quote:
Op zaterdag 14 juni 2014 16:30 schreef DieselTank het volgende:[..]
Het is maar een spelletje.. Waarom meteen nederland de grond in stampen? Ik hoop dat chili ons kei hard inmaakt zodat spanje niet doorgaat nu blij?
Ik trap helemaal niemand de grond in, maar er is een reden dat bijna niemand met 532 speelt. Ik hoop dat we tegen Chili toch weer overschakelen op 433.
quote:
Oh nu begin je daar maar over? Wat voor bruisende, superinteressante hobby heb jij? "Ja ik doe lekker kinderachtig op een forum, ga nergens serieus op in en doe zuur tegen zoveel mogelijk mensen. Gr gr voederbietel"

En je dan nog afvragen waarom je af en toe met een blauw oog thuiskomt

quote:
Op zaterdag 14 juni 2014 16:43 schreef 75020 het volgende:[..]
Er is ook een middenweg dat qua voetbal mijn favoriet is. De afwachtende houding.
Ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte als ik zie hoe de zelfbenoemde 'experts' elkaar in de haren vliegen voordat de wedstrijd al is gespeeld.
Ik heb vrij aardig wat voetbalkennis maar zal me nooit wagen aan voorspellingen. Ja misschien alleen om te trollen.
Dat kan allemaal wel, maar dit is nu eenmaal een forum waar meningen over en weer gaan en zeker met zoiets als een WK zijn die meningen er volop. Wat niet wegneemt dat niemand een 1-5 had kunnen zien aankomen, ook de achteraf "haha TS had ongelijk" jammeraars niet.
quote:
Samenvatting: jij had dit allemaal zien aankomen en wist vantevoren dat we dik zouden gaan winnen

quote:
Ik ben gewoon realistisch. Net als de woorden van de spelers zelf: niet denken dat we er al zijn, maar ons 100% concentreren op iedere wedstrijd. Dat heeft niets met negativiteit te maken maar met realisme, en weten hoe voetbal in elkaar zit.
quote:
Zeg er maar van wat je wilt, maar ik heb wel gelijk met dat niemand dit had zien aankomen.
En daarbij, 'weeral'? Ben je een belg?
quote:
Super bijdrage. Echt weer een toevoeging. Chapeau. Hulde.

quote:
Ah in TRU kon je het niet meer redden en nu probeer je het maar zo?

quote:
Coolheid is niet in topics uit te drukken. Ik ga dit wel in mijn fotoboek zetten.
quote:
Jij wist dat natuurlijk wel

Met je alwetende voorspellende gaven

Onder welke steen heb jij gelegen?
quote:
Dan lijk ik wel veel op jou he?
quote:
Dat zei ik helemaal niet. Ik ben heel in heel veel dingen, maar voorspellende gaven heb ik nog niet