Hij voelde zich niet gelukkig bij Lyon. Bovendien Olympique Lyonquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:50 schreef BankAardappel het volgende:
Fred is niet onbekend hoor. Niet zo vreemd dat hij onder doet voor die andere spelers, hij heeft het In Europa namelijk niet echt waargemaakt bij Lyon, belandde op de bank door Benzema destijds. Messi en C. Ronaldo hebben nu al meer bereikt dan dat hij in z'n hele carriere zal doen.
Neymarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:50 schreef BankAardappel het volgende:
Fred is niet onbekend hoor. Niet zo vreemd dat hij onder doet voor die andere spelers, hij heeft het In Europa namelijk niet echt waargemaakt bij Lyon, belandde op de bank door Benzema destijds. Messi en C. Ronaldo hebben nu al meer bereikt dan dat hij in z'n hele carriere zal doen. Maar een Neymar is ook 2 keer de speler die Fred is.
Inderdaad, Olympique Lyon.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hij voelde zich niet gelukkig bij Lyon. Bovendien Olympique Lyon. Hij mocht telkens maar een paar minuten invallen dus hoe kan je het hem kwalijk nemen dat hij daar geen zin in had.
Maar hij is naar mijn mening echt goed, alleen niet zo gehypt als die andere spelers. Maar misschien wil hij ook niet zo veel bereiken als die andere spelers ivm zijn dochter die in Brazilië woont.
Zo'n foto zegt veel over z'n voetbalkwaliteiten, je hebt er echt verstand van.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:59 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Inderdaad, Olympique Lyon.Als hij het daar al niet waar kan maken. En het is onzin dat hij alleen maar mocht invallen, hij speelde het eerste seizoen altijd, maar werd daarna door Benzema uit de basis gespeeld. Geloof best dat hij daar ongelukkig van was ja.
Spelers worden gehyped door prestaties en statistieken. Als hij niet presteert en hij wil niet zo veel breiken dan is het terecht dat hij niet als 1 van de beste spelers wordt gezien.
[..]
Zo'n foto zegt veel over z'n voetbalkwaliteiten, je hebt er echt verstand van.
Dus hij heeft het waargemaakt omdat hij het even goed gedaan heeft bij een Europese subtop club in een kleine competitie? Een 4 jaar jongere Benzema schoot er gewoon 20 in by Lyon, en dan nog heeft hij moeite te slagen bij Real Madrid, en zal zeker niet in 1 adem met spelers als Messi en C. Ronaldo genoemd worden. Fred heeft het talent best wel van nature, maar duidelijk de inzet en discipline om de echte top te bereiken niet. Daarom is het dus ook helemaal niet vreemd dat hij niet als een echte topper wordt gezien, want dan zal je meer moeten presteren dan alleen maar op een Confederations Cup op het einde van je carriere.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:03 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Ik weet het niet, maar ik vind het zielig voor hem
Trouwens uit zijn wikipedia blijkt dat hij het de eerste 3 jaar heel goed deed:
Fred was the second highest goal scorer in 2005–06 Ligue 1 season, and won his first crown with Lyon. Although he missed two months in 2006–07 season, Fred still scored 11 goals in 20 games, became the team top scorer of the champions. But in 2007–08 season, Fred was injured during the training section of Copa América 2007. Fred made his come back in October 2007, but with the competition of the new signing of Milan Baro¨ and youth product Karim Benzema, Fred had limited first team opportunities.
Fred played 15 games out of possible 20 for Lyon in 2008–09 season. He played the last match for Lyon on 10 January 2009 after he requested to leave the club in December 2008. On 26 February 2009 he was released from his contract with the French club.
Hij heeft het dus wel waargemaakt, maar zelf besloten terug te gaan naar Brazilië ipv een andere Europese club te benaderen
wat stom, maar goed wel beter voor mij.
Augustus ga ik naar hem toe
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:10 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Dus hij heeft het waargemaakt omdat hij het even goed gedaan heeft bij een Europese subtop club in een kleine competitie? Een 4 jaar jongere Benzema schoot er gewoon 20 in by Lyon, en dan nog heeft hij moeite te slagen bij Real Madrid, en zal zeker niet in 1 adem met spelers als Messi en C. Ronaldo genoemd worden. Fred heeft het talent best wel van nature, maar duidelijk de inzet en discipline om de echte top te bereiken niet. Daarom is het dus ook helemaal niet vreemd dat hij niet als een echte topper wordt gezien, want dan zal je meer moeten presteren dan alleen maar op een Confederations Cup op het einde van je carriere.
Je hoort mij toch ook helemaal niet over Nederlandse spelers verder? Trouwens wel onzin om te zeggen dat United geen grote clubs is. Die club is meer waard dan Barcelona, en heeft wereldwijd de meeste supporters. Maar jij zal het vast beter weten, voetbal expert.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]![]()
Dan kunnen de huidige Nederlandse voetballers van het Nederlands elftal wel. Behalve Robben en voor korte tijd Wesley heeft geen van de spelers het waargemaakt bij een grote club als Real of Barcelona. Ik zie Manchester United persoonlijk niet als groot, dus Robin de nummer 7 van de wereld heeft ook weinig bereikt.
Nee hoor, jij weet het veel beter. Het gaat mij trouwens toch alleen maar omquote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:24 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Je hoort mij toch ook helemaal niet over Nederlandse spelers verder? Trouwens wel onzin om te zeggen dat United geen grote clubs is. Die club is meer waard dan Barcelona, en heeft wereldwijd de meeste supporters. Maar jij zal het vast beter weten, voetbal expert.
Tja, dan kan je dat beste voetballer dus wel weglaten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee hoor, jij weet het veel beter. Het gaat mij trouwens toch alleen maar omFred
. Het zal je trouwens wel duidelijk zijn dat het mij niet zozeer om zijn voetbaltechnieken gaat
Bedanktquote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:27 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Tja, dan kan je dat beste voetballer dus wel weglaten.Als het daar niet om gaat hoef je ook niet af te geven op andere spelers, of hem te gaan verdedigen op zijn voetbal kwaliteiten. Maar goed, veel plezier met Fred.
![]()
Oh. Toch niet gay dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:37 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
BedanktIn Augustus gaan we naar Brazilië en dan ga ik hem volgen en dronken voeren en verleiden en zwanger raken
Zijn zus is al bevriend met me op facebook
Hulkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Meid, kijk nou eens wat verder, die Hulk op de achtergrond!!![]()
![]()
![]()
Feyenoordquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik mag 'm niet omdat hij ooit bijna voor Feyenoord speelde maar we uiteindelijk een of ander Magrao hadden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |