quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:55 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ja he, ik kan ook niet gemist worden!
Zullen we het gewoon eens een jaartje proberen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:55 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ja he, ik kan ook niet gemist worden!
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon eens een jaartje proberen?
Wat ben je toch lief.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik sta bekend als een gevoelsmens, maar dit interesseert me toch eigenlijk geen reet en dan druk ik me nog eufemistisch uit.
Waarom zou je FOK verlaten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
En nee ik ga geen Braddie doen. (Het zeggen, maar toch weer terugkomen.)
Doeg allemaal.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Een jongedame die je maar beter veel succes moet wensen, want die moet je niet kwaad maken.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij mijn vriend niet en weet hij wél hoe hij ermee om moet gaan.
En dat is mij iig geen klappen geven, want dan ben je je leven niet meer zeker. Ik ben in staat om naar de keuken te rennen en met messen terug te komen waarmee ik je helemaal verrot steek.
Zou het dus niet proberen om mij woest te maken...
Gevaarlijke dame dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een jongedame die je maar beter veel succes moet wensen, want die moet je niet kwaad maken.
[..]
Gevaarlijke dame die uitstekend met het scherpe keukengerei om kan gaan.quote:
Tering Jantje, ik post níets meer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een jongedame die je maar beter veel succes moet wensen, want die moet je niet kwaad maken.
[..]
Lekker fout.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:21 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Tering Jantje, ik post níets meer.Wat ziet je UI er weer uit zeg.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:12 schreef Syntos het volgende:
Kan Opa dit niet even regelen? Net zoals met Braddie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |