http://www.nu.nl/achterkl(...)eeds-kinderwens.htmlquote:'Sabia Engizek heeft nog steeds kinderwens'
Sabia Engizek heeft nog steeds een kinderwens. De partner van Rafael van der Vaart kreeg afgelopen december een miskraam, maar zou het wederom willen proberen.
'Sabia Engizek heeft nog steeds kinderwens' Foto: ANP
Dat schrijft De Telegraaf op basis van het Duitse boulevardblad Gala.
"We zouden heel graag een gemeenschappelijk kind hebben, we willen het in elk geval weer proberen. Het is zo pijnlijk als het misgaat. Maar er is geen groter geluk dan kinderen. Daarvoor is elke pijn de moeite waard", tekent de krant uit het blad op.
Engizek en Van der Vaart lieten in december weten dat hun dochtertje, na een zwangerschap van negentien weken, doodgeboren was in het ziekenhuis van Hamburg.
In 2008 beviel Engizek drie maanden te vroeg van een dochter, die kort na de geboorte overleed.
Van der Vaart heeft een kind uit zijn relatie met Sylvie Meis. Engizek is moeder van drie kinderen, van wie zij er twee kreeg met haar ex Khalid Boulahrouz.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:01 schreef vencodark het volgende:
"Een gemeenschappelijk kind"
Klinkt nogal zakelijk.
Ik heb hem aangepast, klopt hij nu wel?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:01 schreef DonnaRush het volgende:
Haha lekker zakelijk inderdaad.
Maaruhm, de OP is nog oud? Had ik vanochtend zo m`n best gedaan om de Wiki pagina te updaten
Volgende maand toch?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:06 schreef DonnaRush het volgende:
Topper!
Ik ben benieuwd wanneer Jenelle Evans gaat werpen!
Eind deze maand, maar ze had begin juni al een 'binnen nu en 3 weken blablabla' verhaaltje op Twitter als ik het me goed herinner.quote:
Nog wat namen:quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem aangepast, klopt hij nu wel?
Als je het in de wiki zet, dan kan ik het overnemen voor de OP.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:46 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nog wat namen:
de zoon van Ginnifer Goodwin heet Oliver Finlay Dallas
de dochter van Kendra Wilkinson heet Alijah Mary
de dochter van Kevin Federline heet Peyton Marie
donequote:
Volgens mij kunnen alleen Hayden en Kelly blijven staan. En Pink mag aan dat rijtje toegevoegd worden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Rihanna kan wel uit vermeend zwanger volgens mij
Oh, ik ben een maand in de warquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:40 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Eind deze maand, maar ze had begin juni al een 'binnen nu en 3 weken blablabla' verhaaltje op Twitter als ik het me goed herinner.
Leuke banner weerZomers!
Heb je het over Kelly? In de vorige topic staat ze in de header. Daar valt het wel mee toch in vergeleken met Kendra de afgelopen 3 maand ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:06 schreef Mariposas het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer zij zou bevallen, voor mijn idee was dat een olifantendracht. Dacht eigenlijk dat z'n megan foxje had gedaan.
olifantendracht is meer dat t lang lijkt te duren, de zwangerschap, niet dat ze dik isquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je het over Kelly? In de vorige topic staat ze in de header. Daar valt het wel mee toch in vergeleken met Kendra de afgelopen 3 maand ofzoIk kreeg overigens plaats vervangende pijn als ik haar zo zag op die foto's
![]()
Oepsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
olifantendracht is meer dat t lang lijkt te duren, de zwangerschap, niet dat ze dik is
Ik had bij haar ook het idee dat ze al een jaar zwanger was.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:06 schreef Mariposas het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer zij zou bevallen, voor mijn idee was dat een olifantendracht. Dacht eigenlijk dat z'n megan foxje had gedaan.
Nicole lijkt op een ondervoed Afrikaans kind.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:43 schreef Turbomuis het volgende:
Nicole Polizzi
[ afbeelding ]
Stukje buik van JWoww (morgen is ze negen maanden, zegt ze erbij)
[ afbeelding ]
Ik was ook aan het twijfelen of ik het er nou goed uit vond zien of niet. Maar dat is ook omdat ik weet dat ze een eetprobleem heeft gehad.quote:Op zondag 15 juni 2014 10:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nicole lijkt op een ondervoed Afrikaans kind.
Dat valt toch wel mee? Armen en benen zien er gewoon gezond uit.quote:Op zondag 15 juni 2014 10:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Misschien een ongelukkige vertaling uit het Duits...quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:01 schreef vencodark het volgende:
"Een gemeenschappelijk kind"
Klinkt nogal zakelijk.
quote:Vriendin Michael Lohan opnieuw zwanger
Kate Major, de vriendin van Michael Lohan, is opnieuw zwanger. Major zit momenteel een gevangenisstraf van acht maanden uit.
Aan Radar Online laat Michael Lohan (54), de vader van Lindsay Lohan, weten dat zijn 31-jarige vriendin nu 3,5 maanden zwanger is.
Lohan maakt zich grote zorgen omdat Major in de gevangenis niet de juiste medicatie zou krijgen voor haar epileptische aanvallen. Hij wil daarom dat Major tijdens de rest van de zwangerschap thuis is.
Lohan heeft al een kind met Major: de zestien maanden oude Landon, het halfbroertje van Lindsay. Hij heeft de volledige voogdij over Landon nu zijn vriendin in de cel zit voor rijden onder invloed.
Het is niet de eerste keer dat Major een straf uitzit: ze werd al eens ingerekend vanwege een mishandeling in 2012. Ook werd ze in 2011 gearresteerd omdat ze weigerde een vliegtuig te verlaten.
mijn god wat is het toch een verknipte familie zegquote:Op zondag 15 juni 2014 13:33 schreef bloempje-moi het volgende:
Semi-celeb-aanverwant natuurlijk maar wat een zootje in die familie zeg.
[..]
in de gevangenis, een koter die bij papa verblijft omdat mama in de gevangenis voor rijden onder invloed, en dan ook nog epileptische aanvallen.. en dát krijgt kinderenquote:Op zondag 15 juni 2014 14:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
mijn god wat is het toch een verknipte familie zeg
Ze is klein van stuk en mooi slank haar zwangerschap in gegaan. Ik vind dat ze er mooi uit ziet. Wat een foute vergelijking zegquote:Op zondag 15 juni 2014 10:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Helemaal mee eenschquote:Op zondag 15 juni 2014 16:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze is klein van stuk en mooi slank haar zwangerschap in gegaan. Ik vind dat ze er mooi uit ziet. Wat een foute vergelijking zeg
volledig: zion jones de bruin, volgens mij is t een zoon trouwensquote:Op maandag 16 juni 2014 07:19 schreef Lovechild het volgende:
Bij Giel: Willem van The Opposites is vader geworden. Een dochter: Zion (of Zyon, spelling hoor je natuurlijk niet), op Vaderdag.
Bevestigd?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:20 schreef Lovechild het volgende:
Hoort het hier, wie de vader van baby 5 van Anouk is? Ex-drummer én (blijkbaar voormalig) ex-vriend Satindra Kalpoe.
Nou, dat betwijfel ik wel eerlijk gezegd (misschien moet ik het posten 's ochtendsvroeg ook gewoon latenquote:
helemaal mee eensquote:Op zondag 15 juni 2014 16:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze is klein van stuk en mooi slank haar zwangerschap in gegaan. Ik vind dat ze er mooi uit ziet. Wat een foute vergelijking zeg
Zion, toffe naam, net als de oudste van Lauryn Hill!quote:Op maandag 16 juni 2014 07:19 schreef Lovechild het volgende:
Bij Giel: Willem van The Opposites is vader geworden. Een dochter: Zion (of Zyon, spelling hoor je natuurlijk niet), op Vaderdag.
en voor vier maandenquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
nou dat is best een toeter voor haar petite postuur
4 maanden? ik dacht al dat zij tegen de uitgerekende datum aan zat bijna?quote:
Stond bij de foto. Maar ik zal ff zoeken of ik er iets over kan vindenquote:Op donderdag 19 juni 2014 08:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
4 maanden? ik dacht al dat zij tegen de uitgerekende datum aan zat bijna?
Dat haar lijfje deze dracht dan aan kan?
Ik kwam tegen dat ze in november uitgerekend zou zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:54 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Stond bij de foto. Maar ik zal ff zoeken of ik er iets over kan vinden
mijn god ja, en zij had echt het postuur van een koreaans 8 jarig schooljongetjequote:Op donderdag 19 juni 2014 12:09 schreef Amarantha het volgende:
4 maanden? Zo die gaat een behoorlijke olifant worden denk ik haha. Ben wel benieuwd hoe die het als moeder zal gaan doen. Misschien net als met Snooki, iedereen roept dat ze de slechtste moeder ter wereld zal worden en straks blijkt ze één van de leukste mama's te zijn die er is haha. Ook al kan ik het me slecht voorstellen bij Tila
quote:Donald Trump Jr. & Wife Vanessa Welcome Baby No. 5: Chloe Sophia
Donald Trump Jr. and his wife Vanessa welcomed a baby girl – their fifth child on Wednesday (June 18).
Donald shared the news via Twitter.
“Its a girl!!!! @MrsVanessaTrump and I are very excited to be bringing home our little bundle of joy today,” along with the hashtag “#FullHouse,” he tweeted.
The 36-year-old sent out another tweet revealing the name – Chloe Sophia.
“Chloe Sophia is now sleeping on my belly after a hectic afternoon meeting her sisters and brothers. #iloveit,” he wrote.
Chloe joins siblings - Kai Madison, 7, Donald John III, 5, Tristan Milos, 2, and 20-month-old Spencer Frederick.
Volgens mij wordt dat een super leuke mamaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 06:40 schreef Mariposas het volgende:
Kelly Rowland:
[ afbeelding ]
http://instagram.com/p/pcAGYqv-RG/#
Pfff. Jeetje. Ik probeer iets positiefs te zeggen maar ik kan werkelijk waar niets vinden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:55 schreef Turbomuis het volgende:
River Rose van Kelly Clarkson
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:24 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Pfff. Jeetje. Ik probeer iets positiefs te zeggen maar ik kan werkelijk waar niets vinden.
quote:
Je kijkt liever naar deze foto naar die van Rens.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:24 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Pfff. Jeetje. Ik probeer iets positiefs te zeggen maar ik kan werkelijk waar niets vinden.
Goeie.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kijkt liever naar deze foto naar die van Rens.
kai, donald, tristan en spencer... En dat zijn 'sisters and brothers'? Wie zijn dan de meisjesquote:
Kai is een meisje.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kai, donald, tristan en spencer... En dat zijn 'sisters and brothers'? Wie zijn dan de meisjes
en t andere meisje? Kai is nog mwah als meisjesnaam imho maar de rest...quote:
Chloe. De andere drie zijn jongetjes toch? Volgens mij staat er een s teveel na sisterquote:Op zondag 22 juni 2014 10:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en t andere meisje? Kai is nog mwah als meisjesnaam imho maar de rest...
Heel mooi iddquote:Op zondag 22 juni 2014 09:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Christina, ze ziet er mooi uit vind ik.
[ afbeelding ]
quote:Jelka van Houten bevallen van dochter
Gezinsuitbreiding voor Jelka van Houten en Koppe Koppeschaar! Jelka is bevallen van een dochter.
Baby Jean is vorige week geboren. Dat heeft Jelka maandag op Twitter bekendgemaakt.
"Onze dochter is vandaag al weer 1 week oud! Ze is de liefste! Ze heet Jean. Hulde voor het Bovenij ziekenhuis en hun kraamafdeling. Helden!"
Jean is het zusje van de 5-jarige Walt.
Ik geloof dat ze ergens half juli is uitgerekend maar pin me er niet op vastquote:
Jezus christus...die buik lijkt bijna gefotoshopt, zo groot als die isquote:
Als je niet beter wist zou je denken een tweeling .... Maar haar gezicht is ook veel dikker ....quote:Op maandag 23 juni 2014 19:40 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jezus christus...die buik lijkt bijna gefotoshopt, zo groot als die is
Amy-Lee Avery Asporaat ..... Alaa (f) ....quote:Op maandag 23 juni 2014 10:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Blij nieuws voor Jandino Asporaat! De stand-upcomedian is op 20 juni vader geworden van een dochtertje: Amy-Lee Avery Asporaat. Dit laat hij weten op Twitter. De trotse Jandino plaatste ook een foto van de kleine Amy-Lee.
''Mama heeft het goed gedaan en papa ook want hij is niet flauwgevallen.'', aldus de grappenmaker. Ook grote broer Elijah is super blij met zijn kersverse zusje.
Net even en ze ontploft.quote:
Of als een uitgehongerd Afrikaans kind.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
Jongens, voor een vijfde kind is het echt geen bizarre buik hoor
Ik verbaas me hier regelmatig over wat als normaal wordt gezien en hoe snel een buikje hier al als "Enorme toeter" wordt omschreven
5e of niet, ik vind het ook een flinke bol.quote:
Nou, ik heb het ook al eens gezien bij de eerste zwangerschap van een buurvrouw van me, die viel ook bijna constant naar voren toe.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
Je mag van alles vinden. Het is alleen heel normaal voor iemand in een bijna voldragen vijfde zwangerschap
Jean is hier een jongensnaam, ik kan met geen mogelijk fonetisch schrijven hoe je het uitspreektquote:Op maandag 23 juni 2014 16:37 schreef mignonne het volgende:
Spreekt ze het uit als Sjan of als Djien?
Ik vind Walt wel een leuke naam, Jean is zo'n naam waar je vast snel genoeg aan wentmaar k zou het zelf niet zo snel kiezen.
ja maar dat bedoel ik dus, spreken ze het uit op zn franse jongens Jean of op zn Engels a la jeansquote:Op maandag 23 juni 2014 21:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jean is hier een jongensnaam, ik kan met geen mogelijk fonetisch schrijven hoe je het uitspreekt
Voor een meisje zou het Jeanne zijn, wat je dan wel bijna hetzelfde uitspreekt.
We denken gewoon hetzelfdequote:Op maandag 23 juni 2014 21:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja maar dat bedoel ik dus, spreken ze het uit op zn franse jongens Jean of op zn Engels a la jeansik vind het beide een beetje vreemd voor een meisje
quote:Kristen Bell has been an adorable mother to her daughter Lincoln Bell Shepard, and she’s ready to add more to her brood!
The 33-year-old actress and hubby Dax Shepard have confirmed that they’re expecting their second child! Their spokesperson said:
"I can confirm that Kristen and Dax are expecting their second child and a sibling for Lincoln. The whole family is beyond excited."
Read more: http://perezhilton.com/pe(...)er-two#ixzz35V4d0c5Y
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:12 schreef mignonne het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)393622384640/photo/1
[ afbeelding ]
Foto #Anouk ook doorgedrongen bij Oranje... #twelftal #nedchi #wk2014 pic.twitter.com/VBRJYBYRv8
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:12 schreef mignonne het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)393622384640/photo/1
[ afbeelding ]
Foto #Anouk ook doorgedrongen bij Oranje... #twelftal #nedchi #wk2014 pic.twitter.com/VBRJYBYRv8
dit is één van de redenen waarom ik geen fb hebquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:58 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.upcoming.nl/ca(...)48-1&src=dumpert_top
En toch moest ik wel lachen om een aantal van die reacties![]()
![]()
Ja, en het is geeneens anoniem ook nog eensquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dit is één van de redenen waarom ik geen fb heb
mensen denken ongegeneerd maar alles er uit te kunnen kotsen
Niet met je eens. Ik vind een zwangere vrouw er niet uitzien en Anouk is huge! Zegt ze zelf ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nou, triest hoor. In mijn ogen is elke zwangere vrouw mooi. Want zwanger is
Wat natuurlijk geen reden is voor een ander om dan zo denigrerend te gaan doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet met je eens. Ik vind een zwangere vrouw er niet uitzien en Anouk is huge! Zegt ze zelf ook.
Gelukkig steekt ze er zelf ook de draak mee.
echt!quote:
dus mogen zij en haar ongeboren kind verrot gescholden worden?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Anouk er wakker van kan liggen en dat maakt haar nu juist zo tof en die mensen die denken dat ze zo moeten posten, tja ach.
Ik vind ook maar zelden zwangere vrouwen mooi, maar om ze nou maar allemaal voor lelijk uit te gaan maken? Slaat ook weer nergens op.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dus mogen zij en haar ongeboren kind verrot gescholden worden?
niet naar jou persoonlijk, maar dit is kennelijk de gedachte die heerst
je zou eerder denken het eerste deel van mijn tweede zin voor jouquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]Je hebt het tweede deel van mijn post niet gelezen, te moeilijk voor je of zo?
Anouk weet die echte dombo's gewoon wel heel mooi uit de tent te lokken, die weet heus wel wat ze doet.
Dus ze heeft deze foto gepost met het plan om eens flink uitgemaakt te worden door de dombo's op Facebook?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]Je hebt het tweede deel van mijn post niet gelezen, te moeilijk voor je of zo?
Anouk weet die echte dombo's gewoon wel heel mooi uit de tent te lokken, die weet heus wel wat ze doet.
quote:De 55-jarige musicalster Hajo Bruins en zijn vriendin Linde van den Heuvel (28) krijgen een kindje.
Dat heeft de musicalacteur bevestigd tegenover RTL. Zijn 27 jaar jongere vriendin is 17 weken in verwachting. "Met Linde gaat het heel goed", vertelt Hajo. Sinds april 2013 wonen de Penoza-acteur, die op het moment van hun ontmoeting in scheiding lag, en de voormalige Soldaat van Oranje-speelster samen in Amsterdam.
De twee willen niet weten of ze een jongetje of meisje krijgen. "Een leuke bijkomstigheid is dat ik dit najaar in het stuk Welkom in de Familie speel dat gaat over een wat oudere man die een jongere vrouw zwanger maakt. Dat vinden wij zelf heel grappig", aldus Hajo.
Hajo en Linde zijn ongeveer drie jaar samen. De musicalacteur heeft al drie kinderen uit een eerder huwelijk.
Ze moet eens tegenover hen staan. Kijken of die mensen nog zoveel lef hebben. Vanachter een pc is het natuurlijk heel makkelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:06 schreef DjinN het volgende:
Ik mag Anouk absoluut niet, maar om nou als een dolle paard te gaan schelden op FB, gaat echt veelste ver.
Sommige mensen hebben geen verstand in hun bol
Djien.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:37 schreef mignonne het volgende:
Spreekt ze het uit als Sjan of als Djien?
Ik vind Walt wel een leuke naam, Jean is zo'n naam waar je vast snel genoeg aan wentmaar k zou het zelf niet zo snel kiezen.
quote:The Big Bang Theory-acteur vader geworden
The Big Bang Theory-acteur Simon Helberg is de trotse vader van een tweede kind.
Simon (37) en zijn vrouw Jocelyn laten aan People weten dat het een jongetje is geworden, die de naam Wilder heeft gekregen. Het ventje is al op 23 april geboren, maar vader en moeder besloten het blijde nieuws nog even voor zichzelf te houden.
Ook het feit dat ze weer ouders werden, hielden ze stil. Pas toen Jocelyn met een zwangere buik aan Simons zijde verscheen tijdens de Screen Actors Guild Awards werd duidelijk dat de Helbergertjes gezinsuitbreiding kregen.
Jocelyn en Simon, die in de populaire comedyserie de rol van de sukkelige Howard Wolowitz speelt, hebben samen al dochter Adeline van twee.
Wat is ze toch een mooie vrouwquote:Op zondag 22 juni 2014 09:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Christina, ze ziet er mooi uit vind ik.
[ afbeelding ]
Bestaat dat ook al?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zij had toen toch een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
Ja. Uitleg van Wikipedia gekopieerd:quote:
Sion Jethro toch?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:30 schreef _Joy_ het volgende:
de zoon van Anouk, jethro, is vandaag geboren.
Naam past goed bij de andere 4 namen.
Ja je hebt gelijk, ik las zoon jethroquote:Op zondag 29 juni 2014 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sion Jethro toch?
Bron: facebook van Anouk
Wat een droppiequote:Op zondag 29 juni 2014 20:32 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Jethro!
Of ie vandaag geboren is staat er niet bij.
Haha dat dacht ik ook meteen. Mooi kindje wel!quote:Op zondag 29 juni 2014 20:49 schreef Aventura het volgende:
That narrows it down...de vader is geen kaaskop
levensgevaarlijk die hamstersquote:Op zondag 29 juni 2014 20:32 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Sion Jethro!
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:32 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Sion Jethro!
Dacht ergens in juli..quote:Op zondag 29 juni 2014 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind ik ook.![]()
Maare, ik dacht dat ze 'waarschijnlijk' nog even moest?
Voelt al zo snel.
ja, daar zal ze t kind inderdaad onbewaakt mee achterlatenquote:Op zondag 29 juni 2014 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
levensgevaarlijk die hamsters
mooi kindje
Tja, 12 juli ofzo is natuurlijk ook 'ergens' juli. Dus 2 weken te vroeg zou niet zo vreemd zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dacht ergens in juli..
Toen ik het op facebook zag, had ik iets van; hun, nu al?
Inderdaad.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een snoesMaar als ik het kleurtje en neusje zo zie, lijkt het mij niet dat Afrojackw de vader is.
Jetro Willems is de vader?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:32 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Sion Jethro!
was toch al bekend dat een van de bandleden de vader isquote:Op zondag 29 juni 2014 21:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een snoesMaar als ik het kleurtje en neusje zo zie, lijkt het mij niet dat Afrojackw de vader is.
Oh? Geen ideequote:Op zondag 29 juni 2014 21:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
was toch al bekend dat een van de bandleden de vader is
satindra nog-wat, maar die heeft ontkend.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:30 schreef mignonne het volgende:
Ach gos ♡ t kind lijkt op memphis depayhet zal wel aan de hamsters liggen
Nee, hij is al behoorlijk uit de kreukels zo te zien idd....quote:Op zondag 29 juni 2014 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]!!!
Oh volgens mij is dit kindje donkerder dan de rest, die zijn allemaal best licht.
Ik vind het een knappie, en ik denk dat ie niet vandaag geboren is aan de foto te zien ook.
nee dat was weer een verzinsel van evert santegoedsquote:Op zondag 29 juni 2014 21:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
Zou wel humor zijn als ze die buikfoto had gepost toen ze al weeën had.... iedereen dagen zeiken over die buikfoto, en zij ongestoord van de baby genieten.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]!!!
Oh volgens mij is dit kindje donkerder dan de rest, die zijn allemaal best licht.
Ik vind het een knappie, en ik denk dat ie niet vandaag geboren is aan de foto te zien ook.
Zou me niks verbazen als Anouk een filtertje over de foto heeft gedaan.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]!!!
Nou, een filtertje? Waarom zou je dat nou doen? Anouk lijkt mij geen neppert wat dat betreft.quote:Op maandag 30 juni 2014 06:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als Anouk een filtertje over de foto heeft gedaan.
Kindje lijkt me idd niet pas geboren op de foto.
Ik wou net zeggen, volgens mij is het gewoon een geïnstagramde albino die Silas heet.quote:Op maandag 30 juni 2014 06:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als Anouk een filtertje over de foto heeft gedaan.
Kindje lijkt me idd niet pas geboren op de foto.
Iddquote:Op maandag 30 juni 2014 09:04 schreef laziness het volgende:
Sjonge jonge. Stel je voor dat je het 10 posts over een geboorte hebt inderdaad ipv alleen het nieuwsbericht hier neer kwakken![]()
Maar verkondigen dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hilarisch is mag natuurlijk wel.
quote:Op maandag 30 juni 2014 09:18 schreef Aventura het volgende:
Mijn kind zag er vlak na de geboorte ook gaaf en ongekreukeld uit. Niet alle pasgeboren baby's zijn gerimpelde gnoompjes hoor.
Je hebt van die mensen die over elke foto een filtertje knallenquote:Op maandag 30 juni 2014 08:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, een filtertje? Waarom zou je dat nou doen? Anouk lijkt mij geen neppert wat dat betreft.
Eendquote:Op maandag 30 juni 2014 09:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, volgens mij is het gewoon een geïnstagramde albino die Silas heet.
Amerikanen boeken bijna altijd hun bevalling ruim van te voren, daar wordt iedereen haast ingeleidquote:Op maandag 30 juni 2014 09:28 schreef DonnaRush het volgende:
Jenelle (TeenMom2) is vandaag uitgerekend. Of ze vandaag echt uitgerekend is of dat er vandaag een geplande keizersnede staat, dat weet ik niet zeker. Ik geloof wel dat ze een geplande keizersnede zou krijgen.
In een paar weken kinderen maken. OMGquote:
Jeroen Nieuwenhuize wil graag kinderen. "Daar ben ik echt aan toe. Klaar voor de volgende fase in mijn leven."
Jeroen Nieuwenhuize is klaar voor kinderen
Dat zegt de 41-jarige 538-dj, die in 2011 trouwde met Kayla, in De Telegraaf.
Als het aan Nieuwenhuize, die de Top 40 presenteert, ligt dan beginnen hij en zijn vrouw snel aan kinderen. "We gaan deze zomer op vakantie, dus dan hebben we een paar weken om daaraan te werken. Ik ben er klaar voor."
De dj heeft nu ook een stuk meer tijd voor een spruit dan tien jaar geleden. "Tot mijn 32e bestond mijn leven alleen maar uit werken, werken en werken. En ik hield wel van een feestje, soms wel vier avonden achter elkaar."
Nieuwenhuize moet daar nu niet meer aan denken. "Ik zit in zo'n andere fase van mijn leven. Natuurlijk werk ik nog hard, maar er is meer in het leven. En ik wil er alles uit halen. Wat ik doe, doe ik met passie."
quote:Op maandag 30 juni 2014 12:42 schreef kvd het volgende:
Zij is dus hoogstwaarschijnlijk al zwanger...
Natuurlijk werkt hij nog hard...so what, moet je je schamen als je dat niet doet of zo want zo klinkt het wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
In een paar weken kinderen maken. OMG![]()
Ik hoop dat het ze lukt. Een kind op bestelling.
(nu.nl)
Ook niks mis met hardwerkende mensen lijkt me. Verder geen relevante discussiequote:Op maandag 30 juni 2014 13:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt hij nog hard...so what, moet je je schamen als je dat niet doet of zo want zo klinkt het wel.
Hardwerken lijkt tegenwoordig wel een werkwoord.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook niks mis met hardwerkende mensen lijkt me. Verder geen relevante discussie
Joooot, en over twee jaar hebben ze een vechtscheiding.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
In een paar weken kinderen maken. OMG![]()
Ik hoop dat het ze lukt. Een kind op bestelling.
(nu.nl)
quote:Dochter voor Sander de Heer
Radio 2-dj Sander de Heer trakteerde dinsdagochtend op beschuit met roze muisjes.
Sander en zijn vriendin verwelkomden maandag hun eerste kindje, dochter Rosa Liene.
Aan de VARA vertelt de dj dat zijn kersverse spruit 3100 gram weegt en 'hartstikke gezond' is.
De Heer onthulde begin januari in zijn ochtendshow De Heer ontwaakt dat hij vader zou worden.
Nou, da's dan ook lekker snelquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:02 schreef DonnaRush het volgende:
Amanda Krabbé zou zwanger zijn van haar nieuwe vriend.
http://www.nu.nl/achterkl(...)nd-krijgen-kind.html
quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:02 schreef DonnaRush het volgende:
Wow, en dat nog geen paar weken na een artikel van haar dat niet zeker van hem was?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:02 schreef DonnaRush het volgende:
Dat is ze van Martijn ook nooit geweest, dus dat hoeft geen belemmering te zijn. En Anouk doet het ook, dus ze zal het wel lekker stoer ende tof vinden. Dat Anouk meer dan genoeg geld heeft om zélf haar kinderen te onderhouden zonder volledig afhankelijk te zijn van een man vergeten zulke types liever maar evenquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, en dat nog geen paar weken na een artikel van haar dat niet zeker van hem was?
ze fikst even dat haar vriend de ongeboren vrucht erkend en de buit is binnenquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is ze van Martijn ook nooit geweest, dus dat hoeft geen belemmering te zijn. En Anouk doet het ook, dus ze zal het wel lekker stoer ende tof vinden. Dat Anouk meer dan genoeg geld heeft om zélf haar kinderen te onderhouden zonder volledig afhankelijk te zijn van een man vergeten zulke types liever maar even
Oh maar met geld koop je geen klasse hoor. Dat van Anouk vind ik drie keer niks, laat staan dat we niet weten of die baby van een rondneukertje is. Al is ze miljonair, vader nummer 3 is niks smaakvols aan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is ze van Martijn ook nooit geweest, dus dat hoeft geen belemmering te zijn. En Anouk doet het ook, dus ze zal het wel lekker stoer ende tof vinden. Dat Anouk meer dan genoeg geld heeft om zélf haar kinderen te onderhouden zonder volledig afhankelijk te zijn van een man vergeten zulke types liever maar even
Nee, dat zou ik ook zeker niet willen bewerenquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh maar met geld koop je geen klasse hoor. Dat van Anouk vind ik drie keer niks, laat staan dat we niet weten of die baby van een rondneukertje is. Al is ze miljonair, vader nummer 3 is niks smaakvols aan.
(Let wel; dat ze er voor kiest vind ik verder prima).
Nou nee.... zo makkelijk "fiks" je dat niet even als je nog getrouwd bent.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
ze fikst even dat haar vriend de ongeboren vrucht erkend en de buit is binnen
Ah, een kleine bijkomstigheid die ik over het hoofd had gezienquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee.... zo makkelijk "fiks" je dat niet even als je nog getrouwd bent.
Het zou niet de eerste keer zijn dat ze zwanger van een kind van Martijn doet alsof het van een ander is....quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ah, een kleine bijkomstigheid die ik over het hoofd had gezien![]()
Las ook dat ze nog bij Martijn woont. Zou die gewoon niet de vader zijn?
Echt???quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat ze zwanger van een kind van Martijn doet alsof het van een ander is....
Bij de oudste (Bickel) was het in eerste instantie nog maar de vraag wie de vader was, want mevrouw was er tijdens haar zwangerschap vandoor gegaan met een (veel) oudere man, en deed min of meer voorkomen dat hij de vader ook zou kunnen zijn.quote:
Dat is snelquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:02 schreef DonnaRush het volgende:
oh ja, bickelquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de oudste (Bickel) was het in eerste instantie nog maar de vraag wie de vader was, want mevrouw was er tijdens haar zwangerschap vandoor gegaan met een (veel) oudere man, en deed min of meer voorkomen dat hij de vader ook zou kunnen zijn.
Uiteindelijk heeft een DNA-test uitgewezen dat Martijn werkelijk de vader van Bickel is.
Bickel, oh ja, dat geeft wel weer mogelijkheden tot gokken. Bickel en Achilles (al hebben de zusjes wel normale namen).quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de oudste (Bickel) was het in eerste instantie nog maar de vraag wie de vader was, want mevrouw was er tijdens haar zwangerschap vandoor gegaan met een (veel) oudere man, en deed min of meer voorkomen dat hij de vader ook zou kunnen zijn.
Uiteindelijk heeft een DNA-test uitgewezen dat Martijn werkelijk de vader van Bickel is.
Wat is er verdomme mis met Kees?????quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bickel, oh ja, dat geeft wel weer mogelijkheden tot gokken. Bickel en Achilles (al hebben de zusjes wel normale namen).
Bij Bickel en Achilles vind ik Clement, Kick of Puck (j of m) wel passen. Of gewoon een Kees!
Maar eens maar eens afwachten of ze écht zwanger is. Ik moet het nog zien.
Er is helemaal niks mis met Kees (al zal ik het zelf nooit voor een kind kiezen)! Maar passend bij de rest, net even een andere afslag dan Achillesquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat is er verdomme mis met Kees?????
Ik vind Amanda ook echt vreselijk onsymphatiek overkomen.
Toen moest ik grijnzenquote:En Martijn vind ik zo een sukkelaartje.
Dat is waar. Níks zo onaantrekkelijk als een kerel zonder ruggegraat. Echt!quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Nee het is echt zo een slaafse pleaser, ik zou doodmoe worden van zo een menneke
quote:Nicolette Kluijver, die zwanger is van een tweeling, krijgt een jongetje en een meisje.
Dat vertelt ze aan RTL. "Echt te gek," aldus het voormalige model.
Nicolette werd half juni nog in het ziekenhuis opgenomen omdat ze een bacterie onder de leden had. Ze moest een paar dagen aan het infuus.
De 29-jarige blondine en haar grote liefde en plastisch chirurg Joost Staudt kregen in oktober 2012 dochtertje Isabelle Floortje. Ze trouwden datzelfde jaar.
Leuk dat haar grote liefde ook haar plastisch chirurg is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:42 schreef Lovechild het volgende:
De 29-jarige blondine en haar grote liefde en plastisch chirurg Joost Staudt
Het lijkt mij een ongelukkige woordkeuze van RTL.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Oh was het geen taalgrapje?
Ze zei zelf al eens dat hij niks aan haar heeft veranderd.
Zo las ik jouw post ook, dat het er grappig staat. Leandra deed me twijfelen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het lijkt mij een ongelukkige woordkeuze van RTL.
Mijn post was een garpje naar aanleiding van de post van Ccquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo las ik jouw post ook, dat het er grappig staat. Leandra deed me twijfelen.
Ik ben te moe
Wat is een bwc?quote:Op donderdag 3 juli 2014 06:58 schreef lily het volgende:
Nou
Na een tweelingzwangerschap is een BWC niet gek
Buikwandcorrectie, gok ikquote:
quote:Tila Tequila dropped a bombshell recently on her website when she announced, on July 1st, that she's pregnant with a baby girl!
And she could NOT be more excited about it!
Here's what she wrote:
"So it looks like I'm having myself a precious little baby girl! Oh my GOD! For a long time I thought I wanted a baby boy, but that's because most of my family members wanted me to have a boy. However, deep, deep down inside of my heart I knew that I wanted a baby girl! I wanted a little mini-me so that when she grows up I could do everything with her and be able to talk to her about anything. My very own little mini-me!!!!:)"
But that wasn't all that Tila shared! She also confirmed that she will be raising the child alone, and what wisdom she hopes to impart on her little one! She wrote:
"Since I will be raising her alone I think it’s just perfect that I’m having a girl for my first child instead of a boy because this way it will probably be easier on me. I could tell her about Mommy’s entire life and why it’s so important to not make the same mistakes I made. I want my baby girl to grow up a very strong, and independent woman just like I am, and you know what? I know that she will! My daughter will grow up to be a leader and stand up for all of the people who cannot stand up for themselves. My daughter will be beautiful just like her mama, but at the same time I will raise her to be a humble and loving person who will respect herself and others. I know I’m going to a fantastic Mother to my little Warrior Princess Baby Girl because she will see how much crap that her mommy has been through in life and that alone will give her so much character and strength just through me alone! She will definitely not be a pushover! She’s going to be a smart and feisty little one…with freckles of course!"
Aww!
Sounds like this lady can't wait to be a mommy!
Having and raising a child alone is a shizz ton of hard work, but in the end, it's totally worth it!
We have a feeling that Tila is going to feel the exact same way. Especially once she sees those baby eyes looking up at her for the very first time!
Congratulations on the great news lady!
Read more: http://perezhilton.com/pe(...)y-girl#ixzz36U1qrOcP
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:09 schreef vencodark het volgende:
Leuk, een "mini-me". Dat ze maar net zoals d'r moeder mag worden.
In de context van Tila is dat redelijk disturbing...quote:... baby boy, but that's because most of my family members wanted me to have a boy. However, deep, deep down inside of my heart I knew that I wanted a baby girl! I wanted a little mini-me so that when she grows up I could do everything with her and be able to talk to her about anything. My very own little mini-me!!!!:)"
But that wasn't all that Tila shared! She also confirmed that ....
Dat gevoel hebben Anita en Samantha in de volksbuurt ook altijd. Op je 18e werpen zodat je lekker vriendinnen kunt zijn met je dochtersquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:31 schreef vencodark het volgende:
Dat mens is gewoon niet helemaal goed.
Ze klinkt alsof ze een nieuwe beste vriendin krijgt ofzo met wie ze al haar geheimen kan delen.
ik vind 18 nog rijkelijk oudquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gevoel hebben Anita en Samantha in de volksbuurt ook altijd. Op je 18e werpen zodat je lekker vriendinnen kunt zijn met je dochters
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:36 schreef vencodark het volgende:
Kunnen straks wel namen gaan raden dan voor de kleine Tila.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]![]()
Mary Margarita?
Shaniqua Sex on the Beach?
Shirley Temple?
Iets rond Princess Precious Dashiki Destiny Diamond of zoiets.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]![]()
Mary Margarita?
Shaniqua Sex on the Beach?
Shirley Temple?
Schijnt ene Thomas Paxton Whitaker te zijn.quote:
Ja!quote:
Nou, die ziet er ook lekker nutteloos uitquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:40 schreef DjinN het volgende:
[..]
Schijnt ene Thomas Paxton Whitaker te zijn.
http://hollywoodlife.com/(...)mas-paxton-whitaker/
Zoiets zal het wel zijn ja, een naam waar haar eeuwige diepe onuitsprekelijke dankbaarheid en liefde uit spreekt, en wat vooral ook heel erg de nadruk legt op de geweldige band die ze later gaan krijgen (ik heb nu al medelijden met dat kind, een totaal geflipte pornodwerg als moeder hebben, wat een hel van een puberteit moet dat opleveren)quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iets rond Princess Precious Dashiki Destiny Diamond of zoiets.
Oh ik heb je nu pas door.![]()
Is ze nog steeds into Holocaustontkenning en Hitlerverering?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat was toch algemeen bekend dat Tila koekkoek is?
Ik dacht dat die jongen 19 was ofzoquote:Dochter voor Pieter Derks
Pieter Derks is vader geworden van een dochter. De 29-jarige cabaretier en zijn vrouw Noortje Buiting hebben het meisje Daantje Bernadette Derks genoemd.
Dochter voor Pieter Derks
Foto: ANP
"Daar is ze!", twitterde Derks' management vrijdag bij een foto. Op de foto is het meisje te zien met een wit mutsje op, liggend onder een deken. Het management kon vrijdagmiddag niet direct meer informatie geven.
Derks is vooral bekend van zijn optredens bij De Wereld Draait Door. Hij maakte ook zijn opwachting in tv-programma's als In Goed Gezelschap en Mag Ik U Kussen? Vorig jaar verzorgde hij zijn eerste oudejaarsconference.
quote:Niels Geusebroek vader geworden
Niels Geusebroek is zondag vader geworden van een zoontje.
Het is het eerste kindje voor de zanger en zijn vriendin Saskia.
"Hij is er, hij is er", schrijft een enthousiaste Geusenbroek op Twitter. "Vanmorgen om 5.55 is Noah Nelson Geusebroek geboren! Wat een geschenk. Iedereen maakt het top!"
De Amsterdamse Singer-songwriter maakte afgelopen december in het Glazen Huis van Serious Request bekend een kindje te verwachten.
Wat een ehm, bijzondere foto. Wat is het toch met die paasei rage? Vind het maar niks.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:25 schreef laziness het volgende:
Schaatser Wouter Olde Heuvel is vader geworden.
[..]
[ afbeelding ]
Dit. Baby ligt ook er ook niet echt comfortabel bij...quote:Op maandag 7 juli 2014 10:03 schreef June. het volgende:
[..]
Wat een ehm, bijzondere foto. Wat is het toch met die paasei rage? Vind het maar niks.
Shakira is weer zwanger?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:18 schreef stefan321 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
shakira en pique
Aahh wat een mopjequote:
Dat paasei is wanstaltig, maar reken er maar niet op dat je een baby oncomfortabel kunt laten liggen, dat kun je vergeten.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit. Baby ligt ook er ook niet echt comfortabel bij...
Ik vind het helemaal geen rare houding voor een newborn? Wel een fugly strikquote:Op maandag 7 juli 2014 10:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit. Baby ligt ook er ook niet echt comfortabel bij...
helemaal bloot is ook weer zo watquote:Op maandag 7 juli 2014 10:03 schreef June. het volgende:
[..]
Wat een ehm, bijzondere foto. Wat is het toch met die paasei rage? Vind het maar niks.
Twee weken terug las ik al ergens dat ze uitgerekend was, maar dat zal dan vast geen juiste info geweest zijn, haha.quote:
Ze postte toen een tweet dat ze 9 maanden was. Maar goed, misschien berekenen ze dat in Amerika anders.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:51 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Twee weken terug las ik al ergens dat ze uitgerekend was, maar dat zal dan vast geen juiste info geweest zijn, haha.
o, ik zie het al (google is uw vriend), in Amerika schijnt een maand 4 weken te zijn, in ieder geval met het tellen van een zwangerschap. Dus 9 maanden zwanger is 36 weken zwanger.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:10 schreef DonnaRush het volgende:
Ohja, dat was ze wel zelf he? Apart dan idd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Even veranderd)
[ Bericht 42% gewijzigd door Ama op 09-07-2014 18:27:54 ]Your beauty never ever scared me.
Mooie Marlyquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:11 schreef ChatGirl het volgende:
Marly van der Velden (6 maanden zwanger)
[ afbeelding ]
En was zo stellig dat ze geen moeder wilde worden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:03 schreef kvd het volgende:
Eva Mendez zou 7 maanden zwanger zijn van Ryan Gossling...
http://www.nu.nl/achterkl(...)ng-krijgen-kind.html
quote:Guy Ritchie & Jacqui Ainsley Welcome Baby No. 3
Guy Ritchie and his model fiancée Jacqui Ainsley recently welcomed their third child together – reports E! News. No further details have been reported.
The newborn joins siblings Rivka, 18 months, and Rafael, 2 1/2. Ritchie, 45, has two sons with his ex-wife Madonna – Rocco, 13, and David, 8.
En nog niet eens bevestigd door haarzelfquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En was zo stellig dat ze geen moeder wilde worden.
Ik heb hem ook daar veranderdquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:16 schreef ChatGirl het volgende:
De OP is alvast geüpdatet met de nieuwe banner er in.
quote:Poppy Montgomery zwanger
Without a Trace-actrice Poppy Montgomery is weer in verwachting.
Poppy en haar man Shawn Sanford verwachten in oktober baby nummer drie.
"Ik heb het al die tijd geheim gehouden, tot nu", zo onthulde de actrice de zwangerschap in de show van David Letterman. Poppy verklapte ook dat ze een zoon krijgt.
Poppy en Shawn zijn al ouders van Jackson (6) en Violet (1).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |