Natuurlijk mag dat, ze hebben toch een kleurtje? Dan mag je alles in dit land. Pas als je blank bent dan moet je oppassen.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:35 schreef Ringo het volgende:
Mag dat gewoon? Wat gebeurt er eigenlijk als je met een swastika op je jas uittreksels uit Mein Kampf uitdeelt op straat? Dan is dit toch ongeveer hetzelfde?
Niet zoveel, behalve dat milities relifascisten zich blijkbaar ongestoord in het Nederlandse publiek kunnen mengen om het laaggeletterde volksdeel met giftige propaganda te bestoken.quote:
Deze vlag is gewoon een vlag waar niks terroristisch aan is, er staat: : "er is geen God dan Allaah"quote:Op zondag 15 juni 2014 18:35 schreef Ringo het volgende:
Je leest nu veel over het smerige ISIS-tuig in Irak en Syrië. Maar ik heb die lui doodleuk op Koningsdag in Den Haag zien flyeren (Schilderswijk en Centrum). Categorie pluisbaardige twintigers, semi-intellectuele brilletjes, slecht passende jurkbroek.
Allemaal droegen ze schoudertassen met dit logo:
[ afbeelding ]
Ik vond ze er toen al eng uitzien, stelletje moslimpiraten, maar ik kon het logo niet lokaliseren. Nu herken ik het..
Mag dat gewoon? Wat gebeurt er eigenlijk als je met een swastika op je jas uittreksels van Mein Kampf uitdeelt op straat? Dan is dit toch ongeveer hetzelfde?
En dat is precies hoe je in de minds van het soort mensen komt die je alles kan aanpraten in de naam van "Allah"quote:Op zondag 15 juni 2014 18:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Deze vlag is gewoon een vlag waar niks terroristisch aan is, er staat: : "er is geen God dan Allaah"
Ja, en de swastika is gewoon een oud Indisch symbool voor de oneindigheid der wereld.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:45 schreef De_Ilias het volgende:
Deze vlag is gewoon een vlag waar niks terroristisch aan is, er staat: : "er is geen God dan Allaah"
Deze vlag wordt door bijna elke moslim gebruikt, terwijl ik een hekel heb aan ISIS terroristen. Zo mag je anders ook de Saudische vlag verbieden. Dus wat jij allemaal zegt is dikke BS, je mag zelfs in Nederland ISIS goedpraten omdat het vrijheid van mening is dus probeer je dictator trekjes aub niet op moslims in Nederland te richten.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, en de swastika is gewoon een oud Indisch symbool voor de oneindigheid der wereld.
Het is de vlag die expliciet door ISIS wordt gebruikt.
Die wel vooral door ISIS gebruikt wordt en door "imams" met een thuiscursus Koran gebruikt wordt om meerdere zieltjes van dit nogal eenzijdige gedachtegoed te indoctrineren.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
twitter:HaraldDoornbos twitterde op zondag 15-06-2014 om 13:42:52ISIS krijgt felicitaties uit Nederland oa met taart: "Wij feliciteren onze overwinnaars van Islamitische Staat. 14/6" http://t.co/evVqa40qDq reageer retweet
Wanneer dan? Als het Ibn Ghaldoun z'n examenuitslagen bekend maakt? Als het internationale moslim-elftal moet spelen? Enlighten me...quote:Op zondag 15 juni 2014 18:49 schreef De_Ilias het volgende:
Deze vlag wordt door bijna elke moslim gebruikt
Het is de zwarte vlag die ook gebruikt werd tijdens het leven van profeet mohammed en zijn metgezellen.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wanneer dan? Als het Ibn Ghaldoun z'n examenuitslagen bekend maakt? Als het internationale moslim-elftal moet spelen? Enlighten me...
Ja, dat het ISIS deze vlag ook gebruikt is puur toeval natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dus de relatie met het ISIS is puur toeval? Sorry, maar dat kan ik toch moeilijk geloven.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:56 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Het is de zwarte vlag die ook gebruikt werd tijdens het leven van profeet mohammed en zijn metgezellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |