Chamakhquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Noem eens drie Marokkaanse topspelers.
Opsporing Verzocht.nlquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Noem eens drie Marokkaanse topspelers.
Uh, nee. Sanje speelt namelijk wel goed voetbal itt Barcaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Iedere voetballiefhebber wil het liefst Spanje er meteen uit. Lijkt me logisch.
Nu sla je door.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, nee. Sanje speelt namelijk wel goed voetbal itt Barca
Jij wil serieus dat Spanje doorgaat?quote:
Als Chili zo gaat spelen dan komt het wel goed voor Spanje ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Spanje gaat heus wel door hoor in deze mickey mouse groep.
Ze speelden verschrikkelijk, daarom heeft Nederland ze de grootste WK-nederlaag sinds 1950 uitgedeeld. Maar wat ik nu zie... Daar wordt Spanje niet bang van.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo fantastisch speelde Spanje ook niet. Vooral conditioneel lijken ze tekort te komen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen idioten willen Spanje graag eruitquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:39 schreef Drxx het volgende:
[..]
Jij wil serieus dat Spanje doorgaat?
[..]
Als Chili zo gaat spelen dan komt het wel goed voor Spanje ja.
[..]
Ze speelden verschrikkelijk, daarom heeft Nederland ze de grootste WK-nederlaag sinds 1950 uitgedeeld. Maar wat ik nu zie... Daar wordt Spanje niet bang van.
[..]Troll.
Die hebben volgens mij al een aardige tijd geen echt goede wedstrijd meer gespeeld.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wtf, jij hebt echt een schroefje loszittenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen idioten willen Spanje graag eruit
Nee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wtf, jij hebt echt een schroefje loszitten
Eens.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Die haat op Spanje is echt chanant.
Vind ik ook. Kinderachtig ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Die haat op Spanje is echt genant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |