Nog even en dan trapt ook Nederland het WK af. Gelijk een mooi affiche vroeg in het WK. De herhaling van de WK-finale staat op het programma. Kan Nederland Spanje wel bestrijden? Er is hoop voor Nederland want Spanje heeft traditioneel veel moeite met de openingswedstrijd op het EK/WK.
Waar: Salvador Wanneer 13/06/14 Hoe laat 21:00 Waar te zien?: NOS
Andere wedstrijden 13/06 00:00 Chili v Australië 18/06 18:00 Australië v Nederland 18/06 21:00 Spanje v Chili 23/06 18:00 Nederland v Chili 23/06 18:00 Australië v Spanje
Hier schreef Ga.aguyim het volgende: Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar. Hier schreef 2Happy4U het volgende: Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
dat is voelballen mensen , die Spaanse groep krijgt nu even te zien wie in Africa gewoon had moeten winnen
dit is voetbal les geven zo als het moet
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag. Dat is geen bescherming meer. Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
Op zondag 8 juni 2014 00:57 schreef Dside het volgende: OT: Denk niet dat Spanje dit WK gaat winnen, want ze zijn overduidelijk slechter, dan de jaren ervoor.
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove ** // Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //