Welke wedstrijd heb je 4 jaar terug gezien ?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:54 schreef Fokker101 het volgende:
Altijd dat domme gedoe dat Nederland wereldkampioen wordt als ze met 5-1 van Spanje winnen, ja het is knap dat zo'n overwinning hebben behaald. Maar wereldkampioen nee dat niet.. 4 jaar terug verloor Spanje ook van Zwitserland met 2-1 zou maar zo kunnen dat we die in de finale ook weer tegen komen.
En wat maakt jou tot geen nobody ? dat je ellendig lange dagen op Fok zit om je mening te etaleren ?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit gezegd, alleen dat ik spontaan wel eens hoop dat Nederland eruit vliegt door al die nobodies die hun mening etaleren over voetbal.
Australië-Amerikaans Samoaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
na gisteren gezien te hebben denk ik dat het 0-32 gaat worden.
quote:Op zondag 15 juni 2014 09:05 schreef Gewas het volgende:
6 uur is in ieder geval een betere tijd dan de wedstrijd tegen Spanje.
Wat is daar "quote:
Dat wist ik niet, voel je niet gelijk aangevallen.quote:Op zondag 15 juni 2014 09:13 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat is daar "" aan? Ik heb zware medicatie waardoor ik vaak niet wakker kan blijven met wedstrijden die tot 11 uur of later duren.
Ok.quote:Op zondag 15 juni 2014 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, voel je niet gelijk aangevallen.
Veel Feyenoorders zijn anti Oranje, dat zou een verklaring kunnen zijn.. o wachtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je komt vaak nogal anti NL over daarom verbaasde me dit.
zes uur is een kut tijd...quote:Op zondag 15 juni 2014 09:05 schreef Gewas het volgende:
6 uur is in ieder geval een betere tijd dan de wedstrijd tegen Spanje.
Dat kan natuurlijk niet, Depay zal nooit de 1ste helft spelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:08 schreef JenHermes het volgende:
2 - 0 overwinning voor Oranje, Sneijder en Depay
Goede eerste helft van Oranje waarin de 2 goals vallen, 2de helft gaat Oranje steeds slordiger spelen
Hoe denk jij dat nou te weten?quote:Op zondag 15 juni 2014 10:48 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet, Depay zal nooit de 1ste helft spelen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
na gisteren gezien te hebben denk ik dat het 0-32 gaat worden.
Iemand die beweert voor het WK van deze speler te hebben gehoord liegtquote:Australië mist Franjic rest van WK
SAO PAULO -
Het Nederlands elftal hoeft zich komende woensdag geen zorgen te maken over Ivan Franjic. De rechtsback van Australië heeft een scheurtje in zijn rechterhamstring opgelopen in het eerste WK-duel van 'the Socceroos' tegen Chili (3-1-nederlaag). Hoewel het niet bekend is hoe lang Franjic uit de roulatie is, mag worden aangenomen dat hij de rest van het WK aan zich voorbij moet laten gaan.
Franjic liep de blessure op toen hij vlak na het begin van de tweede helft een bal uit de lucht wilde aannemen. Hij werd vervangen door Ryan McGowan, normaal gesproken ook woensdag zijn vervanger.
Op 27 seconde zit een van Persiegoal.quote:
Nu maken we tenminste een kansquote:Op zondag 15 juni 2014 12:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Iemand die beweert voor het WK van deze speler te hebben gehoord liegt
Omdat ik voetbal al een jaar of 20 volg, dan leer je wel bepaalde patronen kennen.quote:
Kongolo is goed vraag maar eens rond in het Feyenoordtopic.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:35 schreef alwaysonhold het volgende:
Blind waarschijnlijk geblesseerd. Meld Nederland 1. Ai.
in het scenario dat jij opschrijft heeft chili 9 punten.... ned 6 punten, spanje 3 punten en aus 0 punten... lees je eigen zinnen nog maar eens na.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:29 schreef Bianca82 het volgende:
Sorry, ik kom er met google ff niet uit... Ik hoor zojuist de Australische coach zeggen, dat als Nederland wint van Australie, Nederland door is. Maar er zijn toch drie landen die dan alsnog op 6 punten kunnen komen? (als chili wint van spanje EN spanje wint van australie, EN nederland verliest van Chili?) En daarna wordt er gekeken naar doelsaldo, maar daar is nu (strikt genomen) toch nog niks over te zeggen....?
pardon, als Spanje wint van Chiliquote:Op zondag 15 juni 2014 22:29 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
in het scenario dat jij opschrijft heeft chili 9 punten....
Ja dat kan, maar het is erg onwaarschijnlijk dat NED met een doelsaldo van minstens +5 (+4 nu plus winst tegen AUS) zoveel doelpunten tegen krijgt tegen Chili dat we niet een beter doelsaldo hebben dan Spanje dat nu op -4 staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |