quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:43 schreef ntm het volgende:
Je kan FOK! ook verlaten zonder een topic te openen.
Dit ja. Domme aandachtshoer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:43 schreef ntm het volgende:
Brummetje3.0quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:43 schreef Chai het volgende:
Ja en dan maak je weer een nieuw account en telt het niet als terugkomen.
Net als de vorige keer.
Gadverdamme.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:15 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik ga ook zeker weg.
Ik log zometeen uit en log met dit account niet meer in...
quote:
Homo!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Plus ik heb niet gezegd "log met dit account nooit meer in.
Ga weg dan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Plus ik heb niet gezegd "log met dit account nooit meer in".
Ja dus bij jou houdt het in dat je terug komt met een ander account.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Plus ik heb niet gezegd "log met dit account nooit meer in".
Waaromquote:
Zegt ze dat ze weggaat, blijft ze maar tijdrekken. Kan...niet..handelen..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou nou, wat heb je hier allemaal mee te winnen, kalm aan.
Waaromquote:
IP ban!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:52 schreef Morrigan het volgende:
Mensen die dit soort topics openen, zouden gewoon een perm ban moeten krijgen. Gewoon, omdat ze erom vragen.
Nog meer?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:50 schreef chroestjov het volgende:
Doe zelf verdomme niet zo dramatisch man, drama queen. Gestoorde jankbal. Creep. Enge dopoog. Vreemde vogel. Rare kwast. Bizar wezen. Psychotische mafkees.
Snel nog even wat onzin posts deponeren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ga je pas wanneer dit topic vol is?
Nee, ik vraag absoluut niet om een ban!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:52 schreef Morrigan het volgende:
Mensen die dit soort topics openen, zouden gewoon een perm ban moeten krijgen. Gewoon, omdat ze erom vragen.
Dan sluit je dit topic toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Zegt ze dat ze weggaat, blijft ze maar tijdrekken. Kan...niet..handelen..
Kan iemand hier niet even een slotje op gooien zodat het proces wat versneld wordt danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:52 schreef deprimist het volgende:
[..]
Snel nog even wat onzin posts deponeren.
Nee, ik ben mijn ei nu wel kwijt, bedankt kale dwerg.quote:
Ja helaas...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:55 schreef voederbietel het volgende:
Vind het evengoed wel jammer dat we nu je prachtige lange haar nooit zullen zien.
Whahahahaha, wat de fuck is dat dan?quote:
Behoefte aan een nieuwe start.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dus bij jou houdt het in dat je terug komt met een ander account.
Flikker op dan, koekwous.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:20 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Nee hoor. En ik heb voor mezelf bewijs dat het niet zo is Chroestjov.
Een beetje quitter komt na de OP helemaal niet meer op FOK! en haalt daarna meteen het account door de shredder. Kansloos weer dit.quote:
Was ook wel een beetje te verwachten bij deze TS helaas, die is bij voorbaat kansloos.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een beetje quitter komt na de OP helemaal niet meer op FOK! en haalt daarna meteen het account door de shredder. Kansloos weer dit.
Hoe doe je dat? Kan toch helemaal niet zelf.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een beetje quitter komt na de OP helemaal niet meer op FOK! en haalt daarna meteen het account door de shredder. Kansloos weer dit.
Wachtwoord en email in iets randoms veranderen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Kan toch helemaal niet zelf.
Beter helemaal geen topic openen. Aandacht zoeken dit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je niet tegen aandachtzoekers kan moet je niet in KLB komen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Beter helemaal geen topic openen. Aandacht zoeken dit.
zeker nu braddie back isquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je niet tegen aandachtzoekers kan moet je niet in KLB komen.
Eens. Ik kom hier dan ook niet zo vaakquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je niet tegen aandachtzoekers kan moet je niet in KLB komen.
Joh.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:32 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dat is ook een flinke aandachtshoer.
Hoe oud word je geschat met je lange haar?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:32 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Met lang haar vast nog jonger.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe oud word je geschat met je lange haar?
Ben je er nog?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:32 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Het kan nòg makkelijker. Alleen je email veranderen en vervolgens een password reset aanvragen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wachtwoord en email in iets randoms veranderen.
We zouden een goed stelletje samen zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wacht, ben jij die ene die op een vrouwelijke versie van capuchon jongen lijkt?
Hahaha![]()
Ga nou eens weg, domme stoephoer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
We zouden een goed steletje samen zijn.
1. Ik ben geen lesbo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
We zouden een goed stelletje samen zijn.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1. Ik ben geen lesbo.
2. Ben geen slet die vreemdgaat zoals jij
3. Als ik lesbo was kon ik beter krijgen
Capuchon_jongen bedoelde ik...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1. Ik ben geen lesbo.
2. Ben geen slet die vreemdgaat zoals jij
3. Als ik lesbo was kon ik beter krijgen
Dan vraagt iedereen zich af of julliequote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan vraagt iedereen zich af of jullie
- twee vrouwen zijn
- twee mannen zijn
- een man en een vrouw zijn en wie wat is
te heet nuquote:
Wat is er in Geleenquote:
Als het iets koeler is, september?quote:
Hmm, augustus kan ookquote:
Brechtje wil wel meer mee jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm, augustus kan ookGa je met Brechtje? Afgelopen weekend op stap geweest met egeltje en ace eleven, dat was ook tof (zeker voor fokkers
)
Buitenquote:
Ik heb geen koppeling.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:57 schreef PriesterB het volgende:
Ik hoop dat TS zich te pletter rijdt met haar afgerookte koppeling.![]()
flikker op dikkequote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:06 schreef snakelady het volgende:
Waarom moet je daar een topic over maken? Ga gewoon weg dan en kom niet meer terug, dit is gewoon "attention whoring".
quote:
JE HOUDT VAN ME, IK WEET HET WEL.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
GODVERDEHOERE, HEB JE DIE R&P RAMPTOERIST OOK WEEER.
Collages? Daar hebben we wel iemand voor op FOK!.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ermahgerd. Als ik later kinderen heb wil ik ook zo'n mooie collage laten maken.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Collages? Daar hebben we wel iemand voor op FOK!.
Collages van vogeltjesdansquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dit is de mooiste tot nu toe!quote:
TS gaan een Braddie doen, ik weet het zeker.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Betere vraag: is er al iets te vinden met de kloonscan?
Kan niet wachten op de wederkeerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:17 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
TS gaan een Braddie doen, ik weet het zeker.
Reeds.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:17 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
TS gaan een Braddie doen, ik weet het zeker.
Dit programma was zo briljantquote:
Ik.quote:
Dit. En neem chroestjov alsjeblieft met je mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:50 schreef chroestjov het volgende:
Doe zelf verdomme niet zo dramatisch man, drama queen. Gestoorde jankbal. Creep. Enge dopoog. Vreemde vogel. Rare kwast. Bizar wezen. Psychotische mafkees.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:40 schreef Gewas het volgende:
Volgens mij wil Brummetje helemaal niet weg.
Dit dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar moet gewoon een ban op staan
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Op het openen van dit soort topics moet ook gewoon een permban staan, eigenlijk.
Eens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Op het openen van dit soort topics moet ook gewoon een permban staan, eigenlijk.
Ik hou ook van jou.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:46 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Ik hou van jullie allemaal!
Alsof FOK! en KLB meer is dan dit soort onzin.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Op het openen van dit soort topics moet ook gewoon geen permban staan, eigenlijk.
Eensquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
En dit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Geef het nog wat extra aandacht inderdaad...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je ging toch weg? Of nu ineens niet meer?
Ik kom nauwelijks in KLBquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:57 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Waarom? Is de rest van KBL dan zo veelbelovend, hoogstaand en erudiet?
Goed punt. Maar het blijven of vertrekken van Brummetje maakt verder geen verschil, het blijft allemaal hetzelfde. Door steeds te reageren - zoals ik nu ook doe - ervaart Brummetje nog het idee dat ze 'ertoe doet' en verschil maakt. Of is Brummetje een 'hij'? Geen idee, ik kom hier tweemaal per jaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kom nauwelijks in KLB
Ik kom alleen even Brummetje uitzwaaien
En als mensen constant zeggen dat ze weggaan maar het vervolgens niet doen, dan mogen ze wmb best een zetje in de goede richting krijgen
Haters maken mij famous.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:37 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Dit. En neem chroestjov alsjeblieft met je mee.
Ik twijfel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je ging toch weg? Of nu ineens niet meer?
NEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
En nee ik ga geen Braddie doen. (Het zeggen, maar toch weer terugkomen.)
Doeg allemaal.![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:55 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ja he, ik kan ook niet gemist worden!
Zullen we het gewoon eens een jaartje proberen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:55 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ja he, ik kan ook niet gemist worden!
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon eens een jaartje proberen?
Wat ben je toch lief.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik sta bekend als een gevoelsmens, maar dit interesseert me toch eigenlijk geen reet en dan druk ik me nog eufemistisch uit.
Waarom zou je FOK verlaten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
En nee ik ga geen Braddie doen. (Het zeggen, maar toch weer terugkomen.)
Doeg allemaal.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Een jongedame die je maar beter veel succes moet wensen, want die moet je niet kwaad maken.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij mijn vriend niet en weet hij wél hoe hij ermee om moet gaan.
En dat is mij iig geen klappen geven, want dan ben je je leven niet meer zeker. Ik ben in staat om naar de keuken te rennen en met messen terug te komen waarmee ik je helemaal verrot steek.
Zou het dus niet proberen om mij woest te maken...
Gevaarlijke dame dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een jongedame die je maar beter veel succes moet wensen, want die moet je niet kwaad maken.
[..]
Gevaarlijke dame die uitstekend met het scherpe keukengerei om kan gaan.quote:
Tering Jantje, ik post níets meer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een jongedame die je maar beter veel succes moet wensen, want die moet je niet kwaad maken.
[..]
Lekker fout.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:21 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Tering Jantje, ik post níets meer.Wat ziet je UI er weer uit zeg.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:12 schreef Syntos het volgende:
Kan Opa dit niet even regelen? Net zoals met Braddie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |