Koken!quote:
Ja ja als je scharrel binnenkomt haal je net je 'zelfgemaakte' pizza uit de oven terwijl je de domino's doos nog snel even over de railing gooit.quote:
Owjaaaaquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ouwe vliegeraar van me. Geile wetsuitfetisjist! Stoute boardglijert!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja als je scharrel binnenkomt haal je net je 'zelfgemaakte' pizza uit de oven terwijl je de domino's doos nog snel even over de railing gooit.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zijn stiekem nog een heleboel kansloze kerels op Fok mbt DM's en aanbiedingen....en zeker niet allemaal lurkers.
Quotes? Waarvan?quote:
Roti!quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja als je scharrel binnenkomt haal je net je 'zelfgemaakte' pizza uit de oven terwijl je de domino's doos nog snel even over de railing gooit.
Maar goed dat ik ze dan geen joden heb genoemdquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wrs krijg je dan een note. Zo hypocriet zijn ze hier wel.
Domino'squote:Op woensdag 11 juni 2014 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heerlijk manquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Domino'sdan kan ze beter zelf een pizza gaan bakken
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wrs krijg je dan een note. Zo hypocriet zijn ze hier wel.
Ik krijg ze alleenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Maar nee, ik heb nooit een dergelijke DM naar welke fokster dan ook verstuurd.
Hem binnen laten, meenemen naar de keuken en zeg: ik heb besloten dat ik jou vanavond ga klaarmaken.quote:
Enjoyquote:
We zitten niet in Duitsland.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hem binnen laten, meenemen naar de keuken en zeg: ik heb besloten dat ik jou vanavond ga klaarmaken.
Opgelost!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Daarom, redelijk veilig gerecht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat toen op en ik leef ook nog
Wat je zo vervelend vondquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]![]()
[..]
Quotes? Waarvan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |