Ik heb meer zin in Iran - Nigeriaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:08 schreef hafcfan het volgende:
1 van de weinige kut potjes. Mexio kan er trouwens helemaal niets van zou Rene zeggen. Plaatsten zich nog maar net en spelen echt belabberd volgens hun eigen media.
Algerije - Zuid-Korea wordt een topshow ;')quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb meer zin in Iran - Nigeria
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:09 schreef TLC het volgende:
De wedstrijd waarbij iedereen zich daarna afvraagt waar ze in Godsnaam naar gekeken hebben ; 1-0
Nee, die komen pas morgen aan maar toch wordt de wedstrijd al gespeeld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:26 schreef byah het volgende:
is Kameroen al vertrokken naar Brazilië eigenlijk?
Daar gaat mijn poolquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, die komen pas morgen aan maar toch wordt de wedstrijd al gespeeld.
Heeft ie zelf gemaakt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:34 schreef hafcfan het volgende:
Quasar de duif zijn die opstellingen van jou ?
Hoezo? is vrij normaal.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:39 schreef Belladonna80 het volgende:
Schitterend dat Enoh in de basis staat.
Ja ok, maar laatste tijd heb ik Kameroen niet meer echt gevolgd. Dus zodoende.quote:
Omdat ze een klasse beter zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:36 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Nogal een gewaagde voorspelling. Waarom wint Kameroen met overmacht vanavond?
Bedankt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:45 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn hand niet voor in het vuur durven steken.
Hernandez op de bankquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft ie zelf gemaakt.
Volgens de NOS
[ afbeelding ]
Eyong = Enoh
Antalyasporquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waar speelt Enoh tegenwoordig dan?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mbia is idd veel veelzijdiger dan Enoh . 10 keer gekker ook
Hij grijpt naar zijn gezicht terwijl hij toch echt aan de zijkant van zijn hoofd wordt geraakt.quote:
Hehequote:
Gomez is z,on naaierquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hij grijpt naar zijn gezicht terwijl hij toch echt aan de zijkant van zijn hoofd wordt geraakt.
Bij die Afrikaanse landen is meestal de sterspeler de baas . Dus Eto,o maakt de opstelling en bij Ivoorkust Drogbaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
HeheMatip waarom staat die er niet in dan? Speelt toch mooi bij schalke. Al die trainers lijken wel voor hun lievelingetjes te kiezen i.p.v naar kwaliteit te kijken.
Genieten zo van Muller . Ook z,on lul in de traditie van Matthaus, Voller , Moller etcquote:
Gotze is ook een misselijk kut ventje.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Genieten zo van Muller . Ook z,on lul in de traditie van Matthaus, Voller , Moller etc
Tegenwoordig kan je spelers nu uit hun concentratie halen door een tufje op hun kapsel te doenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Genieten zo van Muller . Ook z,on lul in de traditie van Matthaus, Voller , Moller etc
Een hele gladde idd. Verraaier ook nogquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gotze is ook een misselijk kut ventje.
Daar weet Rijkaard alles vanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je spelers nu uit hun concentratie halen door een tufje op hun kapsel te doen
Reus is een van de weinige Duitsers die ik graag mag, samen met Muller en Neuer ook wel. Muller is echt een soldaat, supereffectief en hard werken. Knalde er gewoon 2 in tegen Argentiniequote:
Neuer is een beetje een saaie lul. Prima keeper, maar kraak noch smaak.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:59 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Reus is een van de weinige Duitsers die ik graag mag, samen met Muller en Neuer ook wel. Muller is echt een soldaat, supereffectief en hard werken. Knalde er gewoon 2 in tegen Argentinie
Ik doel dan ook puur op zijn kwaliteiten als keeper, ook netjes toen hij applaudisseerde voor Balotelli.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuer is een beetje een saaie lul. Prima keeper, maar kraak noch smaak.
Doe dan maar een Kahn of een Schumacher of een Illgner....dat waren pas echte personalities.
Daar is idd weinig mis mee en ook een aardige- en sportieve vent, terwijl een behoorlijk deel van de harde kern van Bayern hem absoluut niet wilde toen hij overkwam van Schalke.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:03 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik doel dan ook puur op zijn kwaliteiten als keeper, ook netjes toen hij applaudisseerde voor Balotelli.
Daarom, deze keeper pakt echt punten voor je team. Destijds schoot hij zelf ook een penalty binnen in de CL finale.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar is idd weinig mis mee en ook een aardige- en sportieve vent, terwijl een behoorlijk deel van de harde kern van Bayern hem absoluut niet wilde toen hij overkwam van Schalke.
Ben benieuwd of Ronaldo in de rust weer zijn kapsel gaat aanpassen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je spelers nu uit hun concentratie halen door een tufje op hun kapsel te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |