+1quote:
Ik weet anders zeker dat ik dat nooit gedaan heb...quote:
+362616. En misselijk nu.quote:
pun intendedquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die regio zal het vandaan komen ja.
Misschien wil je mee kloppen... met een honkbalknuppel?quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan stuur je hier dus nooit dm'sik ken jouw smaak
Nee hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
Faxie en zeefje is dat het volgende koppel dat gaat trouwen na huppel en tinderslet?
Oh dus op dezelfde voet verder als huppen en haar slet?quote:
Dat zeg je tegen de verkeerde. Ik hou namelijk helemaal niet van slagroom.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet ook niet teveel slagroom eten he
Nee, dat gaat vanzelf wel kapot. Te veel moeite.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien wil je mee kloppen... met een honkbalknuppel?
Ja en je stuurt Art ook geen DM'squote:Op woensdag 11 juni 2014 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen de verkeerde. Ik hou namelijk helemaal niet van slagroom.
quote:
Och, ik reageer meestal best op een DM. Uit mezelf stuur ik ze niet snel. En ik weet wel zeker dat ik niemand via de DM onzedelijke voorstellen heb gedaan.quote:
Gatferdamme.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
Faxie en zeefje is dat het volgende koppel dat gaat trouwen na huppel en tinderslet?
Pudding dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och, ik reageer meestal best op een DM. Uit mezelf stuur ik ze niet snel. En ik weet wel zeker dat ik niemand via de DM onzedelijke voorstellen heb gedaan.![]()
Maar nee, ik weiger zelfs de Bossche Bollen van Jan de Groot. Slagroom doet het m niet voor mij
Zal ik je even wat sturen om een beetje te compenseren?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
mm, ik zie ontvangers van mijn dm's die niet knap zijn.
Jeetje.
Ook niet echt.quote:
Waarom niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wil niet trouwen?quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
Fax;Uh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter had je Fax z'n slagroom niet gewild. Dat had ons die TT bespaard.quote:
Tja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter had je Fax z'n slagroom niet gewild. Dat had ons die TT bespaard.
Wat is er mis met mijn slagroom?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter had je Fax z'n slagroom niet gewild. Dat had ons die TT bespaard.
Ben je een schattig slank blond meisje?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal ik je even wat sturen om een beetje te compenseren?
En faxie?quote:
Die DM'en alleen met mijquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je een schattig slank blond meisje?
Hmmquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maakt kleur ogen nog wat uit voor je?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blauw.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maakt kleur ogen nog wat uit voor je?
Wilt ook niet trouwen. Schreef hij netquote:
Maar je wel faxie's zijn room?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wilt ook niet trouwen. Schreef hij net
Jullie.quote:
Je houdt niet eens van worstquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maakt kleur ogen nog wat uit voor je?
Jammer hoor dit.quote:
Dat was de vraag eigenlijkquote:
Godver, zelfs op dat gebied val ik buiten de boot.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blauw.
Ik zal je even pic sturen
Romeinen? Waar?quote:
Mijn DM-inbox geeft me gelijk. Al snap ik je scepsis. Ik snap het ook niet.quote:
Mijn liefde voor jou is anders. Puurder.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godver, zelfs op dat gebied val ik buiten de boot.
En doe dat eens.
Ik neem nog maar een biertje dan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn DM-inbox geeft me gelijk. Al snap ik je scepsis. Ik snap het ook niet.
Ik heb vandaag gezien hoe een kakkerlak werd opgegeten.quote:
Omgquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hups. Wat denk je van deze bruidsjurk.. Iets voor jou?![]()
[ afbeelding ]
Een Freddy? Proost!quote:
Nee.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hups. Wat denk je van deze bruidsjurk.. Iets voor jou?![]()
[ afbeelding ]
Hoeft ook nietquote:
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gezien hoe een kakkerlak werd opgegeten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze beter?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Nee, Grolsch Kanon.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Een Freddy? Proost!
Wie het wel begrijpt mag het me overigens uitleggen.
Ik zou het zeer waarderen wanneer jij niet op mij reageert. Ik moet je namelijk niet zo, en kan niet garanderen dat ik aardig tegen je doe.quote:
Geen fan van Grolsch, al is een kanon nog best ok.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Voor mn maagzuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze beter?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ok.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou het zeer waarderen wanneer jij niet op mij reageert. Ik moet je namelijk niet zo, en kan niet garanderen dat ik aardig tegen je doe.
Ja. Deze vind ik ook wel wat voor jou:quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou het zeer waarderen wanneer jij niet op mij reageert. Ik moet je namelijk niet zo, en kan niet garanderen dat ik aardig tegen je doe.
Was loos?quote:
Bemoei je er niet meequote:
de bitchquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, oude crush van me heeft zo te zien een relatie.
Jij gaat op zeker de lelijkste bruidsmeisjesjurk ooit krijgen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Deze vind ik ook wel wat voor jou:
[ afbeelding ]
Kut is dat altijdquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, oude crush van me heeft zo te zien een relatie.
Nooit zo erg als jouw bruidsjurkquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat op zeker de lelijkste bruidsmeisjesjurk ooit krijgen.
Dat sowieso, maar niet omdat ze relatie heeft.quote:
Prima.quote:
Ik vind Daenerys steeds minder wordenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar niet omdat ze relatie heeft.
Ik besefte me tijdens kijken van game of thrones dat ik haar niet meer leuk vind.
Ze lijkt op Daenerys.
dit hier ik ga dus maar weer geen zin in gezeverquote:
Inderdaad. Niet alleen haar verhaallijn, maar ook gedrag en uiterlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind Daenerys steeds minder worden
heb jij crushes gehad danquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah da's wel mooi
Mijn oude crushes mogen allemaal doodvallen
Ik ben voor Jon Snowquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet alleen haar verhaallijn, maar ook gedrag en uiterlijk.
Ik ben #TeamStannis.
STANNIS STANNIS STANNIS
Waarom?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah da's wel mooi
Als Yvonne dit leest heb je straks een permbanquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah da's wel mooi
Kaneel is liefde. Kaneel is leven.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah da's wel mooi
Hmm. Wil je ook dat Jon de IJzeren troon bestijgt?quote:
Truste!quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
dit hier ik ga dus maar weer geen zin in gezever
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah da's wel mooi
Forum Opties | |