4 maanden.. whatquote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:25 schreef myShizzle het volgende:
Goede vriendin van me is vroeger (ruim 15 jr geleden) doodgereden door een dronken motherfucker.
Fietste met een vriendinnetje en zijn beide van achteren geschept, op een landweggetje, waar de k-lijer met 140 km/u overheen jaagde. Twee jaar eerder had hij ook al dronken een aanrijding met letsel veroorzaakt.
ZIjn straf: 4 maanden. VIER F*CKING MAANDEN.
Dit land is al jaaaaaaaaaren helemaal kapot wat dat betreft.
Sterkte OMalley
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:25 schreef myShizzle het volgende:
Goede vriendin van me is vroeger (ruim 15 jr geleden) doodgereden door een dronken motherfucker.
Fietste met een vriendinnetje en zijn beide van achteren geschept, op een landweggetje, waar de k-lijer met 140 km/u overheen jaagde. Twee jaar eerder had hij ook al dronken een aanrijding met letsel veroorzaakt.
Sterkte OMalley
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:33 schreef Fe2O3 het volgende:
Het NL rechtssysteem is compleet van god los, maargoed, das inmiddels al lang bekend.
Het niet niet voor niks dat al die Oostblokkers hier zakkenrol en inbreek vakanties houden, of pedo's die hier naartoe komen. De strafmaat is korter dan de agent tijd kwijt is met het verwerken van de papieren. ALS je al straf krijgt.
Jammer dat de persoon in kwestie geen rijbewijs had. Maar ga jij maar een zinloos onderzoekje uitvoerenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:21 schreef trigt013 het volgende:
Dat het raar is dat hij beloont word voor het wegmaken van zijn BMW, ik zou hem nog even belemmering van de rechtsgang op zijn nek gooien.
Ik zou ook een onderzoek willen naar zijn mentale ontwikkeling om hem zo levenslang zijn rijbewijs af te willen pakken.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:25 schreef myShizzle het volgende:
Sterkte OMalley
Fatsoenlijk? 55 jaar man..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:53 schreef Q. het volgende:
Je kan van de USA zeggen wat je wil maar daar krijgen verkeersovertredende mongolen tenminste wel een fatsoenlijke straf:
Alcomobiliste krijgt 55 jaar gevangenisstraf
Mee eens. Fatsoenlijk betekend imo passend. 4 maanden is natuurlijk bullshit, maar 55 jaar lijkt me nou weer wat veel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Fatsoenlijk? 55 jaar man..Kan je net zo goed meteen de doodstraf geven.
Daarom zit ook 1% van de Amerikaanse bevolking in de gevangenis. Dit maakt heel veel gefrustreerde burgers in de toekomst. Als iemand niet leert van 10 jaar doet hij het ook niet van 55 jaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:53 schreef Q. het volgende:
Je kan van de USA zeggen wat je wil maar daar krijgen verkeersovertredende mongolen tenminste wel een fatsoenlijke straf:
Alcomobiliste krijgt 55 jaar gevangenisstraf
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:02 schreef zatoichi het volgende:
Het zou eens niet een bmw-rijder zijn die iemand dood rijdt...
Jan Cees met haast van de hockey naar die interessante lezing wellicht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
27-jarige BMW-rijder waarvan de auto nu spoorloos is? Ben ik politiek incorrect als ik bepaalde dingen denk?
Dat is toch ook een politiek incorrecte gedachte? Tenslotte hebben de Jan-Ceezen de macht, door middel van hun bedrijven en hun VVD.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jan Cees met haast van de hockey naar die interessante lezing wellicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |