En dit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Op het openen van dit soort topics moet ook gewoon een permban staan, eigenlijk.
Geef het nog wat extra aandacht inderdaad...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je ging toch weg? Of nu ineens niet meer?
Ik kom nauwelijks in KLBquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:57 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Waarom? Is de rest van KBL dan zo veelbelovend, hoogstaand en erudiet?
Goed punt. Maar het blijven of vertrekken van Brummetje maakt verder geen verschil, het blijft allemaal hetzelfde. Door steeds te reageren - zoals ik nu ook doe - ervaart Brummetje nog het idee dat ze 'ertoe doet' en verschil maakt. Of is Brummetje een 'hij'? Geen idee, ik kom hier tweemaal per jaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kom nauwelijks in KLB
Ik kom alleen even Brummetje uitzwaaien
En als mensen constant zeggen dat ze weggaan maar het vervolgens niet doen, dan mogen ze wmb best een zetje in de goede richting krijgen
Haters maken mij famous.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:37 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Dit. En neem chroestjov alsjeblieft met je mee.
Ik twijfel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je ging toch weg? Of nu ineens niet meer?
NEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
En nee ik ga geen Braddie doen. (Het zeggen, maar toch weer terugkomen.)
Doeg allemaal.![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:55 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ja he, ik kan ook niet gemist worden!
Zullen we het gewoon eens een jaartje proberen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:55 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ja he, ik kan ook niet gemist worden!
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon eens een jaartje proberen?
Wat ben je toch lief.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik sta bekend als een gevoelsmens, maar dit interesseert me toch eigenlijk geen reet en dan druk ik me nog eufemistisch uit.
Waarom zou je FOK verlaten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
En nee ik ga geen Braddie doen. (Het zeggen, maar toch weer terugkomen.)
Doeg allemaal.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Een jongedame die je maar beter veel succes moet wensen, want die moet je niet kwaad maken.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij mijn vriend niet en weet hij wél hoe hij ermee om moet gaan.
En dat is mij iig geen klappen geven, want dan ben je je leven niet meer zeker. Ik ben in staat om naar de keuken te rennen en met messen terug te komen waarmee ik je helemaal verrot steek.
Zou het dus niet proberen om mij woest te maken...
Gevaarlijke dame dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een jongedame die je maar beter veel succes moet wensen, want die moet je niet kwaad maken.
[..]
Gevaarlijke dame die uitstekend met het scherpe keukengerei om kan gaan.quote:
Tering Jantje, ik post níets meer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een jongedame die je maar beter veel succes moet wensen, want die moet je niet kwaad maken.
[..]
Lekker fout.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:21 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Tering Jantje, ik post níets meer.Wat ziet je UI er weer uit zeg.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |