te maken met hun speelstijl die ons niet ligt: geniepiger, sluwer en wij laten ons daarin meesleuren en worden dan door Portugal verslagen op ervaring en sluwheid. Als Nederland dat van zich af kan schudden kan Nederland prima van Portugal winnen. Dat gezegd hebbende, hebben wij pas drie maal eerder tegen Australië gespeeld, alle drie de keren in vriendschappelijke context en met compleet andere teams en opstelling, zowel van de kant van Australië als van Nederland. Australië is niet de angstgegner voor ons die Portugal is. Waar jouw stelling voor Portugal opgaat, snijdt die voor wat betreft Australië geen enkel hout.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:30 schreef Kekster het volgende:
[..]
Het zegt wel degelijk wat. Nederland wint anders ook nooit van Portugal, zowel op het EK, WK, vriendschappelijk en kwalificatie wedstrijden.
Wow dit is wel de meest droevige post die ik in het WK gedeelte kan vinden tot dusver...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit gezegd, alleen dat ik spontaan wel eens hoop dat Nederland eruit vliegt door al die nobodies die hun mening etaleren over voetbal.
Inderdaad. Net alsof Duitsland geen 80 miljoen bondscoaches heeftquote:Op maandag 16 juni 2014 14:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wow dit is wel de meest droevige post die ik in het WK gedeelte kan vinden tot dusver...
Tsjechie heeft ooit van Luxemburg verloren, Luxemburg is dus vast beter dan Tsjechie.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:24 schreef Kekster het volgende:
[..]
Gewoon een objectieve voorspelling. Pak de interland historie er anders even op na, Nederland heeft nog nooit van Australië gewonnen.
Kun je dan je grens niet een uurtje verleggen?quote:Op zondag 15 juni 2014 09:13 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat is daar "" aan? Ik heb zware medicatie waardoor ik vaak niet wakker kan blijven met wedstrijden die tot 11 uur of later duren.
Om nog maar te zwijgen over het legendarische Ajax dat van Barcelona won.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsjechie heeft ooit van Luxemburg verloren, Luxemburg is dus vast beter dan Tsjechie.
Jij bent echt dom.
Volgens mij pas na de achtste finales gaat de reset weer aan.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:46 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
Ik gok een 0-2 overwinning. Niet te gek doen en vooral geen onnodige gele kaarten pakken en blessures. Weet iemand hoe het zit met kwijtschelden van gele en rode kaarten?
De speelstijl van Australië ligt Nederland ook niet. Nederland is een counterploegje dat zeeën van ruimte nodig heeft om goed uit de verf te komen. Australië gaat die echt niet geven en wanneer het niet lukt slaat de frustratie altijd snel toe bij Nederland. Dat hebben we o.a. gezien in tijdens de welbefaamde wedstrijd uit 2006 tegen Portugal.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Portugal is dan ook onze angstgegner. Dat is iets wat je jezelf deels wijs maakt en deels heeft het te maken met hun speelstijl die ons niet ligt: geniepiger, sluwer en wij laten ons daarin meesleuren en worden dan door Portugal verslagen op ervaring en sluwheid. Als Nederland dat van zich af kan schudden kan Nederland prima van Portugal winnen. Dat gezegd hebbende, hebben wij pas drie maal eerder tegen Australië gespeeld, alle drie de keren in vriendschappelijke context en met compleet andere teams en opstelling, zowel van de kant van Australië als van Nederland. Australië is niet de angstgegner voor ons die Portugal is. Waar jouw stelling voor Portugal opgaat, snijdt die voor wat betreft Australië geen enkel hout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |