Dit dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar moet gewoon een ban op staan
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Op het openen van dit soort topics moet ook gewoon een permban staan, eigenlijk.
Eens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Op het openen van dit soort topics moet ook gewoon een permban staan, eigenlijk.
Ik hou ook van jou.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:46 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Ik hou van jullie allemaal!
Alsof FOK! en KLB meer is dan dit soort onzin.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Op het openen van dit soort topics moet ook gewoon geen permban staan, eigenlijk.
Eensquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
En dit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Geef het nog wat extra aandacht inderdaad...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je ging toch weg? Of nu ineens niet meer?
Ik kom nauwelijks in KLBquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:57 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Waarom? Is de rest van KBL dan zo veelbelovend, hoogstaand en erudiet?
Goed punt. Maar het blijven of vertrekken van Brummetje maakt verder geen verschil, het blijft allemaal hetzelfde. Door steeds te reageren - zoals ik nu ook doe - ervaart Brummetje nog het idee dat ze 'ertoe doet' en verschil maakt. Of is Brummetje een 'hij'? Geen idee, ik kom hier tweemaal per jaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kom nauwelijks in KLB
Ik kom alleen even Brummetje uitzwaaien
En als mensen constant zeggen dat ze weggaan maar het vervolgens niet doen, dan mogen ze wmb best een zetje in de goede richting krijgen
Haters maken mij famous.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:37 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Dit. En neem chroestjov alsjeblieft met je mee.
Ik twijfel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je ging toch weg? Of nu ineens niet meer?
NEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
En nee ik ga geen Braddie doen. (Het zeggen, maar toch weer terugkomen.)
Doeg allemaal.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |