eerste minuten was dat niet het geval.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:46 schreef BabeWatcher het volgende:
geef toe dat dit Spanje beroerd speelt
Ja nu.. in de eerste helft gingen ze zo soepel, had het echt benauwdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:46 schreef BabeWatcher het volgende:
geef toe dat dit Spanje beroerd speelt
quote:
Ja anders had Spanje nog gewonnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:49 schreef nikk het volgende:
We hebben mazzel dat Torres een grotere faalhaas is dan Veltman.
Dankjewelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:49 schreef Lothiriel het volgende:
Mijn respect hebben jullie, beste noorderburen
Nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:49 schreef Spychisch het volgende:
Zou wel grappig zijn als Spanje poule niet doorkomt
Forza Chiliquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:49 schreef Spychisch het volgende:
Zou wel grappig zijn als Spanje poule niet doorkomt
Wellicht is Spanje dit jaar inderdaad kut, zegt dit nog niets over onze kansenquote:
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 22:49:25De Grote Elf #spaned #Oranje reageer retweet
niet je met 5-1 laten inmaken door de eredivisie . dat is gewoon een gebroken elftalquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:49 schreef BlueMage het volgende:
Wow niemand van Spanje bakt er wat van maar WK in 2010 was Spanje tegen Zwitserland ook niks maar ja dat was Zwitserland....
Met andere woorden: Spanje is wel vaker behoorlijk slecht in de eerste wedstrijd.
tranen van blijdschapquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:50 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Wist niet dat je voor Spanje was.
Je kunt op deze manier misschien wel Brazilië ontlopenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:50 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Wellicht is Spanje dit jaar inderdaad kut, zegt dat nog niets over onze kansen
Ja, iedereen wel eens. Nederland speelt nu in elk geval heerlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:49 schreef BlueMage het volgende:
Wow niemand van Spanje bakt er wat van maar WK in 2010 was Spanje tegen Zwitserland ook niks maar ja dat was Zwitserland....
Met andere woorden: Spanje is wel vaker behoorlijk slecht in de eerste wedstrijd.
Nederland = San Antonio Spursquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 22:49:25De Grote Elf #spaned #Oranje reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Ohja dat zou wel mooi zijn inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt op deze manier misschien wel Brazilië ontlopen
quote:
nou nou nouquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:52 schreef Grifte het volgende:
Hahahaha zo heerlijk voor die kankertrieste jankbal Busquets en consorten
Ja, nou wat een verassingquote:
quote:
Onvoorstelbaar goed. Na Kuijt hét voorbeeld van een speler die álles uit zijn carriere heeft gehaald.quote:
Sommige riepen zelfs 3x verliesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:53 schreef Revanches het volgende:
En iedereen maar denken dat we kansloos zouden verliezen... wow
Ik was er 1 van.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:53 schreef Revanches het volgende:
En iedereen maar denken dat we kansloos zouden verliezen... wow
Iddquote:
Het siert je dat je dit zegtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:54 schreef theunderdog het volgende:
Mijn pessimisme (waarvan ik dacht dat dat realisme was) is kei en keihard weerlegt !!
Prachtig dit ! en hulde aan de mensen die wel positief konden blijven tot aan deze wedstrijd .
In het voetbal is alles mogelijk, wat een machtig mooi spelletje is het toch.
twitter:FinallyMario twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 22:55:01Wow! Chocolate Holland! 🎉@NDJ_Official !!! Yea bro! reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:54 schreef theunderdog het volgende:
Mijn pessimisme (waarvan ik dacht dat dat realisme was) is kei en keihard weerlegt !!
Prachtig dit ! en hulde aan de mensen die wel positief konden blijven tot aan deze wedstrijd .
Sluit ik me bij aan. Ik dacht hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:54 schreef theunderdog het volgende:
Ja prachtig momentquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Van Persie bij zijn wissel. Hoe hij zijn aanvoerdersband aan Robben geeft.![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:54 schreef theunderdog het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:56 schreef Spychisch het volgende:
Hopelijk wordt dit niet een gevalletje EK 2008
Idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:56 schreef Happel het volgende:
Enige nadeel is dat de Oranje gekte nu pas echt loskomt...
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:56 schreef Spychisch het volgende:
Dit iddquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:56 schreef Spychisch het volgende:
Ik hoop eerlijk waar dat hij naar Arsenal komt. Mijn favoriete club in Engeland en ik denk dat hij daar goed past.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:56 schreef BorusBulldog het volgende:
Als Blind zo blijft spelen blijft hij niet lang bij Ajax. Heb hem nog niet zo goed als vanavond zien spelen.
Dat mag je zeggenquote:
Beter dat dan die wanvertoning van twee jaar geledenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:56 schreef Spychisch het volgende:
Haha, nog hartkloppingen gehad?quote:
"wereldwijde vernedering"quote:
Toen tegen Barca was hij ook geweldig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:57 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk waar dat hij naar Arsenal komt. Mijn favoriete club in Engeland en ik denk dat hij daar goed past.
Pffff, vooral tijdens het eerste kwartierquote:
twitter:AlexanderNL twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 22:58:52DE W VAN WILLEM WAKKER STAMPOT ETEN reageer retweet
Yep.. ontzettend sterk. En Cillissen.quote:
is al bezig op 4.quote:
Dat was Zonderland toch al?quote:
Ballobaastwitter:FinallyMario twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 22:55:01Wow! Chocolate Holland! 🎉@NDJ_Official !!! Yea bro! reageer retweet
quote:Spain 1-5 Netherlands
Posted at 21:52
A team containing Ron Vlaar, Daryl Janmaat and Stefan de Vrij has just walloped Spain.
Football is brilliant isn't it?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit vind ik al veel mooier dan heel WK2010.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Oh fuck it. Dit is gewoon terecht nu.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Oh fuck it. Dit is gewoon terecht nu.
[ afbeelding ]
Mooiste moment van de wedstrijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:04 schreef Vydushki het volgende:
Iemand een .gifje van de kus en handjes van Robben?
Het zorgt ervoor dat middelmatige verdedigers zich kunnen verbergen achter andere middelmatige verdedigers.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
5-3-2 vind ik nog steeds niks trouwens. Behalve als je net als de tweede helft vol druk geeft tot ver op de helft van de tegenstander.
Srs? Lolquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:05 schreef Leafeon672 het volgende:
In Spanje zijn de Catalanen feest aan het vieren![]()
Het zal ook nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:05 schreef Leafeon672 het volgende:
In Spanje zijn de Catalanen feest aan het vieren![]()
Catalanen hebben echt een schijthekel aan Spanjaardenquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:00 schreef Kikopuz het volgende:
Te veel gele kaarten dus men staat nu al op scherp, terwijl de verdediging toch al klote was. + Blatter = Verloren wedstrijd.
Volgend WK beter.
quote:
twitter:tiesto twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 23:08:06Spain vs Holland 1-5!!! #NED #WorldCup http://t.co/XiQLlUD1lE reageer retweet
Met 5-3-2 zoals in de eerste helft zorg je juist dat alle druk op de verdedigers komt, omdat de aanvallers en middenvelders de bal niet kunnen vasthouden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Het zorgt ervoor dat middelmatige verdedigers zich kunnen verbergen achter andere middelmatige verdedigers.
Ik vond 5-3-2 dat dit een signaal was van LVG dat hij geen vertrouwen heeft in de verdediging (wat ook bleek tijdens de oefenpartijen).
Hier ben ik !!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:59 schreef Ar-se-nal het volgende:
waar zijn de pessimisten??? hopelijk wordt het als ek 2008 alleen dan wat verder komen
eens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met 5-3-2 zoals in de eerste helft zorg je juist dat alle druk op de verdedigers komt, omdat de aanvallers en middenvelders de bal niet kunnen vasthouden.
Als je zoals de tweede helft speelt, aanvallender, dan loopt het beter.
Kan je nagaan dat het zelfs 6-1 had moeten zijn. Een van de mooiste overwinningen op een groot toernooi die ik heb gezien denk ik..quote:
Meer 5-1 eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:10 schreef wdn het volgende:
[..]
eens.
Maar was het in de 2de helft nog 5-3-2 of toch meer 4-4-2?
Doen wequote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:11 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit Fifa was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |