Vogeltje, neem gewoon een dagje FOK!-vrij. Voor iedereen het beste.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ach lulHet is wel het topic waar iedereen weer om het hardst in meedoet als er weer wat te zeiken valt. Frank Drebin dacht bijvoorbeeld ook dat Nederland ging verliezen, maar daar zegt niemand wat over he? Flikker toch op hals
Weet je vogeltje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ach lulHet is wel het topic waar iedereen weer om het hardst in meedoet als er weer wat te zeiken valt. Frank Drebin dacht bijvoorbeeld ook dat Nederland ging verliezen, maar daar zegt niemand wat over he? Flikker toch op hals
Klopt, maar ik ga daarom nog niet enthousiast lopen doen. Iedereen doet hier nu of we al wereldkampioen zijn, en vergeet even dat we daarvoor eerst nog 6 wedstrijden moeten spelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:41 schreef Geelman het volgende:
[..]
Heerlijk. Nederlanders, altijd zeiken, nu opeens dolenthousiast.
Ik vind het een prachtige prestatie.
Weet je K-tje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:43 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Weet je vogeltje.
In dit topic hoefde je alleen maar te posten
"nou daar zat ik even flink naast"
Maar wat doe je? Zuur om je heen slaan. Jammer, jong.
Overigens zat iedereen er naast, dus je punt slaat nergens op.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:43 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Weet je vogeltje.
In dit topic hoefde je alleen maar te posten
"nou daar zat ik even flink naast"
Mensen zijn gewoon blij. Laat ze.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga daarom nog niet enthousiast lopen doen. Iedereen doet hier nu of we al wereldkampioen zijn, en vergeet even dat we daarvoor eerst nog 6 wedstrijden moeten spelen.
Mijn god wat heb jij een fragiel egotje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet je K-tje.
In dit topic hoef jij helemaal niet te posten.
Maar wat doe je? Alleen maar zeiken om het zeiken. Jammer, jong.
Als je mijn post had gelezen zag je dat ik daar uitgebreid rekening mee hou.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Overigens zat iedereen er naast, dus je punt slaat nergens op.
Ik schrijf gewoon precies wat jij ook schrijft, en dan heb ik een fragiel egotje? Wat ben jij simpel zeg.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mijn god wat heb jij een fragiel egotje.
Heel fijn, doe de deur dicht als je weggaat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als je mijn post had gelezen zag je dat ik daar uitgebreid rekening mee hou.
Maar prima. Ik zal niet meer in je leuke topic posten.
hij heeft ze 70 maagden beloofd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:51 schreef Xaxax het volgende:
In principe zag het er ook naar uit na de eerste helft ook uit dat Nederland pak slaag zou krijgen...
In de rust zal van gaal wel wat gezegd hebben...
of een chocomel...de echte natuurlijk....quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij heeft ze 70 maagden beloofd.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
GastNu al gefrustreerd omdat je teampje hard gaat falen?
Verkapt ikbensupertrotsopnederlandenhoopdatzegaanwinnen-topicquote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga daarom nog niet enthousiast lopen doen. Iedereen doet hier nu of we al wereldkampioen zijn, en vergeet even dat we daarvoor eerst nog 6 wedstrijden moeten spelen.
Nee dat wist ik niet, maar ik heb geen janktopic met een dusdanige stelligheid in de op gemaakt dat ik nu zo voor lul sta.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, jij wist dat we zo dik zouden gaan winnen
Als je nou gewoon je bek houdt en/of zegt dat je fout zat (wat zelfs uberego Sigaarsnor wél kan) kan je weer verder. Je maakt jezelf, wederom, oneindig belachelijk.quote:En dan al die gasten die nu ineens doen 'alsof ze het altijd wel al hadden geweten'Dat is pas sneu.
Héquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:39 schreef PeZu het volgende:
vogeltjesdans, doet alsof ie van alles wat weet maar eigenlijk van niks alles weet en daar ook nog over liegt_!
Spanje was wel erg slecht de 2e helft. Speelt Spanje zoals bv. het EK 2 jaar geleden dan wint NL niet met 5-1.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:49 schreef 75020 het volgende:
De eerste honderd reacties in dit topic. Allemaal faalhazen.![]()
En nee, ik had zo een uitslag ook niet verwacht maar zo overtuigd negatief als dat zij waren.......
Dit is het eerste VD-topic dat je leest?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:43 schreef SpecialK het volgende:
Denk eerder dat ze je maandag met het schaamrood op de kaken proberen te ontwijken, vrezend voor de twee meedogenloze woorden "Uno-cinco".quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja, en dan zit ik nog in Spanje ook, word ik dus alleen nog maar uitgelachen de komende periode.
DOE EENS BLIJ OM DE WINST!!!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Spanje was wel erg slecht de 2e helft. Speelt Spanje zoals bv. het EK 2 jaar geleden dan wint NL niet met 5-1.
Ja en als Oranje net zo speelde als in '74 en als............... En zo kennen we wel even doorgaan he.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Spanje was wel erg slecht de 2e helft. Speelt Spanje zoals bv. het EK 2 jaar geleden dan wint NL niet met 5-1.
Speelde Nederland zoals op het WK in 1974 dan hadden ze wel gewoon met 5-1 gewonnen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Blablabla, azijnzeikers altijdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:11 schreef Deshain het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet, maar ik heb geen janktopic met een dusdanige stelligheid in de op gemaakt dat ik nu zo voor lul sta.
[..]
Als je nou gewoon je bek houdt en/of zegt dat je fout zat (wat zelfs uberego Sigaarsnor wél kan) kan je weer verder. Je maakt jezelf, wederom, oneindig belachelijk.
En je verschuilen achter de mening van kenners nu je het fout had is zo mogelijk nog triester, refereer dan in je op meteen naar wie je napraat in plaats van het te doen voorkomen alsof je maar enig idee hebt waar je over praat.
Een aantal doelpunten zijn ook wel terug te voeren op het verliezen van persoonlijke duels. Zoals een Ramos die Robben niet bij kon houden en een Cassillas die een paar keer fijn blunderde. Leuk voor ons resultaat, maar je kunt niet verwachten dat elke tegenstander zo gaat blunderen waardoor we ruimte krijgen voor persoonlijke acties.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Blablabla, azijnzeikers altijd
'Wij waren niet zo goed, zij waren zo slecht'
Who gives a fuck, zeker op een toernooi. Ze werden gewoon overdonderd de tweede helft, en waren het daardoor helemaal kwijt, en eindelijk had NL eens een lekker rendement
En die nu omdraaien als een blad aan de boom omdat oranje eens een leuke overwinning heeft behaald. "O wat was oranje geweldig"quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:49 schreef 75020 het volgende:
De eerste honderd reacties in dit topic. Allemaal faalhazen.![]()
En nee, ik had zo een uitslag ook niet verwacht maar zo overtuigd negatief als dat zij waren.......
Het duurde nogal lang voor je je graantje hier weer kwam meepikken, moest je nog worden opgehaald uit het KDV?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zet TS zich hier weer eens ff mooi voor lul zeg.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:51 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Ik wist wel dat NL zou winnen.
Vogeltjesdans![]()
Wat lul je over 'ernaast zitten'? Daar gaat het helemaal niet om. Alsof van te voren niet 90% van de reacties het met me eens waren. Alleen draaien die nu ineens om als een blad aan de boom, en wanen sommigen zichzelf al wereldkampioen. Nederland heeft goed gespeeld, dat zeker, maar dat kon ook tegen een tegenstander waar je achterin zoveel ruimte kreeg en waarin de keeper een paar keer blunderde. Wat hebben we nou helemaal gezien? Net een goede wedstrijd. Tegen een wat stuggere tegenstander kon je wel weer eens het moeizaam uit de verf komende oranje zoals we dat van de afgelopen jaren kenden tegenkomen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:24 schreef hakunamatafaka het volgende:
Waarom heb jij geen relativeringsvermogen, TS? Wat boeit jou het dat je er naast zit joh, laat gaan.
T' is lekker weer buiten vind je niet?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat lul je over 'ernaast zitten'? Daar gaat het helemaal niet om. Alsof van te voren niet 90% van de reacties het met me eens waren. Alleen draaien die nu ineens om als een blad aan de boom, en wanen sommigen zichzelf al wereldkampioen. Nederland heeft goed gespeeld, dat zeker, maar dat kon ook tegen een tegenstander waar je achterin zoveel ruimte kreeg en waarin de keeper een paar keer blunderde. Wat hebben we nou helemaal gezien? Net een goede wedstrijd. Tegen een wat stuggere tegenstander kon je wel weer eens het moeizaam uit de verf komende oranje zoals we dat van de afgelopen jaren kenden tegenkomen.
En relativeren is ook snappen dat deze zegereeks wel eens heel snel afgelopen kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |