Ja want je bent zo goed op de hoogtequote:Op woensdag 11 juni 2014 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ga er vandoor voor ik iets zeg en weer een note van Tante Tally krijg met verkeerde info in de note zelf. Doei.
Ze heeft minder Fokkers gedaan dan de gemiddelde vrouw in een ander bepaald topic waar je vaak komt...quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Begreep er zelf ook niks van.
Dat kind heeft meer autistenzaad gezien dan een willekeurige zolderkamermonitor.
Zal het dan toch aan de smileys liggen?
Neverending story. Fok!edition.quote:
Niet zo'n beetje ook.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:40 schreef Royco1 het volgende:
Het begint nu een beetje vervelend te worden
Absoluut en, gezien het aantal mannen dat er over begint, zijn er blijkbaar toch een heleboel die dachten een kansje te maken, maar vervolgens zijn afgewezen. Als "wraak" komen ze er op deze manier iedere keer op terug. Erg treurig.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:40 schreef Royco1 het volgende:
Nu pas?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:40 schreef Royco1 het volgende:
Dit. Zure kutten hier. Jealous much?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:40 schreef Royco1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En weer weinig gemist vandaag zie ik. Tjezus, waar gaat het toch heen hier?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]![]()
Wie heb je het over?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze heeft minder Fokkers gedaan dan de gemiddelde vrouw in een ander bepaald topic waar je vaak komt...
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Er zijn stiekem nog een heleboel kansloze kerels op Fok mbt DM's en aanbiedingen....en zeker niet allemaal lurkers.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut en, gezien het aantal mannen dat er over begint, zijn er blijkbaar toch een heleboel die dachten een kansje te maken, maar vervolgens zijn afgewezen. Als "wraak" komen ze er op deze manier iedere keer op terug. Erg treurig.![]()
Quotes willen we!quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:49 schreef yats het volgende:
En weer weinig gemist vandaag zie ik. Tjezus, waar gaat het toch heen hier?I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Zo nu en dan is het wel vermakelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut en, gezien het aantal mannen dat er over begint, zijn er blijkbaar toch een heleboel die dachten een kansje te maken, maar vervolgens zijn afgewezen. Als "wraak" komen ze er op deze manier iedere keer op terug. Erg treurig.![]()
Volgens mij is er nauwelijks iemand afgewezenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij is levensmoe!
Ik ga voor hem koken!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Vlees. En veel. In blokjes.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij is levensmoe!
Ik ga voor hem koken!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Slecht plan.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Wow, noem je enkele personen in deze sc nou autisten?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Begreep er zelf ook niks van.
Dat kind heeft meer autistenzaad gezien dan een willekeurige zolderkamermonitor.
Zal het dan toch aan de smileys liggen?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Misschien zijn zijn laatste woorden dan wel: ik hou van je.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij is levensmoe!
Ik ga voor hem koken!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Genoeg. Maar jij bent zo goed op de hoogte.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij is er nauwelijks iemand afgewezen
I like the way you look at me with those beautiful eyes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |