Ik kijk trouwens zonder ondertiteling en ik dacht dat ze "you're not nothing, jon snow" zei. Beetje een teleurstelling eigenlijk dat ze blijkbaar you're nothing weer zei.quote:
Ah, ik heb niet echt geluisterd. Ik zat mij af te vragen of hij wel zo emotioneel moest zijn over iemand die op het punt stond hem te doden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik kijk trouwens zonder ondertiteling en ik dacht dat ze "you're not nothing, jon snow" zei. Beetje een teleurstelling eigenlijk dat ze blijkbaar you're nothing weer zei.
Is zijn grote liefde joh.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ah, ik heb niet echt geluisterd. Ik zat mij af te vragen of hij wel zo emotioneel moest zijn over iemand die op het punt stond hem te doden.
Dan vind ik dat keihard van achter juist toepasselijker..quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:12 schreef Skillstorm het volgende:
In de boeken deed Khal Drogo eerst voorspel en uiteindelijk vond Dany het gewoon fijn en werd ze nat etc.
In de serie wordt ze gewoon hard van achter verkracht ofzo.
Doet Drogo aan voorspel?quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:12 schreef Skillstorm het volgende:
In de boeken deed Khal Drogo eerst voorspel en uiteindelijk vond Dany het gewoon fijn en werd ze nat etc.
In de serie wordt ze gewoon hard van achter verkracht ofzo.
Ja, daarom wilde ik het niet meteen als stom bestempelen. Raar vond ik het wel. Maar ja, ik ben nog nooit betrokken geweest in een oorlog waarbij ik verliefd werd op een meisje uit het andere leger in de tijd dat ik daar undercover zat.quote:
Ik denk dat ik op dat punt de serie dan toch beter vind.quote:
Nee joh, blijkt dat zo'n bruut wel goed is in bed.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op dat punt de serie dan toch beter vind.
De jeugd van tegenwoordig.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:15 schreef P8 het volgende:
[..]
In de boeken was Dany op haar 14de Khal's gewillige sletje
Maakt niet uit, hij is toch wel een baas.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:15 schreef P8 het volgende:
[..]
In de boeken was Dany op haar 14de Khal's gewillige sletje
Is juist retro. Vroeger was het heel normaal als bitches werden genomen rond hun 13e.quote:
Nu niet meer dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Is juist retro. Vroeger was het heel normaal als bitches werden genomen rond hun 13e.
Ik vind het zonder ondertiteling ook best lastig.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik kijk trouwens zonder ondertiteling en ik dacht dat ze "you're not nothing, jon snow" zei. Beetje een teleurstelling eigenlijk dat ze blijkbaar you're nothing weer zei.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Is juist retro. Vroeger was het heel normaal als bitches werden genomen rond hun 13e.
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:30 schreef DW457 het volgende:
Ben nu net begonnen in het eerste boek...wat kan die kerel goed schrijven zeg.
Oh je meent het serieus? Dacht dat je sarcastisch was, zoals het hoort. Het is werkelijk dramatisch slecht geschrevenquote:
Zal wel aan je gebrekkige engels liggenquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:35 schreef Pek het volgende:
[..]
Oh je meent het serieus? Dacht dat je sarcastisch was, zoals het hoort. Het is werkelijk dramatisch slecht geschreven
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:35 schreef Pek het volgende:
[..]
Oh je meent het serieus? Dacht dat je sarcastisch was, zoals het hoort. Het is werkelijk dramatisch slecht geschreven
Ik durf wel te stellen dat Georgy bang is voor de ontwikkeling van zijn personages. Daarom doet hij er zo lang over en daarom zal er de komende 3 seizoenen weinig spannends gebeurenquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:38 schreef DW457 het volgende:
Volgens mij is in dit topic zeggen dat de boeken slecht geschreven zijn hetzelfde als vloeken in de kerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |