abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 12 juni 2014 @ 19:51:21 #1
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_141000192

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
WhoSampled
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB, willem888 & MissLuna voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator donderdag 12 juni 2014 @ 19:51:30 #2
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_141000201
quote:
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_141003625
Ik zoek titel van een liedje eind jaren 90s of begin 00s .

Daarin hoor je rustig muziek spreekt een vrouw tussendoor. Je ziet haar ook. Ze zit op haar bed. En zie je beelden van haar vriend en skateboarders en zijzelf ook volgens mij.

Op het eind zie je haar met dr vriend tijdens zonsondergang in de auto liggen tegen elkaar.

Iemand? Ik weet de titel niet meer...
pi_141004580
Ik zoek een liedje, gezongen door een vrouw. Ze zingt in het refrein continu 'clap your hands'. Het is niet SIA-Clap Your Hands. Het is een nummer dat af en toe hoor tijdens het stappen. Het is een nieuwer nummer (laatste 3 jaar, schat ik), beetje disco-achtig.

Help
  ESF Reporter donderdag 12 juni 2014 @ 23:07:52 #5
87554 Cee
Welluk?
pi_141011935
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 21:00 schreef Skillsy het volgende:
Ik zoek titel van een liedje eind jaren 90s of begin 00s .

Daarin hoor je rustig muziek spreekt een vrouw tussendoor. Je ziet haar ook. Ze zit op haar bed. En zie je beelden van haar vriend en skateboarders en zijzelf ook volgens mij.

Op het eind zie je haar met dr vriend tijdens zonsondergang in de auto liggen tegen elkaar.

Iemand? Ik weet de titel niet meer...
Ik denk dat je deze zoekt:

pi_141024166
Ik zoek een nummer dat volgens mij uit begin '00's komt. Het is een vrij catchy nummer. Ik dacht eerst dat het onderstaand nummer was, maar dat is niet zo. Het lijkt er wel erg op en heeft ook ongeveer dezelfde stijl en is uit dezelfde tijd.

Wie o wie?


Sorry voor de slechte beschrijving maar lyrics zijn er niet, daarom kan ik niet specifieker zijn.
Cuz I'm Mr. Brightside
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 juni 2014 @ 11:16:12 #7
862 Arcee
Look closer
pi_141024224
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 11:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zoek een nummer dat volgens mij uit begin '00's komt. Het is een vrij catchy nummer. Ik dacht eerst dat het onderstaand nummer was, maar dat is niet zo. Het lijkt er wel erg op en heeft ook ongeveer dezelfde stijl en is uit dezelfde tijd.

Wie o wie?


Sorry voor de slechte beschrijving maar lyrics zijn er niet, daarom kan ik niet specifieker zijn.
pi_141024280
quote:
Nee dat is 'm niet :P

edit: gevonden! Eerst denk je uren na, neurieën in soundhound ditdat :') vervolgens post je hier en vind je het nummer 2 min later

Cuz I'm Mr. Brightside
pi_141031305
Ik probeer het ook maar eens hier ;) ik ben de hele ochtend al aan het zoeken naar een nummer wat best wel bekend is. Is volgens mij compleet instrumentaal, met een solotrompet (of sax) en piano als achtergrond. Ik heb een klein stukje van de melodie hier:

http://www28.zippyshare.com/v/19285198/file.html

Wie o wie weet wat dit is? ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door SierraDev op 13-06-2014 14:42:22 (Kan ook een sax zijn ipv trompet) ]
pi_141038963
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:40 schreef SierraDev het volgende:
Ik probeer het ook maar eens hier ;) ik ben de hele ochtend al aan het zoeken naar een nummer wat best wel bekend is. Is volgens mij compleet instrumentaal, met een solotrompet (of sax) en piano als achtergrond. Ik heb een klein stukje van de melodie hier:

http://www28.zippyshare.com/v/19285198/file.html

Wie o wie weet wat dit is? ;)
pi_141039162
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 19:45 schreef Tyron het volgende:

De "film" muziek (weet niet in wat voor genre ik het anders moet plaatsen) dat begint bij 0:20. Ben er al een tijdje naar opzoek nu :{
Muziek voor de game is gemaakt door Ola Strandh.
pi_141039715
quote:
Thanks, that's it! :D
pi_141042861
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:07 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik denk dat je deze zoekt:

Yep. Hartelijk dank :)
pi_141072051
http://www.3fm.nl/a/147372
Het liedje wat begint op het einde van dit fragment, welke is dat ook alweer?
  zaterdag 14 juni 2014 @ 15:51:32 #15
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_141072392
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:39 schreef Coke. het volgende:
http://www.3fm.nl/a/147372
Het liedje wat begint op het einde van dit fragment, welke is dat ook alweer?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_141164635
Ik weet niet of dit topic hier voor zal dienen, maar ik ben op zoek naar wat "feelgood" muziek uit de 90's.

Ik heb al aardig wat gevonden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dat is wat ik zoek. Over dit stukje vinden heb ik best lang gedaan, ik kom voornamelijk meer zomerse muziek tegen, zoals dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat zoek ik dus NIET op dit moment. Snappen jullie hem nog?

Ik zoek eigenlijk nog een stuk of 10 van die eerste categorie.

Ik begrijp het ook als jullie GEEN zin hebben om mee te zoeken, maar voor degene die het wel leuk vinden, bedankt :)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_141165137
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:30 schreef delano.888 het volgende:
Ik weet niet of dit topic hier voor zal dienen, maar ik ben op zoek naar wat "feelgood" muziek uit de 90's.

Ik heb al aardig wat gevonden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dat is wat ik zoek. Over dit stukje vinden heb ik best lang gedaan, ik kom voornamelijk meer zomerse muziek tegen, zoals dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat zoek ik dus NIET op dit moment. Snappen jullie hem nog?

Ik zoek eigenlijk nog een stuk of 10 van die eerste categorie.

Ik begrijp het ook als jullie GEEN zin hebben om mee te zoeken, maar voor degene die het wel leuk vinden, bedankt :)
quote:
Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Uit de OP.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_141165238
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

[..]

Uit de OP.
Ok niet gezien, ik open later wel een topic dan. Dacht hier zitten de echte experts en die hebben dat in hun geheugen zitten :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_141165677
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_141165704
quote:
Tuuuurlijk! Thanks :D
pi_141165832
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:45 schreef igi0n het volgende:

[..]

Tuuuurlijk! Thanks :D
Ook leuk als je toch in die stemming zit:

(Die 2 dacht ik eerst van dat ze het waren) :P t scheelt niet veel!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_141165937
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:47 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ook leuk als je toch in die stemming zit:

(Die 2 dacht ik eerst van dat ze het waren) :P t scheelt niet veel!
Jaaa, zeer tof! Heeft dit eigenlijk nog een bepaalde naam qua genre?
  woensdag 18 juni 2014 @ 10:42:41 #25
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_141237149
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:48 schreef igi0n het volgende:

[..]

Jaaa, zeer tof! Heeft dit eigenlijk nog een bepaalde naam qua genre?
Vergeet Barthezz - On The Move en Driftwood - Freeloader niet! ;)

Genre valt mijns inziens onder eurodance/eurotrance.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')