Bij romantische kaarslichtquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja eerst een leuk etentje enzo natuurlijk he
Okequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
Bij romantische kaarslicht
Nee sorry dan maar uitwonen hoor
Wat verwacht je danquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:06 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is er?
[..]
Ik vind niets vervelend (het gaat niet over mij). Maar het is geen heel hoog niveau.
[..]
Nee
quote:
Geen idee wat ik verwacht eigenlijk. Uberhaupt nergens meer een idee over momenteel.quote:
Je had toch al eens een stukje op?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:08 schreef zeefje het volgende:
[..]![]()
Ik moet nog steeds een keer je cake proeven
Ik stuur alleen naar knappe meisjesquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
Ben ik echt de enige hier die amper DM's stuurt?
gadverdammequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je had toch al eens een stukje op?![]()
Oke we gaan eens een cake maken samen
fixedquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke we gaan eens 'een cake maken' samen
Dates?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee wat ik verwacht eigenlijk. Uberhaupt nergens meer een idee over momenteel.
Uhm, wat deed ik?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is je geraden. Jij, GvsE, Huppel (voor ze een scharrel had), F1978 en sararaats bestoken me keer op keer.
Misschien kan jij er wat aan doen met je interlectualismia.quote:
Het beslag spuit eruitquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hihi mag ik de slagroom kloppenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, die verwacht ik niet. Ben er ook niet mee bezig momenteel.quote:
Die rol is al door een andere FOK!ker gespeeld.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh... En nu ineens de vermoorde onschuld spelen. Mevrouw heeft een ander sletje hoor...
Oh dan stuur je hier dus nooit dm'squote:Op woensdag 11 juni 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stuur alleen naar knappe meisjes
Gaan we een musical opvoeren?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die rol is al door een andere FOK!ker gespeeld.
Nee deze is te makkelijk, zelfs voor mijquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hihi mag ik de slagroom kloppen
Ik had een muffin in die was hard
Zelfde als ik blijkbaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |