Zal mn zoon leuk vinden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hem binnen laten, meenemen naar de keuken en zeg: ik heb besloten dat ik jou vanavond ga klaarmaken.
Opgelost!
Wel kinkyquote:
Die trekt zich vanzelf wel terug.quote:
Daar doe ik al die moeite niet voorquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uiteraard
Als je helemaal in een jurkje en makeup komt ga ik je zo hard uitwonen he
Het is je geraden. Jij, GvsE, Huppel (voor ze een scharrel had), F1978 en sararaats bestoken me keer op keer.quote:
Ik kan het hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
Fax, soms he, soms is het beter om alleen over dingen te denken en die niet hardop hier neer te zetten
En ik maar denken dat we exclusiviteit hadden...quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is je geraden. Jij, GvsE, Huppel (voor ze een scharrel had), F1978 en sararaats bestoken me keer op keer.
Terecht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uiteraard
Als je helemaal in een jurkje en makeup komt ga ik je zo hard uitwonen he
Dat hard uitwonen valt vies tegen bedoel je?quote:
Ik ga niet make uppen en jurkje aandoen als ik uitgewoont wordquote:
Wat is er?quote:
Ik vind niets vervelend (het gaat niet over mij). Maar het is geen heel hoog niveau.quote:
Neequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
Ben ik echt de enige hier die amper DM's stuurt?
Dan stuur je er nog meer dan ikquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
Ja eerst een leuk etentje enzo natuurlijk hequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik ga niet make uppen en jurkje aandoen als ik uitgewoont word. Zonde vd moeite
Nee ik ook! Tenzij ik antwoord op DMquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
Nee. Integendeel zelfsquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hard uitwonen valt vies tegen bedoel je?
Pardon?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is je geraden. Jij, GvsE, Huppel (voor ze een scharrel had), F1978 en sararaats bestoken me keer op keer.
Hij neemt je toch ook eerst mee uit eten naar een duur restaurant etc etcquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik ga niet make uppen en jurkje aandoen als ik uitgewoont word. Zonde vd moeite
Bij romantische kaarslichtquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja eerst een leuk etentje enzo natuurlijk he
Okequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
Bij romantische kaarslicht
Nee sorry dan maar uitwonen hoor
Wat verwacht je danquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:06 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is er?
[..]
Ik vind niets vervelend (het gaat niet over mij). Maar het is geen heel hoog niveau.
[..]
Nee
quote:
Geen idee wat ik verwacht eigenlijk. Uberhaupt nergens meer een idee over momenteel.quote:
Je had toch al eens een stukje op?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:08 schreef zeefje het volgende:
[..]![]()
Ik moet nog steeds een keer je cake proeven
Ik stuur alleen naar knappe meisjesquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
gadverdammequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je had toch al eens een stukje op?![]()
Oke we gaan eens een cake maken samen
fixedquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke we gaan eens 'een cake maken' samen
Dates?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee wat ik verwacht eigenlijk. Uberhaupt nergens meer een idee over momenteel.
Uhm, wat deed ik?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Misschien kan jij er wat aan doen met je interlectualismia.quote:
Het beslag spuit eruitquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hihi mag ik de slagroom kloppenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, die verwacht ik niet. Ben er ook niet mee bezig momenteel.quote:
Die rol is al door een andere FOK!ker gespeeld.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh... En nu ineens de vermoorde onschuld spelen. Mevrouw heeft een ander sletje hoor...
Oh dan stuur je hier dus nooit dm'squote:Op woensdag 11 juni 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stuur alleen naar knappe meisjes
Gaan we een musical opvoeren?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die rol is al door een andere FOK!ker gespeeld.
Nee deze is te makkelijk, zelfs voor mijquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hihi mag ik de slagroom kloppen
Ik had een muffin in die was hard
Zelfde als ik blijkbaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |