abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128649485
O+ Wat is hij toch heerlijk om naar te kijken. :9~

Ook doet hij altijd van die fantastische dingen als gewoon midden op de weg stoppen in Rio de Janeiro en een onbekend meisje die hij besloten heeft mooi te vinden om een kus vragen:

O+

Ook vind hij het heel erg leuk om commentaar te leveren op voetbalwedstrijden (mijn Portugees blijkt nog goed te zijn, want ik versta het meeste _O_ )

O+

Maar goed. Prachtige leuke man. Alleen waarom is hij niet zo bekend als Lionel en Cristiano en Sergio en :') Robin :')

Hij maakt heel snel goals! Vaak zit ik nog niet eens en heeft hij er al twee ingeschoten. Desondanks staat hij niet eens in de top 1000 en is hij internationaal vrij onbekend. Het lijkt nu eindelijk te keren, want zowel Chelsea als Manchester City hebben interesse in hem...alleen het is te laat :'( Hij is al bijna 30 :'( Over 4 jaar wil niemand hem meer kennen :'(

Jammer genoeg lijkt het erop dat hij Chelsea en Manchester City gaat afwijzen. Ik vermoed dat hij het bijzonder naar zijn zin heeft in zijn armoedige voetbalclubje. :'(

Laten we maar positief blijven: Hoe onbekender, hoe meer kans op een huwelijk met mij O+
  zaterdag 6 juli 2013 @ 03:39:05 #2
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_128649622
...
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_128649647
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 03:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
...
pi_128649676
jaloerse fokmensen :')
pi_128649695
Fred is niet onbekend hoor. Niet zo vreemd dat hij onder doet voor die andere spelers, hij heeft het In Europa namelijk niet echt waargemaakt bij Lyon, belandde op de bank door Benzema destijds. Messi en C. Ronaldo hebben nu al meer bereikt dan dat hij in z'n hele carriere zal doen. Maar een Neymar is ook 2 keer de speler die Fred is.
pi_128649710
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 03:50 schreef BankAardappel het volgende:
Fred is niet onbekend hoor. Niet zo vreemd dat hij onder doet voor die andere spelers, hij heeft het In Europa namelijk niet echt waargemaakt bij Lyon, belandde op de bank door Benzema destijds. Messi en C. Ronaldo hebben nu al meer bereikt dan dat hij in z'n hele carriere zal doen.
Hij voelde zich niet gelukkig bij Lyon. Bovendien Olympique Lyon :'). Hij mocht telkens maar een paar minuten invallen dus hoe kan je het hem kwalijk nemen dat hij daar geen zin in had.

Maar hij is naar mijn mening echt goed, alleen niet zo gehypt als die andere spelers. Maar misschien wil hij ook niet zo veel bereiken als die andere spelers ivm zijn dochter die in Brazilië woont.
pi_128649723
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 03:50 schreef BankAardappel het volgende:
Fred is niet onbekend hoor. Niet zo vreemd dat hij onder doet voor die andere spelers, hij heeft het In Europa namelijk niet echt waargemaakt bij Lyon, belandde op de bank door Benzema destijds. Messi en C. Ronaldo hebben nu al meer bereikt dan dat hij in z'n hele carriere zal doen. Maar een Neymar is ook 2 keer de speler die Fred is.
Neymar :')

pi_128649752
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 03:52 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Hij voelde zich niet gelukkig bij Lyon. Bovendien Olympique Lyon :'). Hij mocht telkens maar een paar minuten invallen dus hoe kan je het hem kwalijk nemen dat hij daar geen zin in had.

Maar hij is naar mijn mening echt goed, alleen niet zo gehypt als die andere spelers. Maar misschien wil hij ook niet zo veel bereiken als die andere spelers ivm zijn dochter die in Brazilië woont.
Inderdaad, Olympique Lyon. :') Als hij het daar al niet waar kan maken. En het is onzin dat hij alleen maar mocht invallen, hij speelde het eerste seizoen altijd, maar werd daarna door Benzema uit de basis gespeeld. Geloof best dat hij daar ongelukkig van was ja.

Spelers worden gehyped door prestaties en statistieken. Als hij niet presteert en hij wil niet zo veel bereiken dan is het terecht dat hij niet als 1 van de beste spelers wordt gezien.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 03:53 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo'n foto zegt veel over z'n voetbalkwaliteiten, je hebt er echt verstand van. :')
pi_128649779
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 03:59 schreef BankAardappel het volgende:

[..]

Inderdaad, Olympique Lyon. :') Als hij het daar al niet waar kan maken. En het is onzin dat hij alleen maar mocht invallen, hij speelde het eerste seizoen altijd, maar werd daarna door Benzema uit de basis gespeeld. Geloof best dat hij daar ongelukkig van was ja.

Spelers worden gehyped door prestaties en statistieken. Als hij niet presteert en hij wil niet zo veel breiken dan is het terecht dat hij niet als 1 van de beste spelers wordt gezien.

[..]

Zo'n foto zegt veel over z'n voetbalkwaliteiten, je hebt er echt verstand van. :')
o|O Ik weet het niet, maar ik vind het zielig voor hem :'( Trouwens uit zijn wikipedia blijkt dat hij het de eerste 3 jaar heel goed deed:

Fred was the second highest goal scorer in 2005–06 Ligue 1 season, and won his first crown with Lyon. Although he missed two months in 2006–07 season, Fred still scored 11 goals in 20 games, became the team top scorer of the champions. But in 2007–08 season, Fred was injured during the training section of Copa América 2007. Fred made his come back in October 2007, but with the competition of the new signing of Milan Baro¨ and youth product Karim Benzema, Fred had limited first team opportunities.
Fred played 15 games out of possible 20 for Lyon in 2008–09 season. He played the last match for Lyon on 10 January 2009 after he requested to leave the club in December 2008. On 26 February 2009 he was released from his contract with the French club.

:'( Hij heeft het dus wel waargemaakt, maar zelf besloten terug te gaan naar Brazilië ipv een andere Europese club te benaderen :( wat stom, maar goed wel beter voor mij.

Augustus ga ik naar hem toe ^O^
pi_128649830
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 04:03 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

o|O Ik weet het niet, maar ik vind het zielig voor hem :'( Trouwens uit zijn wikipedia blijkt dat hij het de eerste 3 jaar heel goed deed:

Fred was the second highest goal scorer in 2005–06 Ligue 1 season, and won his first crown with Lyon. Although he missed two months in 2006–07 season, Fred still scored 11 goals in 20 games, became the team top scorer of the champions. But in 2007–08 season, Fred was injured during the training section of Copa América 2007. Fred made his come back in October 2007, but with the competition of the new signing of Milan Baro¨ and youth product Karim Benzema, Fred had limited first team opportunities.
Fred played 15 games out of possible 20 for Lyon in 2008–09 season. He played the last match for Lyon on 10 January 2009 after he requested to leave the club in December 2008. On 26 February 2009 he was released from his contract with the French club.

:'( Hij heeft het dus wel waargemaakt, maar zelf besloten terug te gaan naar Brazilië ipv een andere Europese club te benaderen :( wat stom, maar goed wel beter voor mij.

Augustus ga ik naar hem toe ^O^
Dus hij heeft het waargemaakt omdat hij het even goed gedaan heeft bij een Europese subtop club in een kleine competitie? Een 4 jaar jongere Benzema schoot er gewoon 20 in by Lyon, en dan nog heeft hij moeite te slagen bij Real Madrid, en zal zeker niet in 1 adem met spelers als Messi en C. Ronaldo genoemd worden. Fred heeft het talent best wel van nature, maar duidelijk de inzet en discipline om de echte top te bereiken niet. Daarom is het dus ook helemaal niet vreemd dat hij niet als een echte topper wordt gezien, want dan zal je meer moeten presteren dan alleen maar op een Confederations Cup op het einde van je carriere.
pi_128649877
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 04:10 schreef BankAardappel het volgende:

[..]

Dus hij heeft het waargemaakt omdat hij het even goed gedaan heeft bij een Europese subtop club in een kleine competitie? Een 4 jaar jongere Benzema schoot er gewoon 20 in by Lyon, en dan nog heeft hij moeite te slagen bij Real Madrid, en zal zeker niet in 1 adem met spelers als Messi en C. Ronaldo genoemd worden. Fred heeft het talent best wel van nature, maar duidelijk de inzet en discipline om de echte top te bereiken niet. Daarom is het dus ook helemaal niet vreemd dat hij niet als een echte topper wordt gezien, want dan zal je meer moeten presteren dan alleen maar op een Confederations Cup op het einde van je carriere.
:')

Dan kunnen de huidige Nederlandse voetballers van het Nederlands elftal wel :'( . Behalve Robben en voor korte tijd Wesley heeft geen van de spelers het waargemaakt bij een grote club als Real of Barcelona. Ik zie Manchester United en Arsenal persoonlijk niet als groot, dus Robin de nummer 7 van de wereld heeft ook weinig bereikt.

:* Trouwens Fred gaat het helemaal veranderen. Die gaat na het WK naar Real Madrid en tot zijn 45ste zal hij door voetballen. Het hoeft toch niet voor iedereen einde verhaal te zijn rond de 35 :{w
pi_128649899
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 04:17 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

:')

Dan kunnen de huidige Nederlandse voetballers van het Nederlands elftal wel :'( . Behalve Robben en voor korte tijd Wesley heeft geen van de spelers het waargemaakt bij een grote club als Real of Barcelona. Ik zie Manchester United persoonlijk niet als groot, dus Robin de nummer 7 van de wereld heeft ook weinig bereikt.
Je hoort mij toch ook helemaal niet over Nederlandse spelers verder? Trouwens wel onzin om te zeggen dat United geen grote clubs is. Die club is meer waard dan Barcelona, en heeft wereldwijd de meeste supporters. Maar jij zal het vast beter weten, voetbal expert.
pi_128649904
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 04:24 schreef BankAardappel het volgende:

[..]

Je hoort mij toch ook helemaal niet over Nederlandse spelers verder? Trouwens wel onzin om te zeggen dat United geen grote clubs is. Die club is meer waard dan Barcelona, en heeft wereldwijd de meeste supporters. Maar jij zal het vast beter weten, voetbal expert.
Nee hoor, jij weet het veel beter. Het gaat mij trouwens toch alleen maar om O+ Fred O+ . Het zal je trouwens wel duidelijk zijn dat het mij niet zozeer om zijn voetbaltechnieken gaat :@
pi_128649910
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 04:26 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Nee hoor, jij weet het veel beter. Het gaat mij trouwens toch alleen maar om O+ Fred O+ . Het zal je trouwens wel duidelijk zijn dat het mij niet zozeer om zijn voetbaltechnieken gaat :@
Tja, dan kan je dat beste voetballer dus wel weglaten. ;) Als het daar niet om gaat hoef je ook niet af te geven op andere spelers, of hem te gaan verdedigen op zijn voetbal kwaliteiten. Maar goed, veel plezier met Fred. :W
pi_128649943
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 04:27 schreef BankAardappel het volgende:

[..]

Tja, dan kan je dat beste voetballer dus wel weglaten. ;) Als het daar niet om gaat hoef je ook niet af te geven op andere spelers, of hem te gaan verdedigen op zijn voetbal kwaliteiten. Maar goed, veel plezier met Fred. :W
Bedankt :D In Augustus gaan we naar Brazilië en dan ga ik hem volgen en dronken voeren en verleiden en zwanger raken *O* Zijn zus is al bevriend met me op facebook _O_
  zaterdag 6 juli 2013 @ 06:46:39 #16
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_128650188
quote:
...
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 10:33:34 #17
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_128651834
quote:
...
Arie is net weg en die nigger belt me op
  Moderator zaterdag 6 juli 2013 @ 10:34:45 #18
9859 crew  Karina
Woman
pi_128651861
Ik dacht al, dit gaat toch niet over Fred Grim he :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128652011
Succes meid, ik duim voor je ^O^
Nieuw is niet altijd beter.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 10:45:36 #20
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_128652031
Sanasoufi-topic :')
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_128652181
Een beetje gay is oké :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 04:37 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Bedankt :D In Augustus gaan we naar Brazilië en dan ga ik hem volgen en dronken voeren en verleiden en zwanger raken *O* Zijn zus is al bevriend met me op facebook _O_
Oh. Toch niet gay dan?
pi_128652704
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 03:53 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Meid, kijk nou eens wat verder, die Hulk op de achtergrond!! :9~ :9~ :9~ :9~
pi_128660667
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 11:29 schreef Nober het volgende:

[..]

Meid, kijk nou eens wat verder, die Hulk op de achtergrond!! :9~ :9~ :9~ :9~
Hulk :r Die naam, dat lichaam, die gezicht :r

Nee, ik blijf bij Fred. Kijk eens wat die in zijn vrije tijd doet:

O+
pi_128661468
Ik mag 'm niet omdat hij ooit bijna voor Feyenoord speelde maar we uiteindelijk een of ander Magrao hadden. :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_128663756
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik mag 'm niet omdat hij ooit bijna voor Feyenoord speelde maar we uiteindelijk een of ander Magrao hadden. :')
Feyenoord :') Je denkt toch niet echt dat een mooie exotische man als Fred zijn leven zou verspillen in kleurloze saaie Rotterdam :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')