Marokkoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar komt Chamakh eigenlijk vandaan?
LRquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe, thanks.Al heb ik hem laten maken door Littlerabbit, zijn idee ook dit dat alles
Een beste man, die LR.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe, thanks.Al heb ik hem laten maken door Littlerabbit, zijn idee ook dit dat alles
Benatia is wereldtop, geef ik je. Belhanda kan ook wel voetballen. Verder valt het volgens mij wel mee met die zogenaamde kwaliteit.quote:
Omdat Turken en Marokkanen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:34 schreef Hermanna het volgende:
Waarom praten over Turken en Marokkanen? Godverdomme.
Spanje eruit willenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:36 schreef Drxx het volgende:
2-2 zou een veel eerlijkere uitslag zijn. Echter als Chili wint, is de kans iets groter dat Spanje er in de eerste groepsronde al eruit vliegtMaar dan moet Chili natuurlijk wel veel beter spelen dan dit willen ze ook maar een kans maken tegen Spanje... Lastig allemaal
Die is pro-gelijkspel want beter voor Nederlandquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:36 schreef H.FR het volgende:
Die commentator is volgens mij wel licht pro-australië
Spanje gaat heus wel door hoor in deze mickey mouse groep.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:36 schreef Drxx het volgende:
2-2 zou een veel eerlijkere uitslag zijn. Echter als Chili wint, is de kans iets groter dat Spanje er in de eerste groepsronde al eruit vliegtMaar dan moet Chili natuurlijk wel veel beter spelen dan dit willen ze ook maar een kans maken tegen Spanje... Lastig allemaal
Zo fantastisch speelde Spanje ook niet. Vooral conditioneel lijken ze tekort te komen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:36 schreef Drxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |