SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stomme hoer, ik dacht eindelijk dat een meisje mij gaat versieren en dat ik mijn maagdelijkheid kwijt raak blijk ik te moeten betalen.![]()
![]()
![]()
Klacht: Gecontacteerd worden door een hoer.
Anti-klacht: Nederland gaat Spanje neuken.![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
Ik voorzie weer een backfire topic waarbij TS zich tot huilend toe probeert te verdedigen
Wie ben jijquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:39 schreef thom_05 het volgende:
Wie de neuk ben jij dan?!
Trouwens mag je je zusje zo van je moeder noemen?
Ze noemen me soms 2nutztradamusquote:
Gevat deze, zou nog wat water op je wonden leggen ivm je traantjes.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
Ik voorzie weer een backfire topic waarbij TS zich tot huilend toe probeert te verdedigen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gevat deze, zou nog wat water op je wonden leggen ivm je traantjes.
quote:
Doen alsof je niet naar de hoeren gaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:47 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik hoef niks te weten over de interne communicatie met je paarsgepunte lans
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Bedankt voor haar e-mail adres![]()
Nog nooit geweestquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Doen alsof je niet naar de hoeren gaat.
je hebt toch geen uur nodig, ben je impotent ofzo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:46 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
130 euro meestal voor een uur
quote:
Niet een uur lang neuken met meerdere rondes.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:51 schreef Deetch het volgende:
[..]
je hebt toch geen uur nodig, ben je impotent ofzo.
Vroeger spuiter gespotquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:51 schreef Deetch het volgende:
[..]
Zelf hoeren neuken en dan lopen zeiken op andere die zonder er voor te betalen ook gewoon sex hebbenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Niet een uur lang neuken met meerdere rondes.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:54 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Zelf hoeren neuken en dan lopen zeiken op andere die zonder er voor te betalen ook gewoon sex hebben
http://www.1opde5.nl/quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:51 schreef Deetch het volgende:
[..]
Nederland gaat vanavond af als een gieter jongenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:36 schreef wickedmen het volgende:
Anti-klacht: Nederland gaat Spanje neuken.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nederland gaat vanavond af als een gieter jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Een hoer is om de druk eraf te halen, daar heb je geen uur voor nodig. Voor echte sex hossel ik een onbetaalde vrijwilliger en dan ga ik er de hele nacht tegenaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Ik had het ook niet over een hoer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:03 schreef Deetch het volgende:
[..]
Een hoer is om de druk eraf te halen, daar heb je geen uur voor nodig. Voor echte sex hossel ik een onbetaalde vrijwilliger en dan ga ik er de hele nacht tegenaan.
En dat is niet betaald wil je zeggen? Uitgaan drankjes eten GHB condooms middel tegen platjes enz.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:03 schreef Deetch het volgende:
[..]
Een hoer is om de druk eraf te halen, daar heb je geen uur voor nodig. Voor echte sex hossel ik een onbetaalde vrijwilliger en dan ga ik er de hele nacht tegenaan.
Uitgaan om te hosselen, ja leuk voor erbij maar plezier en gezelligheid.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat is niet betaald wil je zeggen? Uitgaan drankjes eten GHB condooms middel tegen platjes enz.
Meerdere rondes gaat van bierdrinktijd af..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Deze retoriek.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat is niet betaald wil je zeggen? Uitgaan drankjes eten GHB condooms middel tegen platjes enz.
Ja ik denk laat ik de context van jullie toekomstige uitgaansleven maar even schetsen.quote:
Een vriendin kost veel geld dus een hoer is eigenlijk het zelfde, is geen retoriek?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja ik denk laat ik de context van jullie toekomstige uitgaansleven maar even schetsen.
Retoriek is overigens niet het juiste woord op deze plaats.
Pardon???quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een vriendin kost geen geld dus een hoer is eigenlijk het zelfde, is geen retoriek?
Ik had een schrijffout gemaakt, ik bedoelde veel geld ipv geen geld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pardon???Jij hebt duidelijk nog nooit een serieuze vriendin gehad (no offence). Je gaat vaker leuke dingen doen met elkaar als je anders thuis zou blijven, koopt dingen voor elkaar, gaat vaker ergens uit eten, drinken, bezoekt steden met elkaar, rijdt naar het strand en dat soort shit. Om van de megavoorraad rubbers nog maar niet te spreken. Terwijl je anders lekker thuis zou zitten. Na de eerste paar maanden neemt dat wel wat af, maar in het begin...
Gemiddeld kostten alle activiteiten die ik met mijn vriendin deed 100,- per week, en haar ook. En dat waren echt geen gekke dingen, dat was gewoon ergens naartoe gaan, flesje wijn, eten enz.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef TangleFuZZ. het volgende:
TS staat op een hoeren spamlijst omdat hij op hopeloze sites staat ingeschreven
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef TangleFuZZ. het volgende:
TS staat op een hoeren spamlijst omdat hij op hopeloze sites staat ingeschreven
100eur per week? Daar kom je bij een hoer niet voor klaar volgens mij net zo vaak als je over je vriendin gaat. En dan nog alles er omheen. Koopje dus...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pardon???Jij hebt duidelijk nog nooit een serieuze vriendin gehad (no offence). Je gaat vaker leuke dingen doen met elkaar als je anders thuis zou blijven, koopt dingen voor elkaar, gaat vaker ergens uit eten, drinken, bezoekt steden met elkaar, rijdt naar het strand en dat soort shit. Om van de megavoorraad rubbers nog maar niet te spreken. Terwijl je anders lekker thuis zou zitten. Na de eerste paar maanden neemt dat wel wat af, maar in het begin...
Gemiddeld kostten alle activiteiten die ik met mijn vriendin deed 100,- per week, en haar ook. En dat waren echt geen gekke dingen, dat was gewoon ergens naartoe gaan, flesje wijn, eten enz.
Het was geen uitbrander, daar ben ik te aardig voor. Anders lag je nu naast je stoel te huilenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had een schrijffout gemaakt, ik bedoelde veel geld ipv geen geld.
Misschien moet je een nieuwe uitbrander schrijven nu de context veranderd is.
Einz, maar laten we nou niet zeggen dat vriendinnen geen geld kosten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:52 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
100eur per week? Daar kom je bij een hoer niet voor klaar volgens mij net zo vaak als je over je vriendin gaat. En dan nog alles er omheen. Koopje dus...
Mwah... Hoeft niet, kan welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Einz, maar laten we nou niet zeggen dat vriendinnen geen geld kosten.
Oh ok.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het was geen uitbrander, daar ben ik te aardig voor. Anders lag je nu naast je stoel te huilenJij verwacht dat ik voor elke ninja edit een nieuwe rant ga schrijven?
Nare jongen
Mispunt
Ik ga mijn moeder bellen
Bind haar naakt op de motorkap van je auto en rijd zo door de stad. Goed toeteren!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:54 schreef Bayora het volgende:
Laat haar naar je toe komen en stuur d'r naar buiten zonder kleren
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Einz, maar laten we nou niet zeggen dat vriendinnen geen geld kosten.
quote:
Ja. Dat zal d'r wel leren om TS zo lastig te vallen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bind haar naakt op de motorkap van je auto en rijd zo door de stad. Goed toeteren!
Vriendin. Maar ook voor exen ging dat redelijk veel op ja. Verdikkie als ik alles bij elkaar optel, had ik een nieuwe auto kunnen kopen manquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ok.
Wel interessant dat je een inschatting hebt gemaakt van wat je ex koste per week.
Heb jij als vrouw zijnde verder nog sadistische ideeen? Vrouwen zijn daar goed in, heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:56 schreef Bayora het volgende:
[..]
Ja. Dat zal d'r wel leren om TS zo lastig te vallen.
Die motorkap? Nee, die betaal je allang in guldens jongen.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb jij als vrouw zijnde verder nog sadistische ideeen? Vrouwen zijn daar goed in, heb ik me laten vertellen.
'die ik met mijn vriendin deed'quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vriendin. Maar ook voor exen ging dat redelijk veel op ja. Verdikkie als ik alles bij elkaar optel, had ik een nieuwe auto kunnen kopen manokee geen nieuwe maar toch
Is van zo'n sms-bedrijf.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Bedankt voor haar e-mail adres![]()
Oh dat. Het wordt inderdaad wel goedkoper na verloop van tijd als je meer huiselijkere dingen gaat doen. Uit eten wordt dan samen koken, naar het strand gaan wordt dan het park, een hotel wordt dan neuken in de tuin enz. Zelfs de rubbers kosten dan niets meer omdat ze dan aan de pil gaat en die betaal ik niet, hehehe.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'die ik met mijn vriendin deed'
Verwarrend man.
Oh ok, ik wist niet dat dat zo gaat, interessant.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh dat. Het wordt inderdaad wel goedkoper na verloop van tijd als je meer huiselijkere dingen gaat doen. Uit eten wordt dan samen koken, naar het strand gaan wordt dan het park, een hotel wordt dan neuken in de tuin enz. Zelfs de rubbers kosten dan niets meer omdat ze dan aan de pil gaat en die betaal ik niet, hehehe.
Lijster nou maar naar opoe VD met zijn wijze hossel raadquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ok, ik wist niet dat dat zo gaat, interessant.
Wat denk je, ik heb aantekeningen blok klaar liggen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:06 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Lijster nou maar naar opoe VD met zijn wijze hossel raad
Goedzoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat denk je, ik heb aantekeningen blok klaar liggen.
Gewoon ctrl-p, klaar. Of heb je ook geen geld voor een printer?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat denk je, ik heb aantekeningen blok klaar liggen.
Nou ja, we neuken niet alleen maar in de tuin hoor, ook ergens anders.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ok, ik wist niet dat dat zo gaat, interessant.
Ik ben bang dat zij op een andere plaats dan jij neukt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou ja, we neuken niet alleen maar in de tuin hoor, ook ergens anders.
Vind je dat niet hartstikke vies? Ik bedoel, ze pist ook met dat ding heh.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou ja, we neuken niet alleen maar in de tuin hoor, ook ergens anders.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:10 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zij op een andere plaats dan jij neukt.
Maakt niet uit, als ze het geld maar aan mij geeft.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:10 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zij op een andere plaats dan jij neukt.
Sssst... Hij is er sinds een paar maanden pas achter dat de buitenste lippen niet altidj symetrisch zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind je dat niet hartstikke vies? Ik bedoel, ze pist ook met dat ding heh.
Ik weet het, maar ik vind dat ik toch goede dingen moet doen voor de mensheid dus daar zet ik me overheen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind je dat niet hartstikke vies? Ik bedoel, ze pist ook met dat ding heh.
Maar zij maakt toch het geld op?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als ze het geld maar aan mij geeft.
Nu refereer je naar die anticonceptie?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik vind dat ik toch goede dingen moet doen voor de mensheid dus daar zet ik me overheen.
Dat is inderdaad goor en ik heb haar bijna zover dat ze die laat corrigeren in een kutkliniek!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:12 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Sssst... Hij is er sinds een paar maanden pas achter dat de buitenste lippen niet altidj symetrisch zijn![]()
![]()
Waarom denk je dat ik haar geld laat verdienen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:12 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Maar zij maakt toch het geld op?
Omdat jij te zwak bent om een zodanig hoog inkomen te krijgen dat zij niet meer hoeft te werken?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik haar geld laat verdienen?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is inderdaad goor en ik heb haar bijna zover dat ze die laat corrigeren in een kutkliniek!
Best een goeie! Die moet ik onthouden. Wacht, even opschrijven... okee. Nu even een tijdmachine uitvinden, zodat ik 17 jaar terug in de tijd kan gaan en jouw ouders een folder over voorbehoedsmiddelen kan geven.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nu refereer je naar die anticonceptie?
To0 3dgyyy 4 m333.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Best een goeie! Die moet ik onthouden. Wacht, even opschrijven... okee. Nu even een tijdmachine uitvinden, zodat ik 17 jaar terug in de tijd kan gaan en jouw ouders een folder over voorbehoedsmiddelen kan geven.
Hee, je bent een pimp of niet hequote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:14 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Omdat jij te zwak bent om een zodanig hoog inkomen te krijgen dat zij niet meer hoeft te werken?
Dat ook ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Best een goeie! Die moet ik onthouden. Wacht, even opschrijven... okee. Nu even een tijdmachine uitvinden, zodat ik 17 jaar terug in de tijd kan gaan en jouw ouders een folder over voorbehoedsmiddelen kan geven.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gewoon ctrl-p, klaar. Of heb je ook geen geld voor een printer?
Maar je hebt toch wel een Aston hé? Derde lambo altijd pas halen na de Aston.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hee, je bent een pimp of niet heYou earn die fucking money for me bitch, you know wel. Mijn derde lambo kost ook geld
Aston bitch pleasequote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:18 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel een Aston hé? Derde lambo altijd pas halen na de Aston.
Verdikkie! Ik wist dat ik iets fout had gedaan!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:18 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel een Aston hé? Derde lambo altijd pas halen na de Aston.
Engelsen die proberen een automobiel te bouwenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:24 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Italianen en hun drang naar peniscompensatie
Een letter, een man: Q.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:25 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Engelsen die proberen een automobiel te bouwen
Trappen mensen daar serieus in?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:35 schreef Zolder het volgende:
zal wel 2 euro per smsje met automatisch abo zijn
Je vriendin heeft een starttarief van een uurquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:51 schreef Deetch het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je haar daarop wijst kun je vast afdingen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
Kost een vriendin hebben zoveel geld ja?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, niet als je 12 bent. Je snapt zelf ook wel dat het afhankelijk is van wat je samen doet, en samen achter de playstation hangen kost nu eenmaal niet zoveel. Hooguit een cola en een bakje chips.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kost een vriendin hebben zoveel geld ja?
Leuke dingen met elkaar kost altijd geld, ook met vrienden. Dat zijn toch geen hoeren?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, niet als je 12 bent. Je snapt zelf ook wel dat het afhankelijk is van wat je samen doet, en samen achter de playstation hangen kost nu eenmaal niet zoveel. Hooguit een cola en een bakje chips.
Ik zeg ook niet dat vriendinnen hoeren zijn. Dat zowel vriendinnen en hoeren geld kosten, is wel de enige vergelijking (en dat ze een kut hebben natuurlijk).quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Leuke dingen met elkaar kost altijd geld, ook met vrienden. Dat zijn toch geen hoeren?
Voor hetzelfde geld neem je een vriendin waarmee je toch bijna nooit wat mee doet behalve neuken en chillen en geloof mij die zijn er genoeg.
Net zoals vrienden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat vriendinnen hoeren zijn. Dat zowel vriendinnen en hoeren geld kosten, is wel de enige vergelijking (en dat ze een kut hebben natuurlijk).
Uiteraard kan je een goedkopere vriendin nemen, maar de meesten willen toch wel op de achtbaan van de leuke dingen meegenomen worden. Persoonlijk wil ik dat ook, ik zie dat als een uitstekende gelegenheid om elkaar te leren kennen.
Nou, ik ga niet echt met vrienden gezellig uit eten of naar het strand rijden hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Net zoals vrienden.
De enige echte vergelijking die je kan maken is dat het vrouwen zijn en je er seks mee kan hebben.
Als je wijsheid nou net zo groot was als je neus kon ik je misschien nog een tikkeltje serieus nemenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:33 schreef wickedmen het volgende:
Weer eens bijgelezen.
Tanglefuzz die op de raad van Vogeltjesdans loopt te haten omdat hij constant faalt bij de vrouwen.
I just cant
Lolquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, ik ga niet echt met vrienden gezellig uit eten of naar het strand rijden hoorIk weet niet wat voor vrienden jij hebt.
Als je nou net zo knap was als mij, dan hoefde ik niet telkens kotsneigingen te krijgen als ik in je fotoboek keek of je naam zie verschijnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als je wijsheid nou net zo groot was als je neus kon ik je misschien nog een tikkeltje serieus nemen
nee italianen bakken er veel vanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:25 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Engelsen die proberen een automobiel te bouwen
Beetje mijn fotoboek kijken... Kasthommoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Lol
[..]
Als je nou net zo knap was als mij, dan hoefde ik niet telkens kotsneigingen te krijgen als ik in je fotoboek keek of je naam zie verschijnen.!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:52 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Beetje mijn fotoboek kijken... Kasthommo
Jezelf knap vinden: HOMMO!!!
Ik wanhopig? Waarom zou ik wanhopig zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Welke debiel zet dan ook foto's van zichzelf op zijn fotoboek, dat je hoeren neukt oke maar dit lijkt wel heel erg wanhopig.
En dan ook nog mannen homo noemen omdat ze zichzelf knap vinden.x oneindig.
Verzonnen vriendinnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:56 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik wanhopig? Waarom zou ik wanhopig zijnHeb een vriendin en zit zelfs niet in NL. Denk zelfs dat er geen vrouwelijke Fok!'er hier woont... Dus dim maar in hommo
Wat ben je toch ook een klapjosti hequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Verzonnen vriendinnen.
Waarom zou je anders zo'n kop op je fotoboek zetten.![]()
Niet weten dat alle FOK! topics verzonnen zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:00 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een klapjosti heNiet iedereen doet aan verzonnen verhaaltjes. Al weet ik dat dat heel normaal voor je is
Die van mij iig nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niet weten dat alle FOK! topics verzonnen zijn.
Niet gewoon doen zoals je bent. Zo zielig leven hebben dat je jezelf anders zelfs op een forum voor wil doenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Doen alsof je een leven hebt en geen zolderkamerautist bent zonder uiterlijk.
quote:
Daarom dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:10 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Zo zielig leven hebben dat je jezelf anders zelfs op een forum anders voor wil doen
Het zit je wel dwars he.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:12 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Aldus de expert die roept over verzonnen topics
Als het me dwars zou zitten zou ik willekeurig telkens tegen je begginnen te kloten. Je fotoboek blijven bekijken en zelfs de moeite nemen om daar iets neer te pleuren.quote:
Ik? Nee toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:14 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als het me dwars zou zitten zou ik willekeurig telkens tegen je begginnen te kloten. Je fotoboek blijven bekijken en zelfs de moeite nemen om daar iets neer te pleuren.
Oooh... Wacht... Dit is precies wat jij doet
Ik bewijzen? Waar probeer ik mezelf te bewijzen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik? Nee toch?
Nee effe serieus, denken dat ik je belangrijk vindt.Dan zouden Guus, Hoink, 2Nutz en elk ander klapjosti mij ook belangrijk vinden.
Je bent gewoon leuk om te trollen en een ongelovelijke klapjosti.
Ga gerust door met huilen en bewijzen, schatje.
Het hele topic zo'n beetje en goede redenatie, als iemand niet belangrijk voor je is dan moet je hem negeren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:19 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik bewijzen? Waar probeer ik mezelf te bewijzen?
Me schatje noemen en steeds m'n fotoboek bekijkenBroekje op de grond zeker?
Als iemand niet belangerijk voor je is negeer je hem gewoon. Aldus bij deze
Neuk zijn vriendin, dan is hij tenminste blij dat zijn kinderen op jou lijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:45 schreef wickedmen het volgende:
Als je nou net zo knap was als mij, dan hoefde ik niet telkens kotsneigingen te krijgen als ik in je fotoboek keek of je naam zie verschijnen.!!!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |