Ik gooi 'm even op de sportsite en daarna ga ik ook ronken.quote:
Valt tegen. Bovendien komen ze uit Noord Afrika, die hebben vaak moeite met samenwerken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Algerije heeft betere spelers dan Australië.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Valt tegen. Bovendien komen ze uit Noord Afrika, die hebben vaak moeite met samenwerken.
?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:26 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Klootzak, zei niks tegen mij terug op facebook.![]()
Marokko bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Valt tegen. Bovendien komen ze uit Noord Afrika, die hebben vaak moeite met samenwerken.
Marokko heeft ook altijd goede spelers, maar ze spelen nooit echt wat klaar.quote:
Noem eens drie Marokkaanse topspelers.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Marokko bijvoorbeeld![]()
Zoveel kwaliteit voor Afrikanen en plaatsten zich nooit.
Chili speelt met iedereen naar voren en als Nederland als vandaag speelt met lange passes dan is het snel voorbij.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Chili en Australië worden lastiger dan Spanje. Chili speelt Spaans maar directer. Australië speelt met meer kracht en nemen onze counterrol over.
Maher, Bakkali en Afellayquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Noem eens drie Marokkaanse topspelers.
El Ahmadi.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Özil is Turksquote:
Benatia, Taarabt, Assaidi.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is wel een baasje jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |