INB4 'fokkers komen nooit buiten'.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:41 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
T' is lekker weer buiten vind je niet?
Neuh, dacht gewoon even een praatje maken. Leuk wedstrijdje gezien, lekker weertje. Mooi man. Nog plannen vandaag?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
INB4 'fokkers komen nooit buiten'.
Ja, straks met de trein weg denk ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:42 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Neuh, dacht gewoon even een praatje maken. Leuk wedstrijdje gezien, lekker weertje. Mooi man. Nog plannen vandaag?
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, straks met de trein weg denk ik.
Geen idee, dat weet ik nooit van tevoren. Ik reis om te reizen.quote:
Kan dat???quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef gniffie het volgende:
Graag vogeltjesdans oranje kleurtje afpakken.
Geeft dat rust? Wat is het doel daarachter?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen idee, dat weet ik nooit van tevoren. Ik reis om te reizen.
Het doel is de reis. Af en toe in gesprek raken met mensen, wildplassen in Amsterdam, Starbucks, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:49 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Geeft dat rust? Wat is het doel daarachter?
Jah maar die gooien er geen valse analyses achteraan. Stellen dat met 532 counteren je de spits niet kan bereiken? Dan heb je dus nog nooit een voetbalwedstrijd gezien of ben je haat zaaiende teksten aan het verspreiden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens zelfs mensen waarvan je zeker weet dat ze iets van voetbal weten hadden het mis
Echt ga janken
nog nooit van een opkomende back gehoord?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Jah maar die gooien er geen valse analyses achteraan. Stellen dat met 532 counteren je de spits niet kan bereiken? Dan heb je dus nog nooit een voetbalwedstrijd gezien of ben je haat zaaiende teksten aan het verspreiden.
?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nog nooit van een opkomende back gehoord?
of heb je zitten slapen tijdens de goals van robben & van persie
zat hij fout, jammer. iedereen zit er wel eens naast.quote:
denk eerlijk gezegd dat we die twee wedstrijden wel kunnen winnenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vraag me af wat die juichers straks zeggen als we bijvoorbeeld gelijk spelen tegen Chili
Kunnen? Ja. Zullen? Dat is de vraag.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
zat hij fout, jammer. iedereen zit er wel eens naast.
[..]
denk eerlijk gezegd dat we die twee wedstrijden wel kunnen winnen
Stelde je die vraag ook over Spanje? Je weet dat Spanje kon winnen, maar of ze het zouden flikken was ook de vraag.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kunnen? Ja. Zullen? Dat is de vraag.
Het is maar een spelletje.. Waarom meteen nederland de grond in stampen? Ik hoop dat chili ons kei hard inmaakt zodat spanje niet doorgaat nu blij?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vraag me af wat die juichers straks zeggen als we bijvoorbeeld gelijk spelen tegen Chili
Reis om het reizenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen idee, dat weet ik nooit van tevoren. Ik reis om te reizen.
Er is ook een middenweg dat qua voetbal mijn favoriet is. De afwachtende houding.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En die nu omdraaien als een blad aan de boom omdat oranje eens een leuke overwinning heeft behaald. "O wat was oranje geweldig"Wie is dan de echte faalhaas? Degene die samen met alle opinies van deskundigen oranje geen schijn van kans gaf, of degene die met alle winden meewaait?
En straks als oranje tegen een tegenstander moet die minder aanvallend en open speelt, zeker weer klagenNee dan ben je lekker consequent bezig
Juist niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef gniffie het volgende:
Graag vogeltjesdans oranje kleurtje afpakken.
WTF doe je nu negatief, sfeerverpesterquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
Denk zoiets als: blij dat we nu Brazilië ontlopen, maar dat we Kroatië niet mogen onderschattenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dan hebben we 7 punten en zijn we groepshoofd. V Gaal zet gewoon een ander elftal neer als we door zijn na 2 wedstrijdenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
Boeiend. Hopelijk gaat Spanje straks op doelsaldo niet door naar de kwartfinales.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
net als 2008, slimquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:25 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Dan hebben we 7 punten en zijn we groepshoofd. V Gaal zet gewoon een ander elftal neer als we door zijn na 2 wedstrijden
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:33 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
dit terug zien
Wat een zielig gozertje dit
Dat verbaast me niks. Allebei vreselijke azijnpissers.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:47 schreef Gelser het volgende:
Vogeltjesdans is een halfbroer van Maarten van Rossum of zo. Was een erg leuk topic.
Ik trap helemaal niemand de grond in, maar er is een reden dat bijna niemand met 532 speelt. Ik hoop dat we tegen Chili toch weer overschakelen op 433.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:30 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje.. Waarom meteen nederland de grond in stampen? Ik hoop dat chili ons kei hard inmaakt zodat spanje niet doorgaat nu blij?
Oh nu begin je daar maar over? Wat voor bruisende, superinteressante hobby heb jij? "Ja ik doe lekker kinderachtig op een forum, ga nergens serieus op in en doe zuur tegen zoveel mogelijk mensen. Gr gr voederbietel"quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Reis om het reizenMet de trein van Maastricht naar Amsterdam ja mister Livingstone?
Dat kan allemaal wel, maar dit is nu eenmaal een forum waar meningen over en weer gaan en zeker met zoiets als een WK zijn die meningen er volop. Wat niet wegneemt dat niemand een 1-5 had kunnen zien aankomen, ook de achteraf "haha TS had ongelijk" jammeraars niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:43 schreef 75020 het volgende:
[..]
Er is ook een middenweg dat qua voetbal mijn favoriet is. De afwachtende houding.
Ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte als ik zie hoe de zelfbenoemde 'experts' elkaar in de haren vliegen voordat de wedstrijd al is gespeeld.
Ik heb vrij aardig wat voetbalkennis maar zal me nooit wagen aan voorspellingen. Ja misschien alleen om te trollen.
Samenvatting: jij had dit allemaal zien aankomen en wist vantevoren dat we dik zouden gaan winnenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:46 schreef MichaelScott het volgende:
Samenvatting: TS is een faalhaas die zijn ongelijk niet wil toegeven.
Ik ben gewoon realistisch. Net als de woorden van de spelers zelf: niet denken dat we er al zijn, maar ons 100% concentreren op iedere wedstrijd. Dat heeft niets met negativiteit te maken maar met realisme, en weten hoe voetbal in elkaar zit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
WTF doe je nu negatief, sfeerverpester
Zeg er maar van wat je wilt, maar ik heb wel gelijk met dat niemand dit had zien aankomen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:23 schreef Catch22- het volgende:
De zuurpruimstatus van de ts is weeral bevestigd
Super bijdrage. Echt weer een toevoeging. Chapeau. Hulde.quote:
Ah in TRU kon je het niet meer redden en nu probeer je het maar zo?quote:
Coolheid is niet in topics uit te drukken. Ik ga dit wel in mijn fotoboek zetten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:16 schreef Gelser het volgende:
Waarom is er nog geen Vogeltjedansadoratietopic?
Jij wist dat natuurlijk welquote:
Dan lijk ik wel veel op jou he?quote:
Dat zei ik helemaal niet. Ik ben heel in heel veel dingen, maar voorspellende gaven heb ik nog nietquote:Op zondag 15 juni 2014 00:05 schreef Urnotindangr het volgende:
vooral om je heen blijven slaanniemand had dit voorspeld, maar ook geen kansloos topic geopend. 5-0 weggeven
daar sta je dan
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |