ja tuurlijk, maar ik bedoel meer met je handen waar je net vlees mee hebt staan kneden een schaal pakken waar ze het eindproduct in opdient enzo.quote:
Die zijn echt wel gewassen hoor, als je naar 24 kitchen kijkt dan zie je dat er heel veel aandacht aan hygiene word besteedquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
ja tuurlijk, maar ik bedoel meer met je handen waar je net vlees mee hebt staan kneden een schaal pakken waar ze het eindproduct in opdient enzo.
ik besef heel goed dat ik er overdreven op gefocust ben, maar ik ben het echt niet met je eens.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:37 schreef icloud het volgende:
[..]
Die zijn echt wel gewassen hoor, als je naar 24 kitchen kijkt dan zie je dat er heel veel aandacht aan hygiene word besteed
nou... ik ben nu 24kitchen aan et kijken en ze zijn er weer op.. ik hoop dat et een oude herhaling is! hoop echt NIET dat ze terug zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 07:23 schreef Mystikvm het volgende:
Die twee wijven spanden echt de kroon. Zelden zo'n onappetijtelijk TV-programma gezien. Heel goed dat die vieze mutsen geschrapt zijn. Ze waren nog niet begonnen of ze hingen alweer tot hun ellebogen in het eten.
Dat doet Rudolf ook, zo viezigquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:19 schreef sjeppert het volgende:
Behalve Mounir dan...die schraapt altijd met zijn mes zijn hele handpalmen leeg. Lekker al die dode huidcellen
ik hoor wat je bedoelt. jeetje ik kijk nu een paar minuten maar wat is dat irritant zeg!!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
Godver, in dat programma van die Turkse kok zit een achtergrondmuziekje wat rete-irritant is, 10 seconden duurt en voortdurend in een loopje blijft spelen. Na een paar minuten kijken wil je jezelf al door je hoofd schieten.
Is deze wel beter dan de NL/BE versie?quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:24 schreef borisz het volgende:
Ze gaan The Taste UK en US uitzenden
http://www.24kitchen.nl/thetaste
wie bedoel je? Die Arabische/midden Oosterse dames?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:59 schreef icloud het volgende:
Gaverdamme de hele week moederdag recepten en kluns en kluns word weer uitgezonden
oh die wijven.... ja, die mogen van mij gewoon lekker vakken gaan vullen bij de Action ofzoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:06 schreef icloud het volgende:
Ja, we gaan samen arabisch brood maken van mijn moeder vroeger maar nu maakt mijn vader het, bij ons thuis doet mamma dat grietjes
Ze zijn al een jaar geleden ontslagenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:08 schreef Molo het volgende:
[..]
oh die wijven.... ja, die mogen van mij gewoon lekker vakken gaan vullen bij de Action ofzo
neem wel aan dat ze nog geld krijgen voor deze uitzendingen, toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:09 schreef icloud het volgende:
[..]
Ze zijn al een jaar geleden ontslagen
Geen idee, ik neem aan dat ze eenmalig betaald worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:10 schreef Molo het volgende:
[..]
neem wel aan dat ze nog geld krijgen voor deze uitzendingen, toch?
Nee joh kom je daar bijquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:09 schreef icloud het volgende:
[..]
Ze zijn al een jaar geleden ontslagen
Tuurlijk wel, sinds dat mounier grenzenloos koken doet maakt 24kitchen geen gebruik meer van hun dienstequote:
Ik vind dat wijf erger, met haar drankjesquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:39 schreef renwan het volgende:
Die gozer van koken in de tuin moet echt een nekschot krijgen
Naar wijf, ja. Andy is wel OK, maar hij moet zijn neus uit het eten halen. Die gast moet toch een hernia hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dat wijf erger, met haar drankjes
Dat is inderdaad ook een doos. Maar die vent heeft zo'n verschrikkelijk vervelend accent. Buitenlands met een vleugje amsterdams ofzo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dat wijf erger, met haar drankjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |