quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:52 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Beetje mijn fotoboek kijken... Kasthommo
Jezelf knap vinden: HOMMO!!!
Ik wanhopig? Waarom zou ik wanhopig zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Welke debiel zet dan ook foto's van zichzelf op zijn fotoboek, dat je hoeren neukt oke maar dit lijkt wel heel erg wanhopig.
En dan ook nog mannen homo noemen omdat ze zichzelf knap vinden.x oneindig.
Verzonnen vriendinnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:56 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik wanhopig? Waarom zou ik wanhopig zijnHeb een vriendin en zit zelfs niet in NL. Denk zelfs dat er geen vrouwelijke Fok!'er hier woont... Dus dim maar in hommo
Wat ben je toch ook een klapjosti hequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Verzonnen vriendinnen.
Waarom zou je anders zo'n kop op je fotoboek zetten.![]()
Niet weten dat alle FOK! topics verzonnen zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:00 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een klapjosti heNiet iedereen doet aan verzonnen verhaaltjes. Al weet ik dat dat heel normaal voor je is
Die van mij iig nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niet weten dat alle FOK! topics verzonnen zijn.
Niet gewoon doen zoals je bent. Zo zielig leven hebben dat je jezelf anders zelfs op een forum voor wil doenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Doen alsof je een leven hebt en geen zolderkamerautist bent zonder uiterlijk.
quote:
Daarom dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:10 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Zo zielig leven hebben dat je jezelf anders zelfs op een forum anders voor wil doen
Het zit je wel dwars he.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:12 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Aldus de expert die roept over verzonnen topics
Als het me dwars zou zitten zou ik willekeurig telkens tegen je begginnen te kloten. Je fotoboek blijven bekijken en zelfs de moeite nemen om daar iets neer te pleuren.quote:
Ik? Nee toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:14 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als het me dwars zou zitten zou ik willekeurig telkens tegen je begginnen te kloten. Je fotoboek blijven bekijken en zelfs de moeite nemen om daar iets neer te pleuren.
Oooh... Wacht... Dit is precies wat jij doet
Ik bewijzen? Waar probeer ik mezelf te bewijzen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik? Nee toch?
Nee effe serieus, denken dat ik je belangrijk vindt.Dan zouden Guus, Hoink, 2Nutz en elk ander klapjosti mij ook belangrijk vinden.
Je bent gewoon leuk om te trollen en een ongelovelijke klapjosti.
Ga gerust door met huilen en bewijzen, schatje.
Het hele topic zo'n beetje en goede redenatie, als iemand niet belangrijk voor je is dan moet je hem negeren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:19 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik bewijzen? Waar probeer ik mezelf te bewijzen?
Me schatje noemen en steeds m'n fotoboek bekijkenBroekje op de grond zeker?
Als iemand niet belangerijk voor je is negeer je hem gewoon. Aldus bij deze
Neuk zijn vriendin, dan is hij tenminste blij dat zijn kinderen op jou lijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:45 schreef wickedmen het volgende:
Als je nou net zo knap was als mij, dan hoefde ik niet telkens kotsneigingen te krijgen als ik in je fotoboek keek of je naam zie verschijnen.!!!!!!!!!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |