quote:
Op vrijdag 4 juli 2014 10:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:[..]
Ik hoef niet zo nodig mijn gelijk te krijgen, en al helemaal niet als dat gepaard gaat met sarcastische afzeikerij van een paar mensen die er helemaal niets mee te maken hebben. Zo belangrijk vind ik het niet hoor. Ik vind het wel dat de verschijnselen sarcasme, blaming the victim en zogenaamd grappig proberen te zijn af en toe wat minder mogen in NWS.
Persoonlijk vind ik met dit nieuws de reactie 'nou goh, na 80 jaar komt dit naar buiten maar nu hdbben ze die nazi's wel mooi even te pakken

' geen hele gekke. Ik kan het wel begrijpen. Maar eerlijk is eerlijk, het maakt me niet zoveel uit of je die reactie begrijpt of niet. Het gaat erom dat zo'n reactie gegeven mag worden. Ik vind het wel belangrijk dat dat begrepen wordt.
Dat bijvoorbeeld zo'n hugecoooll of hoeveel letters hij waar ook heeft dan nog even bijdehand moet gaan zitten doen en je even belachelijk moet maken vind ik ook irritant. Daarom is dat ook weg. Maar het nieuws bela helijk maken omdat je het belachelijk nieuws vindt, is meestal niet zo'n probleem. Ook dat hoort erbij. Binnen een zekere grens natuurlijk. Als je je pagina's lang bezighoudt methet afzeiken van nieuws .oet je gewoon een andere hobby zoeken. Dan is het ook een ge alletje ken je user. Sommigen hier zijn beroepsazijnpissers, die willen alles afzeiken omdat ze dan vinden dst ze een grote Epenis hebben. Maar je komt hier vaak genoeg om te weten dat zarGon doorgaans niet zo is. Dan mag je vjnd ik ook wel eens kritisch zijn op een bericht.
Maar alleen omdat iemand kritisch is, wil dat toch niet zeggen dat jij maar weg moet? Dan laat je diegene linksliggen. Of je gaat erop in. Maar las je het laatste doet, moet je niet raar opkijken van een weerwoord.