Waarom rood? Hij bloedt toch niet?quote:
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:13 schreef TwyLight het volgende:
Teveel mensen kijken via NOS.nl, wat een gare pauper kwaliteit heeft die stream
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:13 schreef Happel het volgende:
Schandelijk theatraal gedrag van Indi. Haat dat
Ik kijk express om te boel te frustreren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:13 schreef TwyLight het volgende:
De stream op sporza.bequote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:13 schreef TwyLight het volgende:
Die stream loopt hopeloos op achter, staat hier op als tweede scherm, maar TV staat ook aanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:13 schreef TwyLight het volgende:
Geen google server hebbenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:13 schreef TwyLight het volgende:
Sporza is the place to bequote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:13 schreef TwyLight het volgende:
Hij gaat ook altijd in zwembroek paintballen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens zie ik Bruno niet aan voor een persoon dat als een debiel gaat vallen voor een schouderduwtje.
Leve Bruno.
Kan gewoon!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:14 schreef Spychisch het volgende:
Straks wordt Nederland 1e in de poule gek
Was er ook stil vanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:14 schreef MakkieR het volgende:
Dit is echt lijp, 2-1 voor Nederland en ik hoor hier geen gejuich
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:14 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik kijk express om te boel te frustreren.
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die stream loopt hopeloos op achter, staat hier op als tweede scherm, maar TV staat ook aanhet is echt een minuut ofzo.
quote:
Ik kijk nu via npo.nl, die is wel OKquote:
Hier hoor ik 20 seconden later gejuich van de bovenburen, ze kijken zeker naar een internetstream ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:14 schreef MakkieR het volgende:
Als er niemand kijkt is die ook kutquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:13 schreef TwyLight het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:15 schreef Henno het volgende:
[..]
Hier hoor ik 20 seconden later gejuich van de bovenburen, ze kijken zeker naar een internetstream ofzo
Dit kan niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woon je in Kanaleneiland?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:14 schreef MakkieR het volgende:
Genietenquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:13 schreef TwyLight het volgende:
jij analoog zij digitaal misschien?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:15 schreef Henno het volgende:
[..]
Hier hoor ik 20 seconden later gejuich van de bovenburen, ze kijken zeker naar een internetstream ofzo
Teringquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit kan niet.
7 maanden gezegd dat Spanje gaat winnen en nu faal ik voor het oog van heel Nederland.
Ik ga me hieruit redden met een Shreyasje.
IK HEB NEDERLAND NAAR DE OVERWINNING GEJYNXED JAJAJAJAAJ![]()
Nederland en Chili door, no sweat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezusquote:
Kwaad met kwaad bestrijden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:13 schreef Happel het volgende:
Schandelijk theatraal gedrag van Indi. Haat dat
Webmquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kopstoot
http://puu.sh/9s8fI/cf21a65f1b.webm
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit kan niet.
7 maanden gezegd dat Spanje gaat winnen en nu faal ik voor het oog van heel Nederland.
Ik ga me hieruit redden met een Shreyasje.
IK HEB NEDERLAND NAAR DE OVERWINNING GEJYNXED JAJAJAJAAJ![]()
Ja en nu jinx je het weer de andere kant op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
maakt het extra spannendquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:16 schreef alors het volgende:
Guz nu wisselen, hij krijgt zo die tweede kaart nog
Onvoorstelbaar gewoon...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kopstoot
Kongolo erin dan en Blind op het middenveld?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:16 schreef alors het volgende:
Hij gaat wel een beetje laat "neer". Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kopstoot
Als Guzman rood krijgt is dat een blunder van v Gaal vergelijkbaar met Advocaat's Robben-wissel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:16 schreef alors het volgende:
Zou terecht zijn. Die klote-Zuid-Europeanen zijn onsportieve jankerds.quote:
Fritsgodquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:17 schreef LompeHork het volgende:
Het is de schuld van Van Gaal dat we winnen. Zeg ik je.
LOLquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:17 schreef LompeHork het volgende:
Fun fact: Costa is een Braziliaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:17 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zou terecht zijn. Die klote-Zuid-Europeanen zijn onsportieve jankerds.
Ja, in elk geval geen doelpunt.quote:
Horkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:17 schreef LompeHork het volgende:
Goeie!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:18 schreef Spychisch het volgende:
Wat voor pillen geeft Louis aan die gasten
Spanje staat achterquote:
Hij is in feite een Zuid-Amerikaanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:17 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zou terecht zijn. Die klote-Zuid-Europeanen zijn onsportieve jankerds.
Iedereen is oranje en die topic heeft 100 PPSquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je merkt me nu pas op
Tevens moet die nepspanjaard gewoon kapot.
Ik baal ook. 4-1 voor Spanje voorspeldquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje staat achter
Nederland staat voor
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:17 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik wil gifje van die zweefduik van van Persie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, een nep-Portugees dus ;-)quote:
Had de NOS-stream maar 100 FPSquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Iedereen is oranje en die topic heeft 100 PPS
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:19 schreef Spychisch het volgende:
Zo ook geweldig zijn als Nederland Brazilië ontloopt in de 16e finales. En dan Spanje Brazilië.
2xgeel = rood en dat kunnen we niet hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:19 schreef Mani89 het volgende:
Het kan niet slechter dan De Guzman, toch?
quote:
BMI staat er nog inquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:20 schreef Nober het volgende:
Ja eindelijk 11 Nederlanders en 11 Spanjaarden op het veld.
10 Spanjaarden en 1 Braziliaanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:20 schreef Nober het volgende:
Ja eindelijk 11 Nederlanders en 11 Spanjaarden op het veld.
Als je de kwaliteit van Brazilie zag gisteren heb ik die juist graag. Aan de andere kant, als je de scheidsrechterlijke beslissingen ziet in hun voordeel... Doe maar een andere tegenstander.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:19 schreef Spychisch het volgende:
Zo ook geweldig zijn als Nederland Brazilië ontloopt in de 16e finales. En dan Spanje Brazilië.
Eerste helft op TV gekeken, zit nu ff boven achter de PC, geen tv hierquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja daar kijk ik nu, maar op TV is het alsnog beter (beiden staan op)
Ja, die loopt lekker, prima stream. Toch ben ik nu overgeschakeld naar de Belg, beter commentaar.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Lekker voor Pique met zijn rotkop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |