Ok sorryquote:
Braaf.quote:
Catchy, maar ik versta er weer eens geen kut van.quote:
De mensheid zou zoveel verder zijn als er alleen mannen waren. Moet je je voorstellen hoe makkelijk het leven dan zou zijn. Rustig voetbal kijken. Rustig formule 1 kijken. Eerlijkheid. Oprechtheid. Gezellige sferen. Goede curvers. Damn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vrouwen hebben de leugen uitgevonden
Nice, wanneer maak je je definitieve comeback dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag nog een potje gespeeld en mijn vorm was nog bijna gelijkwaardig op een brakke laptop van een vriend.
Geen idee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Catchy, maar ik versta er weer eens geen kut van.
Goede uploader trouwens. 'SM town' - Kaneel en ik abonneren even.
[..]
De mensheid zou zoveel verder zijn als er alleen mannen waren. Moet je je voorstellen hoe makkelijk het leven dan zou zijn. Rustig voetbal kijken. Rustig formule 1 kijken. Eerlijkheid. Oprechtheid. Gezellige sferen. Damn.
[..]
Nice, wanneer maak je je definitieve comeback dan?
S.M. Entertainment (Hangul: SM엔터테인먼트) is an independent Korean record label, talent agency, producer, and publisher of pop music, founded by Lee Soo-man in South Korea.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
We pakken hem, godver de godver.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee.
Lees ff wat voor randdebiel dit is:
LIF / Wond na operatie geneest niet #3
Wat een droplulquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee.
Lees ff wat voor randdebiel dit is:
LIF / Wond na operatie geneest niet #3
Hij is koeliejoeliequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:03 schreef essnhills het volgende:
Wat vinden jullie van mijn UI?![]()
![]()
![]()
(waarom is er geen oranjeeigenlijk?)
JOUW vetrollen ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het accepteren. Laat het over je heen komen.
Moet ik dit accepteren, gianni?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
JOUW vetrollen ja.projecteer je eigen gewicht niet op mij aub
Wacht, wat? :Squote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nu ook al weggehaald zo te zienquote:
Zou je mij binnen laten ?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik weet niet of ik jullie wel binnen durf te laten
Ik zou niet van je veilige zolderkamer af komenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een zolderkamerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zou niet van je veilige zolderkamer af komen
Ik ben heul liefquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Omdat je zo seksueel ingesteld bent. Altijd kloten met die gaatjes op curve 'n shit.
Hoi trouwens.
Dank je. Zulke flagrante leugens mogen natuurlijk niet over mijn celibaatleef verspreid worden.quote:
quote:
Ik wil dit niet weten.quote:
TE LAAT KANEEL.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dank je. Zulke flagrante leugens mogen natuurlijk niet over mijn celibaatleef verspreid worden.
[..]
[..]
Ik wil dit niet weten.
Dat jij dan meteen verkeerd gaat denken ligt aan jezelf.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Heel fijn, bedankt voor de herinnering.
Ze knipoogde praktisch naar me toen ze het zei. Of er zat iets in haar oog. Ik hoop het laatste.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat jij dan meteen verkeerd gaat denken ligt aan jezelf.
Do normal manquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze knipoogde praktisch naar me toen ze het zei. Of er zat iets in haar oog. Ik hoop het laatste.
quote:
Ik ga maar weer, voordat mijn hoofd nog meer vervuild raakt van deze vuige sekspraat.quote:
Kom je vaker in ONZ SC?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga maar weer, voordat mijn hoofd nog meer vervuild raakt van deze vuige sekspraat.
SRY.quote:
Mogguhhh, eindelijk bijgekomen van de nachtelijke curvesessie?quote:
We forceren ons gewoon naar binnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Welnee, mijn ervaring is dat ik gewoon iemand lief moet aankijken en dan mag ik altijd naar binnen.quote:
Hoi. Waarom zijn je bananen niet oranje?quote:
Doe l4d2 met mij, fl_freak en happyquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:21 schreef Rodawa het volgende:
Heb je toevallig nog goede aanraders op Steam? Heb het net gedownload, ik wil L4D2 met een vriend gaan doen, verder heb ik Stronghold Kingdoms gratis gedownload, maar meer heb ik nog niet.
Omdat er nog niet op mijn UI verzoek in WK gereageerd is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi. Waarom zijn je bananen niet oranje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |