Ik gooi 'm even op de sportsite en daarna ga ik ook ronken.quote:
Valt tegen. Bovendien komen ze uit Noord Afrika, die hebben vaak moeite met samenwerken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Algerije heeft betere spelers dan Australië.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Valt tegen. Bovendien komen ze uit Noord Afrika, die hebben vaak moeite met samenwerken.
?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:26 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Klootzak, zei niks tegen mij terug op facebook.![]()
Marokko bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Valt tegen. Bovendien komen ze uit Noord Afrika, die hebben vaak moeite met samenwerken.
Marokko heeft ook altijd goede spelers, maar ze spelen nooit echt wat klaar.quote:
Noem eens drie Marokkaanse topspelers.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Marokko bijvoorbeeld![]()
Zoveel kwaliteit voor Afrikanen en plaatsten zich nooit.
Chili speelt met iedereen naar voren en als Nederland als vandaag speelt met lange passes dan is het snel voorbij.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Chili en Australië worden lastiger dan Spanje. Chili speelt Spaans maar directer. Australië speelt met meer kracht en nemen onze counterrol over.
Maher, Bakkali en Afellayquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Noem eens drie Marokkaanse topspelers.
El Ahmadi.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Özil is Turksquote:
Benatia, Taarabt, Assaidi.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is wel een baasje jaquote:
Marokkoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar komt Chamakh eigenlijk vandaan?
LRquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe, thanks.Al heb ik hem laten maken door Littlerabbit, zijn idee ook dit dat alles
Een beste man, die LR.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe, thanks.Al heb ik hem laten maken door Littlerabbit, zijn idee ook dit dat alles
Benatia is wereldtop, geef ik je. Belhanda kan ook wel voetballen. Verder valt het volgens mij wel mee met die zogenaamde kwaliteit.quote:
Omdat Turken en Marokkanen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:34 schreef Hermanna het volgende:
Waarom praten over Turken en Marokkanen? Godverdomme.
Spanje eruit willenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:36 schreef Drxx het volgende:
2-2 zou een veel eerlijkere uitslag zijn. Echter als Chili wint, is de kans iets groter dat Spanje er in de eerste groepsronde al eruit vliegtMaar dan moet Chili natuurlijk wel veel beter spelen dan dit willen ze ook maar een kans maken tegen Spanje... Lastig allemaal
Die is pro-gelijkspel want beter voor Nederlandquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:36 schreef H.FR het volgende:
Die commentator is volgens mij wel licht pro-australië
Spanje gaat heus wel door hoor in deze mickey mouse groep.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:36 schreef Drxx het volgende:
2-2 zou een veel eerlijkere uitslag zijn. Echter als Chili wint, is de kans iets groter dat Spanje er in de eerste groepsronde al eruit vliegtMaar dan moet Chili natuurlijk wel veel beter spelen dan dit willen ze ook maar een kans maken tegen Spanje... Lastig allemaal
Zo fantastisch speelde Spanje ook niet. Vooral conditioneel lijken ze tekort te komen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:36 schreef Drxx het volgende:
Chamakhquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Opsporing Verzocht.nlquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Uh, nee. Sanje speelt namelijk wel goed voetbal itt Barcaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Iedere voetballiefhebber wil het liefst Spanje er meteen uit. Lijkt me logisch.
Nu sla je door.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, nee. Sanje speelt namelijk wel goed voetbal itt Barca
Jij wil serieus dat Spanje doorgaat?quote:
Als Chili zo gaat spelen dan komt het wel goed voor Spanje ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Spanje gaat heus wel door hoor in deze mickey mouse groep.
Ze speelden verschrikkelijk, daarom heeft Nederland ze de grootste WK-nederlaag sinds 1950 uitgedeeld. Maar wat ik nu zie... Daar wordt Spanje niet bang van.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo fantastisch speelde Spanje ook niet. Vooral conditioneel lijken ze tekort te komen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen idioten willen Spanje graag eruitquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:39 schreef Drxx het volgende:
[..]
Jij wil serieus dat Spanje doorgaat?
[..]
Als Chili zo gaat spelen dan komt het wel goed voor Spanje ja.
[..]
Ze speelden verschrikkelijk, daarom heeft Nederland ze de grootste WK-nederlaag sinds 1950 uitgedeeld. Maar wat ik nu zie... Daar wordt Spanje niet bang van.
[..]Troll.
Die hebben volgens mij al een aardige tijd geen echt goede wedstrijd meer gespeeld.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wtf, jij hebt echt een schroefje loszittenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen idioten willen Spanje graag eruit
Nee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wtf, jij hebt echt een schroefje loszitten
Eens.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Die haat op Spanje is echt chanant.
Vind ik ook. Kinderachtig ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Die haat op Spanje is echt genant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |