1 2 3 4 5 6 | 12 JUNI 2014 - 22:00 BRAZIL V CROATIA - ARENA DE SAO PAULO 13 JUNI 2014 - 18:00 MEXICO V CAMEROON - ESTADIO DAS DUNAS, NATAL 17 JUNI 2014 - 21:00 BRAZIL V MEXICO - ESTADIO CASTELAO, FORTALEZA 18 JUNI 2014 - 21:00 CAMEROON V CROATIA - ARENA AMAZONIA, MANAUS 23 JUNI 2014 - 22:00 CROATIA V MEXICO - ARENA PERNAMBUCO, RECIFE 23 JUNI 2014 - 22:00 CAMEROON V BRAZIL - ESTADIO NACIONAL, BRASILIA |
Als het je niet bevalt rot je toch op, dwaasquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:53 schreef Dibble het volgende:
Wat een gekanker hier in dit topic om niets. Hollanders zijn echt vieze misgunners en racistisch tegenover die scheidsrechter, hun ware gezicht. Gelukkig worden de biggetjes morgen zwart gebraden door het Spaanse vuur.
okquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:53 schreef Dibble het volgende:
Wat een gekanker hier in dit topic om niets. Hollanders zijn echt vieze misgunners en racistisch tegenover die scheidsrechter, hun ware gezicht. Gelukkig worden de biggetjes morgen zwart gebraden door het Spaanse vuur.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:53 schreef Dibble het volgende:
?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:53 schreef Dibble het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
WK / Mexico - Kameroen 13-06 18.00
Mexicano wat een KutTT
Dan zijn we in ieder geval van Blatter en een random buschauffeur af.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:54 schreef Raptor1985 het volgende:
Mag hopen dat die spelersbus en de auto van Blatter elkaar frontaal met 120 raken
Moet jij niet in Brazilie zijn? Kut Braziliaantje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:53 schreef Dibble het volgende:
ggmm is wegquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:53 schreef Dibble het volgende:
Zelfs nederlandquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Belgie moet kunnen winnen van dit brazilie
Wat boeit die voetbal poule als het zo moet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mijn eerste uitslag bij Scorito meteen goed.
Je moet ergens beginnen. Maar serieus geen spelers die door de bus vliegen enzo?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:55 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dan zijn we in ieder geval van Blatter en een random buschauffeur af.
Heb je een punt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat boeit die voetbal poule als het zo moet.
Fixed.quote:
Neymar en Fred dus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:56 schreef Vasion het volgende:
Ik was bijna vergeten waarom ik het Brazilie niet gun:
- Swalbes
- Matennaaier
- Gejank om elk tikkie
- Overreacting
Je vergeet bijna omkoopingquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:56 schreef Vasion het volgende:
- Swalbes
- Matennaaier
- Gejank om elk tikkie
- Overreacting
Ja vast wel, maar dat zijn geen zekere doden. Hangt er vanaf wat voor auto Blatter rijdt. Vast wel een grotequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:55 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen. Maar serieus geen spelers die door de bus vliegen enzo?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Die Pletikosa was wel erg dramatisch, had alle 3 de goals kunnen hebben
Fretsjjhhhquote:
Als je zo al staat te schutteren tegen Croatië, ga je het niet redden tegen Duitsland of Spanje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:54 schreef Klummie het volgende:
[..]
natuurlijk wel, net als 1994 en 2002, absoluut niet het beste elftal maar gewoon omdat de FIFA....
Dit is gewoon voetbal wat je beschrijft (helaas)quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:56 schreef Vasion het volgende:
- Swalbes
- Matennaaier
- Gejank om elk tikkie
- Overreacting
Maar Neymar en Fred zijn sowieso al dood voordat die auto de bus daadwerkelijk raaktquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:56 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar dat zijn geen zekere doden. Hangt er vanaf wat voor auto Blatter rijdt. Vast wel een grote
Het valt bij de andere landen erg mee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is gewoon voetbal wat je beschrijft (helaas)
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar waarom is het wel gewoon Bernard en niet Bernardsj?
omdat er een r voor de d zitquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Jongens het is officieelquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die penalty
Zum kotzen
Ik ben vanaf nu anti brazilië
Zijn vader had geen los kunstgebit bij de geboorteaangiftequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Die duiken al?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Maar Neymar en Fred zijn sowieso al dood voordat die auto de bus daadwerkelijk raakt
Ik zou het niet te hard zeggen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:51 schreef starla het volgende:
Dit Brazilië wordt echt geen kampioen, tenzij Blatter zelf gaat mee keepen.
Da's bij Fred ook het geval.quote:
Trolololololololol.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:53 schreef Dibble het volgende:
Alle scheidsrechters zijn marionetten van Blatter.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:58 schreef ImMaxa het volgende:
Penalty was idd onterecht. Scheids beschermt z'n eigen welzijn?
is boskamp erquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij de belg gaan ze zo over Spanje-Nederland lullen.
Bij de NOS ook.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij de belg gaan ze zo over Spanje-Nederland lullen.
keek een beetje benepen. (Haha omdat het een Jap is)quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:58 schreef ImMaxa het volgende:
Penalty was idd onterecht. Scheids beschermt z'n eigen welzijn?
Ach, laat die gedegradeerde Nederlanders (Belgen) maar lekker zeiken.quote:
Ik hoop ook dat Barcelona hem verkoopt.. dat mannetje is geen voetballer meer, maar een wandelende reclamespot.. dat hij minimaal 1 been mag breken dit WKquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Brazilië er zo snel mogelijk uit, en Neymar is gestegen tot mijn top-3 meest gehate spelers.
Much obliged.quote:
gedegradeerde Nederlanders..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:00 schreef starla het volgende:
[..]
Ach, laat die gedegradeerde Nederlanders (Belgen) maar lekker zeiken.
Kroatië viel me ook tegen, goeie voetballers maar brachten zichzelf te vaak onnodig in de problemen, een goed team had dit Brazilië afgestraftquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:00 schreef E-Dubble het volgende:
Brazilie was toch wel erg matig, die gaan dit wk toch niet winnen denk ik. Kroatie was verassend goed
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Barcelona hem verkoopt.. dat mannetje is geen voetballer meer, maar een wandelende reclamespot.. dat hij minimaal 1 been mag breken dit WK
sikter lan brazilquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gelukkig speelt Brazilië tantoe slecht, die vliegen er dus uit tegen Duitsland/Spanje/Argentinië
Middenveld van Kroatië doet niet onder voor dat van Brazilië. Speelde veel te angstig om ergens aanspraak op te kunnen maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kroatië viel me ook tegen, goeie voetballers maar brachten zichzelf te vaak onnodig in de problemen, een goed team had dit Brazilië afgestraft
Ja zondequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Middenveld van Kroatië doet niet onder voor dat van Brazilië. Speelde veel te angstig om ergens aanspraak op te kunnen maken.
CHANANTquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
2keer rood niet gegeven
Onterechte penal
Onterecht afgekeurd doelpunt
Dit wk
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
2keer rood niet gegeven
Onterechte penal
Dit wk
Eens. Mijn beetje enthousiasme is alweer verdwenen. Wat een drama weerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
2keer rood niet gegeven
Onterechte penal
Dit wk
Idd, belachelijk dat de scheids bij een sport op dit niveau vrijelijk en ongestoord de uitslag van zo'n wedstrijd bepaalt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:04 schreef Toby56 het volgende:
W.b. kankerende Hollanders: de Belgen vinden de penalty ook een schande, behalve de Hollander Jan Boskamp.
Neymar had voor de gelijkmaker rood moeten hebben, en Olic doet niets fout bij die afgekeurde Kroatische goal, dus uiteindelijk wordt de uitslag zeer zwaar beïnvloed door de arbitrage. Bij hoeveel andere professionele sporten gebeurt dat nog op dit niveau? Dan kun je vanishing spray hebben en 'German made' doellijnbewaking, maar eigenlijk is voetbal een amateurtjessport van niks.
Verder wel blijven kijken natuurlijk.
Ik hoef de mensen aan tafel bij VI Oranje niet in HD te zien eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:04 schreef OverRated het volgende:
I.t.t. VI Oranje wordt dit NOS programma wel in HD uitgezonden
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Eens. Mijn beetje enthousiasme is alweer verdwenen. Wat een drama weer
Gordon in HD. Lekker tochquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik hoef de mensen aan tafel bij VI Oranje niet in HD te zien eerlijk gezegd
"De FIFA is corrupt"quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:04 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wat meldde hij?
Ik hoop iets over omgekochte japanner, irritante Neymar en briljante Modric
"Ja zo zeggen wij dat Evert, commentatoren"quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Arme Youri; zoveel mensen die hem haten puur door het feit dat hij 1000x hetzelfde zegt in FIFA.
Allemaal roepen maar iets er aan doen ho maar..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, belachelijk dat de scheids bij een sport op dit niveau vrijelijk en ongestoord de uitslag van zo'n wedstrijd bepaalt.
Je zat er gewoon dik naast, maar door de fifa heb je gelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:12 schreef bjanaan het volgende:
Eerste pot goed voorspeld.
Was niet verdiend 2-2 was mooier geweest maarja..
Brazilie = fraudequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:12 schreef pablo1989 het volgende:
Geen geld voor eten, wel geld voor vuurwerk.
Mensen die nu zeggen het komt door de fifa blablablablaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je zat er gewoon dik naast, maar door de fifa heb je gelijk.
Want?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zou het niet te hard zeggen.
Dubieus geel waar sommigen rood zouden geven voor Neymar.
Een overduidelijk ontereche penanlty wanneer het niet meer lijkt te lukken.
Dubieus doelpunt tegen afgekeurd.
En dat is dan nog maar de openingswedstrijd.
Eerlijk gezegd denk ik nog niet eens zozeer dat hij omgekocht is, maar het thuisvoordeel is overduidelijk. De druk op het Braziliaans elftal is gigantisch, maar op de scheidsrechters nog veel hoger.
Wat mij betreft mag Brazilië er zo snel mogelijk uit, en Neymar is gestegen tot mijn top-3 meest gehate spelers.
Ja klopt, maar om dan gelijk de fifa de schuld te gaan geven..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:15 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Mensen die nu zeggen het komt door de fifa blablablabla
Oke die pingel was onterecht
storing aldus de commentatorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:16 schreef Fokker89 het volgende:
was dit de piep in het begin van de wedstrijd
Precies leer er maar mee levenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja klopt, maar om dan gelijk de fifa de schuld te gaan geven..
Ja jezus, als het andersom was geweest had je ook niemand gehoord..quote:
KNJBquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:15 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Mensen die nu zeggen het komt door de fifa blablablabla
Oke die pingel was onterecht
Hij stond al hoog. Bewijst het weer; zelf uitdelen, maar huilen als een klein meisje als iemand hem aait.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:16 schreef Fokker89 het volgende:
was dit de piep in het begin van de wedstrijd
quote:
Dat wordt altijd zo overdreven. Alsof hij elke wedstrijd iemand kapot schopte .quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:59 schreef hafcfan het volgende:
Hopen dat hij nog een keer mee kan doen tegen Fred en Neymar. Dan laten ze die schwalbes wel achterwege.
[ afbeelding ]
Gelukkig maar dat ze dat niet deden toen Kieft nog speelde.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:19 schreef bjanaan het volgende:
Die spuitbus trouwens wat epic nog nooit eerder gezien
Dat ligt toch voornamelijk aan jou. Al jaren een bekend fenomeen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:19 schreef bjanaan het volgende:
Die spuitbus trouwens wat epic nog nooit eerder gezien
Agja die kijken alleen WK enzo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat ligt toch voornamelijk aan jou. Al jaren een bekend fenomeen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef OverRated het volgende:
Net Sierd van vanavond teruggekeken. Godver![]()
![]()
![]()
Staat de uitzending online?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef OverRated het volgende:
![]()
![]()
Die had er zijn neus voor opgehaaldquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ze dat niet deden toen Kieft nog speelde.
Baasquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef OverRated het volgende:
![]()
![]()
De twee beste mannen op het veld (rakitic met name de eerste helft) Wat een toppers!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:16 schreef bjanaan het volgende:
Jammer dat we zo weinig van Modric en Raketic hebben gezien gouden duo op het middenveld
Opgekanjerd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:24 schreef lisselotte88 het volgende:
Beste ....,
Het was gezelligDe wedstrijd was natuurlijk saai, wat hoogtepuntjes toen we Fred zagen en vooral toen die gemene Kroaat hem liet vallen. Fred zal zich wel bezeerd hebben
Verder
![]()
Geen Fred meer de komende dagen, maarROBBEN
en
TORRES
morgen. Torres zal door die lelijke Costa op de bank worden gegooid, maar goed...
ARJEN
.
Voor meer info over Fred verwijs ik jullie naar:
B&H / Fred AdoratieTopic
VBL / Fred! De mooiste en beste voetballer ter wereld.
Nu Arjen Robben en Fernando Torres![]()
Dag Allemaal!
rot opquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:24 schreef lisselotte88 het volgende:
Beste ....,
Het was gezelligDe wedstrijd was natuurlijk saai, wat hoogtepuntjes toen we Fred zagen en vooral toen die gemene Kroaat hem liet vallen. Fred zal zich wel bezeerd hebben
Verder
![]()
en
TORRES
morgen. Torres zal door die lelijke Costa op de bank worden gegooid, maar goed...
ARJEN
.
B&H / Fred AdoratieTopic
Dag Allemaal!
Hierquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jammer, kon hem ook al niet vinden.
Heb je linkje van dat fragment?
oke dankje doei.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:24 schreef lisselotte88 het volgende:
Beste ....,
Verder
![]()
en
TORRES
ARJEN
.
B&H / Fred AdoratieTopic
Dag Allemaal!
Jij nog geen ban?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:24 schreef lisselotte88 het volgende:
Beste ....,
Verder
![]()
en
TORRES
ARJEN
.
B&H / Fred AdoratieTopic
Dag Allemaal!
Tot de volgende keer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:24 schreef lisselotte88 het volgende:
Beste ....,
Verder
![]()
en
TORRES
ARJEN
.
B&H / Fred AdoratieTopic
Dag Allemaal!
Donderstraal eens opquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:24 schreef lisselotte88 het volgende:
Beste ....,
Verder
![]()
en
TORRES
ARJEN
.
B&H / Fred AdoratieTopic
Dag Allemaal!
Poll: Fred?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:24 schreef lisselotte88 het volgende:
Beste ....,
Verder
![]()
en
TORRES
ARJEN
.
B&H / Fred AdoratieTopic
Dag Allemaal!
Blatter.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:26 schreef Drxx het volgende:
[..]
Poll: Fred?
• Fred
• Fred
• Fred
• Fred
• Blatter
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Niet geselecteerdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
Waarom zat kaka op de tribune, en niet in het veld?
Hij was nog niet klaar met kakken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
Waarom zat kaka op de tribune, en niet in het veld?
WTF is dat met chicks die mee willen lullen over voetbal. Je hoort mij toch ook niet over hockeyquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:24 schreef lisselotte88 het volgende:
Beste ....,
Verder
![]()
en
TORRES
ARJEN
.
B&H / Fred AdoratieTopic
Dag Allemaal!
flikker op manquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:24 schreef lisselotte88 het volgende:
Beste ....,
Verder
![]()
en
TORRES
ARJEN
.
B&H / Fred AdoratieTopic
Dag Allemaal!
quote:De Kroatische bondscoach Niko Kovac kookte na de 3-1 nederlaag tegen Brazilië van woede. Hij vindt het onvoorstelbaar dat scheidsrechter Yuichi Nishimura bij een 1-1 stand een strafschop gaf na een onschuldig duel tussen Vedran Corluka en Fred.
'Als dit een strafschop was, kunnen we net zo goed ophouden met voetballen. Dan moeten we met zijn allen lekker basketbal gaan spelen. Het is een schande, deze beslissing', aldus Kovac. 'Is er hier iemand die dit een strafschop vond? Steek je hand maar op. Twee miljard mensen hebben gezien dat er niets aan de hand was.'
'In het voetbal wordt steeds vaker over respect gesproken, maar dat heeft Kroatië vandaag niet gekregen. Als dit de manier is waarop er op het WK wordt gespeeld, kunnen we net zo goed nu onze koffers pakken en naar huis gaan', vervolgt de voormalige middenvelder.
Behalve de penalty werd Kroatië in de tweede helft nog een keer benadeeld, toen een doelpunt van Ivan Perisic werd afgekeurd vanwege een vermeende overtreding van Ivica Olic op Júlio César. Ook daar was echter niets aan de hand. 'Ik ben trots op mijn jongens', gaat de bondscoach verder. 'We hebben alles gegeven en een hele positieve indruk achtergelaten.'
Er gaan geruchten dat het geen chick is maar een mannelijk iets dat aan het trollen isquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:28 schreef Vatta het volgende:
[..]
WTF is dat met chicks die mee willen lullen over voetbal. Je hoort mij toch ook niet over hockey
Was het Courtois zo ja wat deed hij dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Die goal van België.. wat was die keeper aan het doen
Zou Courtois betrokken zijn bij een goal van België?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:32 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Was het Courtois zo ja wat deed hij dan?
Nee keeper van Argentinië.. die stond rustig af te wachten tot die Belg eindelijk eens de bal goed voor zijn rechter had en hij schoof hem rustig binnen.. merkwaardigquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:32 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Was het Courtois zo ja wat deed hij dan?
Ik neem aan dat je sarcastisch bent en gewoon weet dat het gewoon een gozer is, toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat het geen chick is maar een mannelijk iets dat aan het trollen is
Die kroaten moeten gek geworden zijn toen ze de herhaling van die schwalbe zagen... Keihard genaaid gewoon.quote:
Jeetje. Vrij kansloos iemand dan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat het geen chick is maar een mannelijk iets dat aan het trollen is
Ik weet het niet zeker, had zoiets gelezen ja. Snap niet dat zo'n figuur niet geband wordtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:34 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je sarcastisch bent en gewoon weet dat het gewoon een gozer is, toch?
In zijn oor geknipt bij de kapper?quote:
Want chicks kunnen niet van voetbal houden ipv hockey natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:28 schreef Vatta het volgende:
[..]
WTF is dat met chicks die mee willen lullen over voetbal. Je hoort mij toch ook niet over hockey
100 liever voetbal dan.. hokkie..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:38 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Want chicks kunnen niet van voetbal houden ipv hockey natuurlijk
Hockey is gewoon kut.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
100 liever voetbal dan.. hokkie..
jij bent kutquote:
pics or it didnt happenquote:
Waarom post je een foto voor een matras soort ?quote:
Mwau, over het algemeen zijn meiden/vrouwen die echt van voetbal houden wel de "een van de mannen" types..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:38 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Want chicks kunnen niet van voetbal houden ipv hockey natuurlijk
Meestal wel jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau, over het algemeen zijn meiden/vrouwen die echt van voetbal houden wel de "een van de mannen" types..
Niets mis mee hoor, daar niet van.
Daarna nog een keer toen er niets aan de hand was met Braziliaanse keeper.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Die kroaten moeten gek geworden zijn toen ze de herhaling van die schwalbe zagen... Keihard genaaid gewoon.
Maar dan kan Blatter natuurlijk niet z'n zwarte centjes mee verdienen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarna nog een keer toen er niets aan de hand was met Braziliaanse keeper.
Het wordt tijd voor een time out en video beoordeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |