SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stomme hoer, ik dacht eindelijk dat een meisje mij gaat versieren en dat ik mijn maagdelijkheid kwijt raak blijk ik te moeten betalen.![]()
![]()
![]()
Klacht: Gecontacteerd worden door een hoer.
Anti-klacht: Nederland gaat Spanje neuken.![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
Ik voorzie weer een backfire topic waarbij TS zich tot huilend toe probeert te verdedigen
Wie ben jijquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:39 schreef thom_05 het volgende:
Wie de neuk ben jij dan?!
Trouwens mag je je zusje zo van je moeder noemen?
Ze noemen me soms 2nutztradamusquote:
Gevat deze, zou nog wat water op je wonden leggen ivm je traantjes.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
Ik voorzie weer een backfire topic waarbij TS zich tot huilend toe probeert te verdedigen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gevat deze, zou nog wat water op je wonden leggen ivm je traantjes.
quote:
Doen alsof je niet naar de hoeren gaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:47 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik hoef niks te weten over de interne communicatie met je paarsgepunte lans
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Bedankt voor haar e-mail adres![]()
Nog nooit geweestquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Doen alsof je niet naar de hoeren gaat.
je hebt toch geen uur nodig, ben je impotent ofzo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:46 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
130 euro meestal voor een uur
quote:
Niet een uur lang neuken met meerdere rondes.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:51 schreef Deetch het volgende:
[..]
je hebt toch geen uur nodig, ben je impotent ofzo.
Vroeger spuiter gespotquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:51 schreef Deetch het volgende:
[..]
Zelf hoeren neuken en dan lopen zeiken op andere die zonder er voor te betalen ook gewoon sex hebbenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Niet een uur lang neuken met meerdere rondes.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:54 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Zelf hoeren neuken en dan lopen zeiken op andere die zonder er voor te betalen ook gewoon sex hebben
http://www.1opde5.nl/quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:51 schreef Deetch het volgende:
[..]
Nederland gaat vanavond af als een gieter jongenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:36 schreef wickedmen het volgende:
Anti-klacht: Nederland gaat Spanje neuken.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nederland gaat vanavond af als een gieter jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Een hoer is om de druk eraf te halen, daar heb je geen uur voor nodig. Voor echte sex hossel ik een onbetaalde vrijwilliger en dan ga ik er de hele nacht tegenaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Ik had het ook niet over een hoer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:03 schreef Deetch het volgende:
[..]
Een hoer is om de druk eraf te halen, daar heb je geen uur voor nodig. Voor echte sex hossel ik een onbetaalde vrijwilliger en dan ga ik er de hele nacht tegenaan.
En dat is niet betaald wil je zeggen? Uitgaan drankjes eten GHB condooms middel tegen platjes enz.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:03 schreef Deetch het volgende:
[..]
Een hoer is om de druk eraf te halen, daar heb je geen uur voor nodig. Voor echte sex hossel ik een onbetaalde vrijwilliger en dan ga ik er de hele nacht tegenaan.
Uitgaan om te hosselen, ja leuk voor erbij maar plezier en gezelligheid.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat is niet betaald wil je zeggen? Uitgaan drankjes eten GHB condooms middel tegen platjes enz.
Meerdere rondes gaat van bierdrinktijd af..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Deze retoriek.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat is niet betaald wil je zeggen? Uitgaan drankjes eten GHB condooms middel tegen platjes enz.
Ja ik denk laat ik de context van jullie toekomstige uitgaansleven maar even schetsen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |