Maar de meesten stonden in den beginne (volgens mij) op de wall. GEtaltechnisch klopt het inderdaad niet helemaal heb ik het ideequote:Op woensdag 11 juni 2014 19:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nog een goede honderd black brothers waren.
Oh op die fiets. Dat zou wel eens kunnen kloppen ja. Vluchtelingen misschien? *verzint zelf maar wat om het logischer te laten lijken*quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar de meesten stonden in den beginne (volgens mij) op de wall. GEtaltechnisch klopt het inderdaad niet helemaal heb ik het idee
Denk wel dat de serie de langdurigheid eruit weet te halen en het spannend wordt, alles gaat toch vlotter in zo'n serie dan in een boek.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:50 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat Georgy bang is voor de ontwikkeling van zijn personages. Daarom doet hij er zo lang over en daarom zal er de komende 3 seizoenen weinig spannends gebeuren
Je weet dat ze nu al twee seizoenen doen over boek 3, toch?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Denk wel dat de serie de langdurigheid eruit weet te halen en het spannend wordt, alles gaat toch vlotter in zo'n serie dan in een boek.
Boek 3 doet het boek ook 2 boeken over dus wat is het probleem?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:13 schreef P8 het volgende:
[..]
Je weet dat ze nu al twee seizoenen doen over boek 3, toch?
Gastquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat het te moeilijk voor je is betekent niet dat het dan slecht is.
Ze moeten haast wiskundigen zijn om precies de juiste lengte van de ketting te bepalen opdat deze in een mooie parabool de klimmers kan raken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:36 schreef TheThirdMark het volgende:
Die hijsen ze weer op, en laten hem weer vallen.
Que?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Boek 3 doet het boek ook 2 boeken over dus wat is het probleem?
Snap je zelf wel wat je lult?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Boek 3 doet het boek ook 2 boeken over dus wat is het probleem?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:28 schreef P8 het volgende:
[..]
Que?
Hoe dan ook, het is wmb ook geen probleem. Ik geef alleen aan dat de serie juist langzamer gaat dan de boeken.
In Nederland ook trouwens.quote:At the time of its publication, A Storm of Swords was the longest novel in the series. It was so long that in the UK, Australia and Israel its paperback edition was split in half, Part 1 being published as Steel and Snow in June 2001 (with the one-volume cover) and Part 2 as Blood and Gold in August 2001 (with a specially-commissioned new cover). The same division was used in the Polish and Greek editions.
Dit dus. Mensen die denken lanzamer gaan-_- Er is juist filler aan de serie toegevoegd om nieT zo snel te gaan als het boekquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:28 schreef P8 het volgende:
[..]
Que?
Hoe dan ook, het is wmb ook geen probleem. Ik geef alleen aan dat de serie juist langzamer gaat dan de boeken.
Ja en als je goed je best doet en stukje voor stukje leest, lukt het jou misschien ook wel!quote:
Okquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:33 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ja en? Het is gewoon een normaal boek vvan 1000 pagina's
hoezo halve cirkel. Ze hijsen het op, droppen en bij juiste lengte doet ie een zwaai. Dus meer parabool dan cirkel.quote:
Dat was dan een keuze van de uitgevers, niet zozeer van de schrijver.quote:
Volgens mij kan je niet fatsoenlijk engels of zo...quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:35 schreef Pek het volgende:
[..]
Oh je meent het serieus? Dacht dat je sarcastisch was, zoals het hoort. Het is werkelijk dramatisch slecht geschreven
Afstand tot het middelpunt blijft altijd hetzelfde --> cirkelquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:34 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
hoezo halve cirkel. Ze hijsen het op, droppen en bij juiste lengte doet ie een zwaai. Dus meer parabool dan cirkel.
1000 bladzijdes op een paperback is ook gewoon gruwelijk veel hoor. Dan vind ik twee keer 500 ook logischer. ADwD is trouwens ook in tweeen gedeeld. Maar sowieso is het niet zo relevant wat de boeken doen. Er komen nu bijvoorbeeld al dingen voorbij uit het vijfde boek. Binnenkort kunnen seriekijkers boeklezers spoilerenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:36 schreef P8 het volgende:
[..]
Dat was dan een keuze van de uitgevers, niet zozeer van de schrijver.
Het aantal woorden per boek is trouwens:
A Game of Thrones: 298k
A Clash of kings: 326k
A Storm of Swords: 424k
A Feast for Crows: 300k
A Dance with Dragons: 422k
Imho niet een heel nodige keuze. Misschien/waarschijnlijk dat het financieel handiger was voor de uitgever.
Mijn engels is prima, wat de fuck heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:36 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet fatsoenlijk engels of zo...
Zoals wat?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:38 schreef timmmmm het volgende:
Er komen nu bijvoorbeeld al dingen voorbij uit het vijfde boek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |