Middels deze openbrief wil ik gaarne weg de verloedering aankaarten:
Helden, ik heb jullie bijeengeroepen om het volgende:
FOK! verloederd door de enorme aanwas van nieuwe leden die nog lang moeten doorontwikkelen om een kwalitatieve bijdragen te kunnen leveren aan dit podium. Ook gaat de algemene kwaliteit achteruit, waardoor zaken onderbelicht blijven, geschiedsvervalsing plaats vindt en de sfeer drastisch achteruit gaat.
Nooit eerder is een geheim gezelschap als het onze meer nodig dan nu. Wilt het internet namelijk blijven bestaan, vrij en leuk blijven, dan moeten wij de onze samenwerking gaan beginnen.
Ik heb waargenomen dat sinds de kortstondige verdwijning van Copthorne geleidt heeft tot een desastreuze verloedering, waar ik gepoogd heb dit te stoppen. Spijtig genoeg voelde ik een enorme overmacht, waardoor mijn pogingen snel de kop in werden gedrukt of uit hun verband getrokken zijn.
Strijders van het Vrije Internet, wij dienen samen te werken en een Pact te sluiten om FOK! weer naar het oude, intelligente en vermakelijke niveau te brengen zoals het ooit bedoeld was.
Ons groepsverband zou dit kunnen bewerkstelligen, echter dan moeten we ook als groep te werk gaan.
Beverton
La Resistance
Klacht: een openbrief zonder smileys om de noodzaak vast te leggen dat verandering noodzakelijk is voor het vrije internet.