Het ging mij vooral om de toon van al je posts.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:37 schreef zaid het volgende:
waarom mag ik niet zeggen dat het oppakken van 200 onschuldige mensen het ultieme bewijs is dat het racisten en onderdrukkers zijn??
ok, dan zal ik het er opnieuw neerzetten..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ging mij vooral om de toon van al je posts.
'Jullie joden' en dat soort onzin mag je achterwege laten, laat het topic alleen maar ontsporen.
Dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:43 schreef zaid het volgende:
[..]
ok, dan zal ik het er opnieuw neerzetten..
hoeft niet, mag wel. je zei net zelf dat het wel mochtquote:
Ik heb je posts niet voor niks verwijderd, niet opnieuw proberen te posten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:46 schreef zaid het volgende:
[..]
hoeft niet, mag wel. je zei net zelf dat het wel mocht
als het niet mag dan nogmaals:quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb je posts niet voor niks verwijderd, niet opnieuw proberen te posten.
Omdat het enige wat jij wilt doen hier een beetje jodenhaat spugen is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:47 schreef zaid het volgende:
[..]
als het niet mag dan nogmaals:
waarom mag ik niet zeggen dat het oppakken van 200 onschuldige mensen het ultieme bewijs is dat het racisten en onderdrukkers zijn??
Het is wel een mooi kleurtje Kees. Ik lach me rot want op mijn mobiel ben jij alleen oranjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
alle -ismes waar van bovenaf opgelegd wordt wat je moet denken, vinden en doen.
Maar goed, het sop is de kool niet waard. Over een paar dagen hebben WE verloren en kunnen we weer over tot de orde van de dag.
Wanneer ga je tegen moslimhaat optreden. Ohnee, dat is er niet in NWS. Heheh!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat het enige wat jij wilt doen hier een beetje jodenhaat spugen is.
Gister in dat hommotopic had je ook al zo'n lekkere binnenkomer.
Als je je direct zo gaat gedragen word ik iets strenger.
Goeie he.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:49 schreef Specularium het volgende:
HAHAHAHAHA
Jongens, even applaus voor Mutant de Breij.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:36 schreef Specularium het volgende:
Kan wel denk ik, lekkere Oranjeboy van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |