Een vriendin kost veel geld dus een hoer is eigenlijk het zelfde, is geen retoriek?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja ik denk laat ik de context van jullie toekomstige uitgaansleven maar even schetsen.
Retoriek is overigens niet het juiste woord op deze plaats.
Pardon???quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een vriendin kost geen geld dus een hoer is eigenlijk het zelfde, is geen retoriek?
Ik had een schrijffout gemaakt, ik bedoelde veel geld ipv geen geld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pardon???Jij hebt duidelijk nog nooit een serieuze vriendin gehad (no offence). Je gaat vaker leuke dingen doen met elkaar als je anders thuis zou blijven, koopt dingen voor elkaar, gaat vaker ergens uit eten, drinken, bezoekt steden met elkaar, rijdt naar het strand en dat soort shit. Om van de megavoorraad rubbers nog maar niet te spreken. Terwijl je anders lekker thuis zou zitten. Na de eerste paar maanden neemt dat wel wat af, maar in het begin...
Gemiddeld kostten alle activiteiten die ik met mijn vriendin deed 100,- per week, en haar ook. En dat waren echt geen gekke dingen, dat was gewoon ergens naartoe gaan, flesje wijn, eten enz.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef TangleFuZZ. het volgende:
TS staat op een hoeren spamlijst omdat hij op hopeloze sites staat ingeschreven
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef TangleFuZZ. het volgende:
TS staat op een hoeren spamlijst omdat hij op hopeloze sites staat ingeschreven
100eur per week? Daar kom je bij een hoer niet voor klaar volgens mij net zo vaak als je over je vriendin gaat. En dan nog alles er omheen. Koopje dus...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pardon???Jij hebt duidelijk nog nooit een serieuze vriendin gehad (no offence). Je gaat vaker leuke dingen doen met elkaar als je anders thuis zou blijven, koopt dingen voor elkaar, gaat vaker ergens uit eten, drinken, bezoekt steden met elkaar, rijdt naar het strand en dat soort shit. Om van de megavoorraad rubbers nog maar niet te spreken. Terwijl je anders lekker thuis zou zitten. Na de eerste paar maanden neemt dat wel wat af, maar in het begin...
Gemiddeld kostten alle activiteiten die ik met mijn vriendin deed 100,- per week, en haar ook. En dat waren echt geen gekke dingen, dat was gewoon ergens naartoe gaan, flesje wijn, eten enz.
Het was geen uitbrander, daar ben ik te aardig voor. Anders lag je nu naast je stoel te huilenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had een schrijffout gemaakt, ik bedoelde veel geld ipv geen geld.
Misschien moet je een nieuwe uitbrander schrijven nu de context veranderd is.
Einz, maar laten we nou niet zeggen dat vriendinnen geen geld kosten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:52 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
100eur per week? Daar kom je bij een hoer niet voor klaar volgens mij net zo vaak als je over je vriendin gaat. En dan nog alles er omheen. Koopje dus...
Mwah... Hoeft niet, kan welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Einz, maar laten we nou niet zeggen dat vriendinnen geen geld kosten.
Oh ok.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het was geen uitbrander, daar ben ik te aardig voor. Anders lag je nu naast je stoel te huilenJij verwacht dat ik voor elke ninja edit een nieuwe rant ga schrijven?
Nare jongen
Mispunt
Ik ga mijn moeder bellen
Bind haar naakt op de motorkap van je auto en rijd zo door de stad. Goed toeteren!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:54 schreef Bayora het volgende:
Laat haar naar je toe komen en stuur d'r naar buiten zonder kleren
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Einz, maar laten we nou niet zeggen dat vriendinnen geen geld kosten.
quote:
Ja. Dat zal d'r wel leren om TS zo lastig te vallen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bind haar naakt op de motorkap van je auto en rijd zo door de stad. Goed toeteren!
Vriendin. Maar ook voor exen ging dat redelijk veel op ja. Verdikkie als ik alles bij elkaar optel, had ik een nieuwe auto kunnen kopen manquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ok.
Wel interessant dat je een inschatting hebt gemaakt van wat je ex koste per week.
Heb jij als vrouw zijnde verder nog sadistische ideeen? Vrouwen zijn daar goed in, heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:56 schreef Bayora het volgende:
[..]
Ja. Dat zal d'r wel leren om TS zo lastig te vallen.
Die motorkap? Nee, die betaal je allang in guldens jongen.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb jij als vrouw zijnde verder nog sadistische ideeen? Vrouwen zijn daar goed in, heb ik me laten vertellen.
'die ik met mijn vriendin deed'quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vriendin. Maar ook voor exen ging dat redelijk veel op ja. Verdikkie als ik alles bij elkaar optel, had ik een nieuwe auto kunnen kopen manokee geen nieuwe maar toch
Is van zo'n sms-bedrijf.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Bedankt voor haar e-mail adres![]()
Oh dat. Het wordt inderdaad wel goedkoper na verloop van tijd als je meer huiselijkere dingen gaat doen. Uit eten wordt dan samen koken, naar het strand gaan wordt dan het park, een hotel wordt dan neuken in de tuin enz. Zelfs de rubbers kosten dan niets meer omdat ze dan aan de pil gaat en die betaal ik niet, hehehe.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'die ik met mijn vriendin deed'
Verwarrend man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |