Gebruik de zoekterm "stijl haar" eensquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
LIF / hoe krullend haar stijl maken?
Vast niet voor Nederlandsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:48 schreef Iemand het volgende:
Hallo Fokkers,
ik ben dus afgelopen jaar geslaagd en heb hier nog een stapel van die examenbundels, samengevats en een grafische rekenmachine en atlas liggen die weg kunnen. Mijn vraag is dus waar je die het best kunt verkopen?
alvast bedankt.
Mwah, "samengevat wiskunde" of "samengevat biologie" zijn titels van een vrij handig type examenvoorbereidingsboekje. Ik snap het gemaakte meervoud welquote:
Dat heeft TS inmiddels ook uitgelegd. Dat hadden wij nog niet toen ik op school zat (in de tijd dat er nog dinosaurussen rondliepenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:25 schreef kwakz0r het volgende:
Mwah, "samengevat wiskunde" of "samengevat biologie" zijn titels van een vrij handig type examenvoorbereidingsboekje. Ik snap het gemaakte meervoud wel
Oh sorry, dat zag ik niet!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat heeft TS inmiddels ook uitgelegd. Dat hadden wij nog niet toen ik op school zat (in de tijd dat er nog dinosaurussen rondliepen)
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:29 schreef iemand het volgende:
[..]
Nuance en realiteit zijn je vreemd naar mijn idee.
Ook geen enkele behoefte om met jou verder te discuteren hierover. Want het zijn toch allemaal Waardeloze minderwaardige sletten die jouw maagdelijkheid niet waard zijn... of niet TS?
http://www.woorden.org/woord/discuterenquote:
En gewoon Nederlandsquote:
Vind het een creatieve post.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:39 schreef benjamin15 het volgende:
ik heb een keer een Regenboogvlies ontsteking gehad, het klinkt heel vrolijk, maar het dat is pas een nachtmerrie, die vreselijk pijn in op je oog, het kleinste beetje licht deed me zoveel zeer, net als er glas in men ogen zat.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
omdat ik graag openbaar mijn frontwaardiging wil uiten.
Sorry weer wat geleerd danquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
http://www.woorden.org/woord/discuteren
http://woordenlijst.org/zoek/?q=discuteren&w=w
Als ik hier kom te staan, dan graag terecht
[..]
En gewoon Nederlands
Gewoon opletten, ik geef aanleiding genoeg om hier een eervolle vermelding te krijgenquote:
- gaarne wegquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:22 schreef beverton het volgende:
Middels deze openbrief wil ikgaarne weg de verloedering aankaarten:
Helden, ik heb jullie bijeengeroepen om het volgende:
FOK! verloederd door de enorme aanwas van nieuwe leden die nog lang moeten doorontwikkelen om een kwalitatieve bijdragen te kunnen leveren aan dit podium. Ook gaat de algemene kwaliteit achteruit, waardoor zaken onderbelicht blijven, geschiedvervalsing plaats vindt en de sfeer drastisch achteruit gaat.
Nooit eerder is een geheim gezelschap als het onze meer nodig dan nu. Wilt het internet namelijk blijven bestaan, vrij en leuk blijven, dan moeten wij de onze samenwerking gaan beginnen.
Ik heb waargenomen dat sinds de kortstondige verdwijning van Copthorne geleidt heeft tot een desastreuze verloedering, waar ik gepoogd heb dit te stoppen. Spijtig genoeg voelde ik een enorme overmacht, waardoor mijn pogingen snel de kop in werden gedrukt of uit hun verband getrokken zijn.
Strijders van het Vrije Internet, wij dienen samen te werken en een Pact te sluiten om FOK! weer naar het oude, intelligente en vermakelijke niveau te brengen zoals het ooit bedoeld was.
Ons groepsverband zou dit kunnen bewerkstelligen, echter dan moeten we ook als groep te werk gaan.
Beverton
La Resistance
Klacht: een openbrief zonder smileys om de noodzaak vast te leggen dat verandering noodzakelijk is voor het vrije internet.
Wat dichter bij elkaar typen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:40 schreef iemand het volgende:
Niet zo verwijd typen. Geen drama of zo.
Context. Het had verwijfd moeten zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
En wat is de fout?
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/verwijden
Ah o.k.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Context. Het had verwijfd moeten zijn.
Chanant dus. Chanant.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:40 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dat hebben mijn collega's inmiddels afgeleerd na de cursus mail efficientie.
• 1 onderwerp per mail
• heb je meerdere vragen noem dat in de opdrachtregel of eerste zin en nummer ze
• is iets ter info? Doe dan CC FYI of ter info en verwacht dan geen actie
• spoedje? Loop even langs of bel
• probleem met collega? Ga niet de hele conversatie naar zijn baas sturen, dat is chanant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |