+1quote:
Ik weet anders zeker dat ik dat nooit gedaan heb...quote:
+362616. En misselijk nu.quote:
pun intendedquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die regio zal het vandaan komen ja.
Misschien wil je mee kloppen... met een honkbalknuppel?quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan stuur je hier dus nooit dm'sik ken jouw smaak
Nee hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
Faxie en zeefje is dat het volgende koppel dat gaat trouwen na huppel en tinderslet?
Oh dus op dezelfde voet verder als huppen en haar slet?quote:
Dat zeg je tegen de verkeerde. Ik hou namelijk helemaal niet van slagroom.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet ook niet teveel slagroom eten he
Nee, dat gaat vanzelf wel kapot. Te veel moeite.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien wil je mee kloppen... met een honkbalknuppel?
Ja en je stuurt Art ook geen DM'squote:Op woensdag 11 juni 2014 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen de verkeerde. Ik hou namelijk helemaal niet van slagroom.
quote:
Och, ik reageer meestal best op een DM. Uit mezelf stuur ik ze niet snel. En ik weet wel zeker dat ik niemand via de DM onzedelijke voorstellen heb gedaan.quote:
Gatferdamme.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
Faxie en zeefje is dat het volgende koppel dat gaat trouwen na huppel en tinderslet?
Pudding dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och, ik reageer meestal best op een DM. Uit mezelf stuur ik ze niet snel. En ik weet wel zeker dat ik niemand via de DM onzedelijke voorstellen heb gedaan.![]()
Maar nee, ik weiger zelfs de Bossche Bollen van Jan de Groot. Slagroom doet het m niet voor mij
Zal ik je even wat sturen om een beetje te compenseren?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
mm, ik zie ontvangers van mijn dm's die niet knap zijn.
Jeetje.
Ook niet echt.quote:
Waarom niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wil niet trouwen?quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
Fax;Uh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter had je Fax z'n slagroom niet gewild. Dat had ons die TT bespaard.quote:
Tja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter had je Fax z'n slagroom niet gewild. Dat had ons die TT bespaard.
Wat is er mis met mijn slagroom?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter had je Fax z'n slagroom niet gewild. Dat had ons die TT bespaard.
Ben je een schattig slank blond meisje?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal ik je even wat sturen om een beetje te compenseren?
En faxie?quote:
Die DM'en alleen met mijquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je een schattig slank blond meisje?
Hmmquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maakt kleur ogen nog wat uit voor je?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blauw.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maakt kleur ogen nog wat uit voor je?
Wilt ook niet trouwen. Schreef hij netquote:
Maar je wel faxie's zijn room?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wilt ook niet trouwen. Schreef hij net
Jullie.quote:
Je houdt niet eens van worstquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maakt kleur ogen nog wat uit voor je?
Jammer hoor dit.quote:
Dat was de vraag eigenlijkquote:
Godver, zelfs op dat gebied val ik buiten de boot.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blauw.
Ik zal je even pic sturen
Romeinen? Waar?quote:
Mijn DM-inbox geeft me gelijk. Al snap ik je scepsis. Ik snap het ook niet.quote:
Mijn liefde voor jou is anders. Puurder.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godver, zelfs op dat gebied val ik buiten de boot.
En doe dat eens.
Ik neem nog maar een biertje dan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn DM-inbox geeft me gelijk. Al snap ik je scepsis. Ik snap het ook niet.
Ik heb vandaag gezien hoe een kakkerlak werd opgegeten.quote:
Omgquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hups. Wat denk je van deze bruidsjurk.. Iets voor jou?![]()
[ afbeelding ]
Een Freddy? Proost!quote:
Nee.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hups. Wat denk je van deze bruidsjurk.. Iets voor jou?![]()
[ afbeelding ]
Hoeft ook nietquote:
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gezien hoe een kakkerlak werd opgegeten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze beter?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Nee, Grolsch Kanon.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Een Freddy? Proost!
Wie het wel begrijpt mag het me overigens uitleggen.
Ik zou het zeer waarderen wanneer jij niet op mij reageert. Ik moet je namelijk niet zo, en kan niet garanderen dat ik aardig tegen je doe.quote:
Geen fan van Grolsch, al is een kanon nog best ok.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Voor mn maagzuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze beter?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ok.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou het zeer waarderen wanneer jij niet op mij reageert. Ik moet je namelijk niet zo, en kan niet garanderen dat ik aardig tegen je doe.
Ja. Deze vind ik ook wel wat voor jou:quote:
[..]
Ik zou het zeer waarderen wanneer jij niet op mij reageert. Ik moet je namelijk niet zo, en kan niet garanderen dat ik aardig tegen je doe.
Was loos?quote:
Bemoei je er niet meequote:
de bitchquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, oude crush van me heeft zo te zien een relatie.
Jij gaat op zeker de lelijkste bruidsmeisjesjurk ooit krijgen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Deze vind ik ook wel wat voor jou:
[ afbeelding ]
Kut is dat altijdquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, oude crush van me heeft zo te zien een relatie.
Nooit zo erg als jouw bruidsjurkquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat op zeker de lelijkste bruidsmeisjesjurk ooit krijgen.
Dat sowieso, maar niet omdat ze relatie heeft.quote:
Prima.quote:
Ik vind Daenerys steeds minder wordenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar niet omdat ze relatie heeft.
Ik besefte me tijdens kijken van game of thrones dat ik haar niet meer leuk vind.
Ze lijkt op Daenerys.
dit hier ik ga dus maar weer geen zin in gezeverquote:
Inderdaad. Niet alleen haar verhaallijn, maar ook gedrag en uiterlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind Daenerys steeds minder worden
heb jij crushes gehad danquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah da's wel mooi
Mijn oude crushes mogen allemaal doodvallen
Ik ben voor Jon Snowquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet alleen haar verhaallijn, maar ook gedrag en uiterlijk.
Ik ben #TeamStannis.
STANNIS STANNIS STANNIS
Waarom?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah da's wel mooi
Als Yvonne dit leest heb je straks een permbanquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah da's wel mooi
Kaneel is liefde. Kaneel is leven.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah da's wel mooi
Hmm. Wil je ook dat Jon de IJzeren troon bestijgt?quote:
Truste!quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
dit hier ik ga dus maar weer geen zin in gezever
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah da's wel mooi
Ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kaneel is liefde. Kaneel is leven.
[..]
Hmm. Wil je ook dat Jon de IJzeren troon bestijgt?
Dat gun ik mijn ex-crushes niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah da's wel mooi
Mooi toch.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is het hier weer ouderwets gezellig
Is het?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is het hier weer ouderwets gezellig
Als je dat nu zou voelen voor iemand die je keihard heeft afgewezen of gedumpt heeft.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Een crush is toch gewoon iemand waar je een zwak voor hebt. Geen relatie oid toch?
Hoeveel haat kan je daarvoor voelen?
Mijn definitie van een crush is iemand waar ik verliefd op was/ben.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Een crush is toch gewoon iemand waar je een zwak voor hebt. Geen relatie oid toch?
Hangt er van af hoe ze je behandelen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hmm, aparte manier van kijken.quote:
ik kan mij niet voorstellenn fax als romanticusquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, vroegah. Toen ik nog een romanticus was
Dan heeft doodvallen er toch weinig mee te maken, sowieso, sta boven dat soort dingenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat ze helemaal niet zo leuk bleken te zijn
Stannis is ook niet rijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe ze je behandelen.
[..]
Hmm, aparte manier van kijken.
Hoewel de Starks wel het juiste gevoel voor eer en plicht hebben, zijn ze bij lange na niet sluw en slim genoeg, laat staan rijk genoeg, om de troon te kunnen bezitten.
Bij gedumpt is het al geen crush meer toch? Dan is het een ex. Exen hoor je te haten. Op zn minst.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je dat nu zou voelen voor iemand die je keihard heeft afgewezen of gedumpt heeft.
Precies, dat dusquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou!quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
He, jij ging slapen!quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik kan mij niet voorstellenn fax als romanticus
Ach het hangt van je definitie van crush.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij gedumpt is het al geen crush meer toch? Dan is het een ex. Exen hoor je te haten. Op zn minst.
Stannis doet het ook uit de juiste motivatie. De juiste beweegredenen. Daarnaast staat de wet aan zijn kant. Hij is slimmer en sluwer en heeft meer ervaring dan de Starks. Hij is een betere leider.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stannis is ook niet rijk.
En ik vind Carice niks
Gewoon totaal geen reactie aan geven. Die "gezelligheid" benadrukken is ook suf.quote:
Nja, als je alles doet in de hoop dat je je pik ergens in mag hangen, en later wakker wordt in de friendzone, ben je zelf de sukkel. Ik heb heus wel crushes gehad. En ja, ik ben door zo'n crush ook wel eens retehard afgewezen.. Maar ik kan niet zeggen dat ik ook maar een enkele negatieve gedachte over die dudes hebquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hmm, aparte manier van kijken.
Hoewel de Starks wel het juiste gevoel voor eer en plicht hebben, zijn ze bij lange na niet sluw en slim genoeg, laat staan rijk genoeg, om de troon te kunnen bezitten.
Zelfs dan niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft een van mijn oude crushes ook wel eens tegen mij gezegd. Ik vond dat zo schattig..quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou!
Als die crush jaren later zegt: ik snap niet dat wij nooit wat zijn begonnen, vond je mij niet leuk dan?![]()
Ik kon hem wel vermoorden toen hij dat zei.
hoiquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heeft een van mijn oude crushes ook wel eens tegen mij gezegd. Ik vond dat zo schattig..
Niks mis met afgewezen worden. En het kan zijn dat die persoon je niet ziet als relatie of seks materiaal. Niks mis mee.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, als je alles doet in de hoop dat je je pik ergens in mag hangen, en later wakker wordt in de friendzone, ben je zelf de sukkel. Ik heb heus wel crushes gehad. En ja, ik ben door zo'n crush ook wel eens retehard afgewezen.. Maar ik kan niet zeggen dat ik ook maar een enkele negatieve gedachte over die dudes heb
daarom vraag ik wat de definitie van crush isquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach het hangt van je definitie van crush.
Dat laat je dan toch zelf toe?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis met afgewezen worden. En het kan zijn dat die persoon je niet ziet als relatie of seks materiaal. Niks mis mee.
Maar ik heb het meer over aan het lijntje houden, voor gek zetten etc.
/carequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon totaal geen reactie aan geven. Die "gezelligheid" benadrukken is ook suf.
Nouja, ik vond niet dat ik het zelf toe had gelaten om berichtjes te krijgen met hoe lelijk en dik ik wel niet was.quote:
Daar is niet eerder iets aan vooraf gegaan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik vond niet dat ik het zelf toe had gelaten om berichtjes te krijgen met hoe lelijk en dik ik wel niet was.
Ik ben niet zo optimistisch geloof ikquote:
Crush, dat is toch sowieso meer iemand waarbij je wel gevoel had maar nooit wat mee gedaan hebt ofzo.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet of ik ooit zo'n soort crush heb gehad eigenlijk.
Ben wel ookt verliefd geweest op iemand waar ik geen relatie mee had, maar bedoel je dat dan met een crush?
[..]
dat hoeft niet nee.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar is niet eerder iets aan vooraf gegaan?
o, dan heb ik er zelfs geenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Crush, dat is toch sowieso meer iemand waarbij je wel gevoel had maar nooit wat mee gedaan hebt ofzo.
Daarom vraag ik hetquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat hoeft niet nee.
Misschien gewoon een afwijzing
Ik heb alleen aan een vriendin van haar laten doorschemeren dat ik haar leuk vond, maar niks deed omdat ik wist dat ze me te oud vond.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar is niet eerder iets aan vooraf gegaan?
Ditquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Crush, dat is toch sowieso meer iemand waarbij je wel gevoel had maar nooit wat mee gedaan hebt ofzo.
Daar is alcohol aan vooraf gegaanquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen aan een vriendin van haar laten doorschemeren dat ik haar leuk vond, maar niks deed omdat ik wist dat ze me te oud vond.
Verder gewoon een tijdlang normaal vriendschappelijk om gegaan. Samen werken, samen kletsen, samen naar de film.
En ineens om 2 uur snachts die berichtjes.
mwa, niet altijd, sommige mensen slaan gewoon ineens om als een blad aan een boom.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het
Maar meestal is er wel een aanloop
Ben je alleen te blind om dat zelf te zien
Dat was haar excuus ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar is alcohol aan vooraf gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |