SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verderWerewolf
Monuril voor de blaas, voor de buikgriep niks maar veel drinken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:09 schreef Lavenderr het volgende:
Goed dat je bij de dokter bent geweest. Heb je een kuurtje gekregen?
Hopelijk snel weer de oudequote:Op woensdag 11 juni 2014 15:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
Monuril voor de blaas, voor de buikgriep niks maar veel drinken.
Griep is ook niet met medicijnen te behandelen, je kunt alleen de symptomen bestrijden. Urineweginfecties daarentegen móet je wel medicijnen voor gebruiken anders heb je straks een chronisch probleem. En kuurtje helemaal afmaken hoor Sara, niet denken oh het is over nu stop ik. Nee, allemaal opmaken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hoeveel dagen nog?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hoi Henkiequote:Op woensdag 11 juni 2014 17:06 schreef hENKIE8 het volgende:
Hallo bnw ben ik weer.... iedereen hier ook vol verwachting op het WK aan het wachten ??
Henk! Wat verwacht jij van het NL-elftal?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:06 schreef hENKIE8 het volgende:
Hallo bnw ben ik weer.... iedereen hier ook vol verwachting op het WK aan het wachten ??
Dat heb ik met dit nummer. Blijf ik mooi vinden.quote:
Oeh lekker nummer zeg, deed me beetje hier aan denken..quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik met dit nummer. Blijf ik mooi vinden.
Ja nou ja. Mijn oog viel er wel opquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oeh lekker nummer zeg, deed me beetje hier aan denken..
let niet op de naam van de band
Mooi klote ja, maar wel weer beter dat er n zo'n SC bestaat waar je kan chillenquote:
haha ja vind echt heerlijk en rustgevend nummer.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:09 schreef Divje het volgende:
Godver Guyv. Ik was blij met de naam maar dat lied ontroert me echt.
Ik luister hem 'n maand verder nog eens..quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha ja vind echt heerlijk en rustgevend nummer.
dat sowiesoquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Mooi klote ja, maar wel weer beter dat er n zo'n SC bestaat waar je kan chillen
Ahh wou je net naar bed sturenquote:
Oh lekker. Kun je er een paar bitterballen ingooien? Maak ik een lekker mixje voor jullie allemaal. Hebben we wel verdiend na deze drukke dag.quote:
nog niksquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh wou je net naar bed sturen
Wat ga je maken
ga een joint roken en vreet je vriezer leeg
Ook jointje roken?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nog niks
wel bizar veel zin om dat te doen ja
wiet vind ik echt de fijnste drug
fijner dan alcohol
wiet voel ik nauwelijks jammer genoegquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nog niks
wel bizar veel zin om dat te doen ja
wiet vind ik echt de fijnste drug
fijner dan alcohol
echtquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wiet voel ik nauwelijks jammer genoeg
ja alleen beetje ontspannen, maar niet echt bijzonderquote:
kut manquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja alleen beetje ontspannen, maar niet echt bijzonder
ja, bevalt nog altijd slecht
Klassegozer ben je . Bewondering is op zijn plaatsquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja alleen beetje ontspannen, maar niet echt bijzonder
ja, bevalt nog altijd slecht
Jointje? Beetje laat, morgen weer vroeg op.quote:
Wijze dame. Ik ook hoor, op jointje na dan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jointje? Beetje laat, morgen weer vroeg op.
Pilletje? Dito
Poeder alleen maar om mijn neus te poederen.
Aan de buitenkant
Heel verstandig.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wijze dame. Ik ook hoor, op jointje na dan.
Misschien dat dit je leuk lijkt. Ajja komt ook, dat vond je zo goed.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Ik duik mijn bed in, tot morgen? Truste Scrum en Div en allemaal
Dankjequote:Op donderdag 12 juni 2014 09:20 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Misschien dat dit je leuk lijkt. Ajja komt ook, dat vond je zo goed.
http://www.melkweg.nl/nl/(...)tsubi-e-a-13-06-2014
Ik ben daar wel te vinden morgen.
Vre-se-lijk..quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:39 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
de hele constructie donderde vannacht naar beneden nadat ik erin bleef haken![]()
het zit me echt niet mee deze weekgelukkig voel ik me nu al beter dan gisteren.
owjee, wat een ravage, zelf ongedeerd?quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:39 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
de hele constructie donderde vannacht naar beneden nadat ik erin bleef haken![]()
een enorme constructie zal het niet zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 10:39 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
ja hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
owjee, wat een ravage, zelf ongedeerd?
moest even aan de shower scene uit psycho denken toen ik het zagquote:
gelukkig kwam er bij mij geen psychopaat met een mes binnenquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
moest even aan de shower scene uit psycho denken toen ik het zag
Je hebt de Europese vlag op je prullenbak!quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
gelukkig kwam er bij mij geen psychopaat met een mes binnen
het was trouwens de allereerste keer dat het naar beneden donderde
hé je hebt gelijk. ik plakte ze gewoon in een leuke vormquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt de Europese vlag op je prullenbak!
Indoctrinatiequote:Op donderdag 12 juni 2014 11:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
hé je hebt gelijk. ik plakte ze gewoon in een leuke vorm
Helemaal waar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:03 schreef sararaats het volgende:
het voornaamste is dat ik geen trauma heb van de vallende constructie
minder last van de urineweginfectie maar nog wel buikpijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Gaat het verder ook de goede kant op? Geen buikpijn meer?
Duurt wel lang zeg. Goed drinken he.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
minder last van de urineweginfectie maar nog wel buikpijn
dat was een gewone blauwe prullenbak die ik opgevrolijkt hebtquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
het zit je niet mee, SaarGave prullenbak trouwens
En hoi allemaal!
Het lijkt sterk op het EU symbool. Dat vond ik wel treffend: alles wat daarmee te maken heeft, kan erinquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat was een gewone blauwe prullenbak die ik opgevrolijkt hebt
oh dat wel hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook een beetje. Je hoopt zo dat het gaat lukken maar tegen Spanje? Ik weet het niet hoor
Oh nee, dat is niet fijn. Kun je niet boven kijken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh dat wel hoor
maar komen mensen thuis die geen idee hebben van voetbal
dat is niet erg
maar ik moet die niet in mijn beurt
dan ben ik wel extreme autistquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh nee, dat is niet fijn. Kun je niet boven kijken?
Nulletje of 4 voor Spanje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook een beetje. Je hoopt zo dat het gaat lukken maar tegen Spanje? Ik weet het niet hoor
Jij gelooft ook dat Ajax ooit weer mee doet in de top van europa.quote:
Uh okequote:Op donderdag 12 juni 2014 18:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij gelooft ook dat Ajax ooit weer mee doet in de top van europa.
Sorry jou kan ik moeilijk serieus nemen als het om voetbal voorspellen gaat.
Dat niet denk ik, zelfs als je van Spanje verliest wat ik wel verwacht kan je tegen Oz weer 3 punten pakken, die zijn echt wel de minstequote:
Nou best welquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:14 schreef Untermenschlich het volgende:
Hier moderator dit hakt er wel in
Das morgen pas.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou best wel
Maareh jij was toch bij een concert vanavond?
Nou. Ga je ook of wat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah ok, je hebt het nog tegoed. Lekker
Ah is niet nodig want NL verliest die gewoon ! helaasquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Henkie. Ja natuurlijk! Allemaal nerveus voor de eerste wedstrijd
Ik verwacht er persoonlijk ook niets van dit jaarquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Henk! Wat verwacht jij van het NL-elftal?
Ik verwacht persoonlijk niets, valt het altijd mee
@TT: BAMBAMBZAM ZONNE GROTE VUURBAL MJONGE> de zon scheen
Ik hoop het zó maar ben zo bang van niet. Maar!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:21 schreef theguyver het volgende:
Moge peeps, we zijn er weer met oranje usernames![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:At first, Elisa enters the elevator and apparently presses all of its buttons. She then waits for something to happen but, for some reason, the elevator door doesn’t shut. She starts to look around, as if she is expecting (or hiding from) someone. At 1:57, her arms and hands start moving in a very strange matter (almost not human) as she appears to be talking to someone, something … or nothing at all. She then walks away. The elevator door then shuts and appears to start working again.
Right after the events of the video, Elisa apparently gained access to the rooftop of the hotel, climbed to its water tank and, somehow, ended up drowning in it. Her body was found two weeks after her death, after hotel guests complained about the water’s taste and color. Incredible.
http://vigilantcitizen.co(...)ious-case-elisa-lam/quote:Cecil Hotel’s Dark History
“Part of its sordid history, involves two serial killers, Richard Ramirez and Jack Unterweger.
Now on death row, Ramirez, labeled “the Nightstalker”, was living at the Cecil Hotel in 1985, in a top floor room. He was charged 14 dollars a night. In a building filled with transients, he remained unnoticed as he stalked and killed his 13 female victims. Richard Schave, said “He was dumping his bloody clothes in the Dumpster, at the end of his evening and returned via the back entrance.”
Jack Unterweger, was a journalist covering crime in Los Angeles for an Austrian magazine in 1991. “We believe he was living at the Cecil Hotel in homage to Ramirez,” Schave said.
He is blamed with killing three prostitutes in Los Angeles, while being a guest at the Cecil.
In the 50’s and 60’s the Cecil was known as a place that people would go to jump out of one of the hotel’s windows to commit suicide.
Helen Gurnee, in her 50s, leaped from a seventh floor window, landing on the Cecil Hotel marquee, on October 22, 1954.
Julia Moore jumped from her eighth floor room window, on February 11, 1962.
Pauline Otton, 27, jumped from a ninth floor window after an argument with her estranged husband, on October 12, 1962. Otton landed on George Gianinni, 65, who was walking on the side walk, 90 feet below. Both were killed instantly.
There was also a murder of one of the residents. “Pigeon Goldie” Osgood, a retired telephone operator, known for protecting and feeding pigeons in a nearby park, was found dead in his ransacked room on June 4, 1964. He had been stabbed, strangled, and raped. The crime still remains unsolved.”
Gatver. Vieze nationalistenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop het zó maar ben zo bang van niet. Maar!
En goedemorgen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:59 schreef sararaats het volgende:
nog steeds rugpijn maar de medicatie moet nog inwerken
Maar voetbal is kut..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Dit is wmb hét Nederlandse voetballied
En zo is het.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Dit is wmb hét Nederlandse voetballied
Daarom ga jij vanavond naar een concert ipv voetbal kijken. Omdat jij voetbal kut vindt.quote:
Wat denk jij B? Wat gaat het worden?quote:
Nee ik ga niet omdat ik voetbal kut vind. Ik wist geen eens dat er voetbal was. Vaag was ik me ervan bewust omdat al die ellendige kut straten opeens oranje zijn, Maar ik ga omdat ik ga.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom ga jij vanavond naar een concert ipv voetbal kijken. Omdat jij voetbal kut vindt.
Ieder zijn meug toch?
Ik hoop dat er wat te JUI-CHEN valt
Oh ja dat geloof ik wel hoor, matchfixing enzo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:39 schreef Untermenschlich het volgende:
voetbal is ook gewoon een complot
Wat dat betreft kunnen we elkaar de hand geven.. Ik heb er helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:37 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Nee ik ga niet omdat ik voetbal kut vind. Ik wist geen eens dat er voetbal was. Vaag was ik me ervan bewust omdat al die ellendige kut straten opeens oranje zijn, Maar ik ga omdat ik ga.
Ook dat. En om de bevolking afgeleid te houden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja dat geloof ik wel hoor, matchfixing enzo.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:41 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
En om de bevolking afgeleid te houden.
9 uur beginnenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat denk jij B? Wat gaat het worden?
Zeg me alsjeblieft dat je niet hoeft te werken vanavond. Insomnia_ wel helaas.
GEEF ZE BROOD EN SPELEN EINZ 111quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:41 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ook dat. En om de bevolking afgeleid te houden.
Zeker niet. Zelfs die Chomsky heeft daar uitvoerig over gesproken. En die valt nog binnen jouw mainstream,quote:
Jammer zegquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
9 uur beginnen
Dus dan maar radio 1....heeft ook wel wat.
2 1 nederland
Mooie van de radio is ook dat elke bal over de middenlijn voor je gevoel al bijna een goal is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer zegJa radio heeft zeker wat. Vroeger had je toch een hele bekende radioverslaggever (kan niet op zijn naam komen even zoeken) die hield de mensen aan de radio gekluisterd. Maar dat is al heel lang geleden. Later kwam Theo Komen die was ook beroemd.
2-1? Ik hou het op 0-0
Oei! Bustedquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooie van de radio is ook dat elke bal over de middenlijn voor je gevoel al bijna een goal is.
4 jaar geleden ook de kampioenschap wedstrijd van ajax tegen twente via radio geluisterd. Spannend hoor.
Vroeger toen ik van mn ouders mee moest naar de kerk deed ik ook altijd voetballen luisteren via mn walkman.
Totdat ik een keer iets te enthousiast reageerde bij een goal van ajax tijdens ajax feyenoord.
Een heleboel mensen keken me heel raar aan omdat ik ineens iets te luid JAAAAA riep tijdens de preek
Mooie tijden :p
Ja dat zijn mooie dingen om aan terug te denken.quote:
Ge-wel-dig. Moet zo om hem lachen. Jij?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat zijn mooie dingen om aan terug te denken.
Wat vind je van Sierd?
Ja ik ook. Zo slecht en dat bewust. Ik kan daarom lachenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ge-wel-dig. Moet zo om hem lachen. Jij?
Ik was iets te bescheiden met 1-3quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een feest!!!!
5-1
Wie had dat gedacht? Ik niet
Groot feest hier in de buurt met vuurwerk en al
jup hier ook... werd beetje moe van het JUICHEN!!!!einz1!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een feest!!!!
5-1
Wie had dat gedacht? Ik niet
Groot feest hier in de buurt met vuurwerk en al
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooie van de radio is ook dat elke bal over de middenlijn voor je gevoel al bijna een goal is.
4 jaar geleden ook de kampioenschap wedstrijd van ajax tegen twente via radio geluisterd. Spannend hoor.
Vroeger toen ik van mn ouders mee moest naar de kerk deed ik ook altijd voetballen luisteren via mn walkman.
Totdat ik een keer iets te enthousiast reageerde bij een goal van ajax tijdens ajax feyenoord.
Een heleboel mensen keken me heel raar aan omdat ik ineens iets te luid JAAAAA riep tijdens de preek
Mooie tijden :p
Niemand. Echt helemaal niemand, behalve Louis. Hahaha..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toetertjes!
Vuurwerk!
En bier. Veel bier .
5-1 ! ffs wie had dat gedacht??![]()
Wat een feest he Scrum? Ongelofelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niemand. Echt helemaal niemand, behalve Louis. Hahaha..
Jaaa, dit is echt geweldig! Hahaha, heerlijk gevoel hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een feest he Scrum? Ongelofelijk
die had het al helemaal in gecalculeerd ... UHU!!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niemand. Echt helemaal niemand, behalve Louis. Hahaha..
Deden het goed. Paar miljoen erbij nu, heerlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
die had het al helemaal in gecalculeerd ... UHU!!!!
feyenoord verdediging he,,zo veel gezeik maar toch goed gedaan
Dankuwel UncleScorpquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:00 schreef UncleScorp het volgende:
Proficiat vanuit Belgie !
Knap staaltje voetbal !
Heb ook een kater en ineens snipverkouden maar dat geeft helemaal niks. Heb het graag over voor dit geweldige feest afgelopen avond/nachtquote:
Deze wedstrijd gaf me hetzelfde gevoel als toen in 2008 tegen Frankrijk en Italië, maar dan 10x mooierquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb ook een kater en ineens snipverkouden maar dat geeft helemaal niks. Heb het graag over voor dit geweldige feest afgelopen avond/nacht.
En ik was best pessimistisch hoor, zeker na de kans van Sneijder en het eerste doelpunt van Spanje, maar toen was daar net voor de rust dat wonderschone doelpuntquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Deze wedstrijd gaf me hetzelfde gevoel als toen in 2008 tegen Frankrijk en Italië, maar dan 10x mooiersweet revenge
Same herequote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ik was best pessimistisch hoor, zeker na de kans van Sneijder en het eerste doelpunt van Spanje, maar toen was daar net voor de rust dat wonderschone doelpunt
Maar wel genoeg naar binnen gekregen? Ja dus, want fikse katerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Same herewel weer bier over me heen gekregen maar dat was me eigen bier deze keer
![]()
Begin weer nuchter te worden hahaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wel genoeg naar binnen gekregen? Ja dus, want fikse kater![]()
Wat denk je over de volgende wedstrijd tegen Australië?
Ik hoop niet dat ze nu gemakzuchtig worden. Scherp blijven elke wedstrijd opnieuw
Chili is ook heel gevaarlijk volgens mij, maar ik bedoel eigenlijk dat ze geen enkele tegenstander moeten onderschatten . Dat gevaar ligt altijd op de loer heb ik het idee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Begin weer nuchter te worden haha
Ben banger voor Chili dan voor Australië. Heb van die wedstrijd ook nog wat meegekregen vannacht.
Australië moet te doen zijn, een 2-0 lijkt me reëel.
Zoals Spanje ons gisteren onderschatte?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Chili is ook heel gevaarlijk volgens mij, maar ik bedoel eigenlijk dat ze geen enkele tegenstander moeten onderschatten . Dat gevaar ligt altijd op de loer heb ik het idee.
Ja precies! Zoals Spanje ons onderschatte, en eerlijk gezegd denk ik dat heel Nederland de mannen van Oranje onderschatte. Ze hebben ons ongelijk bewezen gisterenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Zoals Spanje ons gisteren onderschatte?
Maar gelijk heb je, die kans is er altijd. Maar ik denk dat onze Louis ze wel scherp kan houden hoor
En hoé ze dat ongelijk bewezen hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja precies! Zoals Spanje ons onderschatte, en eerlijk gezegd denk ik dat heel Nederland de mannen van Oranje onderschatte. Ze hebben ons ongelijk bewezen gisteren![]()
Ja dat is Lowie wel toevertrouwd!
Ik had gisteren de BBC aanstaan en kreeg gewoon kippenvel van de termen die ze gebruikten om het Hollandse voetbal te prijzen. Hollandse Klasse en dat soort termen. Is zo leuk om dat soort dingen te horen van andere landen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:45 schreef Divje het volgende:
[..]
En hoé ze dat ongelijk bewezen hebben
Vind al die buitenlandse reacties ook prachtig om te lezen, en heb samenvattingen bekeken met Russisch, Italiaans en Spaans commentaar op youtube![]()
Nederland is helemaal Oranjegekte is nu echt los.
Heb net dat commentaar van BBC gezien jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had gisteren de BBC aanstaan en kreeg gewoon kippenvel van de termen die ze gebruikten om het Hollandse voetbal te prijzen. Hollandse Klasse en dat soort termen. Is zo leuk om dat soort dingen te horen van andere landen.
Heb nu de Oranje-koorts te pakken hoor![]()
![]()
En die kater die ik nog weg moet eten. Is een hardnekkigeMaar het was het waard na dat feest van vannacht met de buurt. Was zó gezellig met veel bier en vuurwerk en eendracht. Het brengt echt mensen tot elkaar zoiets.
Ja echt, het verbroedert.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb net dat commentaar van BBC gezien ja
Die kater gaat er wel vandoor, iig voor woensdag want dan komt de volgende haha
Hopelijk weer zo'n feestje, zat gisteren gebroederlijk naast Ajacieden en PSV'rs, die ik normaal wel kan schietentoch leuk..
Haha, was dat wel te volgen dat live-topic?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt, het verbroedert.
Ik zat gisteren op het live-topic mee te modden en daar was de sfeer ook zo leuk. Iedereen had het naar zijn/haar zin en bijna geen wanklank te bekennen. Was zo tof.
Dat ging hárd!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, was dat wel te volgen dat live-topic?
Over mij? wat dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een feest he Scrum?![]()
Ik had het nog over je gisteren op het live-topic.
Aaaaah Starlaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou Starla kwam er posten dus ik vroeg of ze jou had meegebracht.
"Oh, komt Scrummie ook"? Met eenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aaaaah Starla. Hahahahaha.. wat zei ze?
Zo zo! Wat een eer, van Starla nog wel. Mooie dame is dat toch.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"Oh, komt Scrummie ook"? Met eenerbij. Jaja
Ze valt natuurlijk voor je fotoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo zo! Wat een eer, van Starla nog wel. Mooie dame is dat toch.
Haat liefde verhouding. Stiekem wil ze graag een keer met me uit, maar durft niet te vragen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze valt natuurlijk voor je foto![]()
Jullie zijn gewoon een mooi stellekker pittige discussies
Dat zijn de beste. Veel passiequote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haat liefde verhouding. Stiekem wil ze graag een keer met me uit, maar durft niet te vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godverdomme
[ Bericht 14% gewijzigd door theguyver op 14-06-2014 15:53:04 ]Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een feest he Scrum?![]()
Ik had het nog over je gisteren op het live-topic.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:32 schreef theguyver het volgende:
Schatje zullen we cake bakken, tuurlijk lijkt me leuk kom er aan.
Wil je dan eerst even de afwas doen?AllemachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godverdomme
ik zou niet eens weten waar ik beginnen moest
![]()
Was maar voorbeeld, maar wel zo'n soortgelijke afwas..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemachtigik zou niet eens weten waar ik beginnen moest
aha ,die %$#&$&%@ zat natuurlijk wel voor de buis te genieten!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:11 schreef Blaadjes het volgende:
Ik heb niet live kunnen kijken. En 1 van mn collega. ..de ty***h**d melde zich gister om half 8 ziek.
Ik ben door mn rug gegaan. Flikker op datggelooft toch geen hond.
Die gaat het zwaar krijgen kut brabo.
Ga er persoonlijk voor zorgen dat hij terug gaat naar waar hij vandaan komt (andere vestiging en wou wel eens ergens anders werken).
Als hij er was hadden we kunnen kijken en nu was daar geen tijd voor. Grrrr
Precies!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
aha ,die %$#&$&%@ zat natuurlijk wel voor de buis te genieten!
mooie naaistreek!
Wat een pokkestreek zegquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:11 schreef Blaadjes het volgende:
Ik heb niet live kunnen kijken. En 1 van mn collega. ..de ty***h**d melde zich gister om half 8 ziek.
Ik ben door mn rug gegaan. Flikker op datggelooft toch geen hond.
Die gaat het zwaar krijgen kut brabo.
Ga er persoonlijk voor zorgen dat hij terug gaat naar waar hij vandaan komt (andere vestiging en wou wel eens ergens anders werken).
Als hij er was hadden we kunnen kijken en nu was daar geen tijd voor. Grrrr
Hey Mastur (goh wat klinkt dat ehmm apartquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:37 schreef .Masturbatron. het volgende:
hey kent iemand die ene van democraat hank johnson die zei dat het eiland guam zou omkiepen lol
niet te geloven dat mensen dachten dat hij serieus was
die man is een meester troll
Echt he. Wil hem niet meer in mijn team.quote:
Zo is het. Opzouten met zo'n rat. Echt zelden zo'n hufterige streek gehoord. Teiltje alstublieftquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Echt he. Wil hem niet meer in mijn team.
En aangezien ik altijd nacht heb en de dagploeg nu ook niks meer van hem moet hebben kan hij mooi terug naar zn vreemdelingen legioen in schiedam.
Vrolijke dingen dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo is het. Opzouten met zo'n rat. Echt zelden zo'n hufterige streek gehoord. Teiltje alstublieft
Ja het is echt een wonder wat er gisteren geschiedde. Vond het zó geweldig!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vrolijke dingen dan.
Wat een wedstrijd he?
Ik zat er behoorlijk naast met mn 2 1 voor nl!
En jack was super
Jack huilde he, bij dat schitterende doelpuntquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vrolijke dingen dan.
Wat een wedstrijd he?
Ik zat er behoorlijk naast met mn 2 1 voor nl!
En jack was super
Ja klopt. Voor mijn gevoel was jack ook veel minder aan het woord dan die andere pipo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jack huilde he, bij dat schitterende doelpunt
Ik kan me best voorstellen dat hij volschoot. Vermoed dat hij niet de enige was.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja klopt. Voor mijn gevoel was jack ook veel minder aan het woord dan die andere pipo.
Ach wat naar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:00 schreef sararaats het volgende:
ik ben niet meer vrolijk. er is een oud-kleuterleidster overleden waar ik zelf bij gezeten heb. hartaderbreuk. nog geen 60 jaar.
Haha nee dat denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat hij volschoot. Vermoed dat hij niet de enige was.
Kijk deze: The Flying Dutchmanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha nee dat denk ik ook niet.
Als je zo de reacties leest dan vonden ook heel veel niet Nederlanders het mooi dat Spanje zo klop kreeg
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:37 schreef .Masturbatron. het volgende:
hey kent iemand die ene van democraat hank johnson die zei dat het eiland guam zou omkiepen lol
niet te geloven dat mensen dachten dat hij serieus was
die man is een meester troll
Dacht dat je niet zo bezeten was van het WK heb je de koorts te pakken jaquote:
Het hele eiland valt omquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:18 schreef theguyver het volgende:
[..]kerel is geloof ik zo stoned als wat
Commentaar van gister was zo ongelofelijk slecht ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dacht dat je niet zo bezeten was van het WK heb je de koorts te pakken ja
http://www.dumpert.nl/med(...)entaar_van_jack.html
waarom laten ze Jack niet gewoon weer commentaar geven bij NL 1, nu moet ik de radio er bij aanzetten
Op zich niet bar slecht maar mis beetje geschreeuw en uber fanatiek commentaar zoals wat je op de spaanse tv vaak hoort, Jack doet dat veel beter en mooie opmerkingen er door heen gooie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Commentaar van gister was zo ongelofelijk slecht ook.
ik had voor de wedstrijd mijn woorden terug genomenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dacht dat je niet zo bezeten was van het WK heb je de koorts te pakken ja
http://www.dumpert.nl/med(...)entaar_van_jack.html
waarom laten ze Jack niet gewoon weer commentaar geven bij NL 1, nu moet ik de radio er bij aanzetten
jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had jij ook toen je wakker werd dat je even dacht dat het een mooie droom was?
Neee!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn nichtje van 13 gaat mee
dus maar even niet
7, is nu reclame alleenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
Waar Scrum? RTL4? Had hem op de EO staan
Oh dankje! Zap er meteen naartoequote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
7, is nu reclame alleen. En nog maar 20 minuutjes
quote:
Hoi Henkie. Ja, wat dacht je! We gloeien nog na van gisterenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:18 schreef hENKIE8 het volgende:
wast ik ook weer, wat een nederlands elftal.. ik neem mijn woorden terug!![]()
verder alles goed mensen?
Haha ik ook hoor ! , en nog beetje de andere wedstrijdjes kijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Henkie. Ja, wat dacht je! We gloeien nog na van gisteren
Alleen al voor het volkslied van Italiëquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:31 schreef Scrummie het volgende:
22:50 gaan we verder. Mooie opwarmer voor Engeland - Italie
wat is er om 22:50 ? ?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:31 schreef Scrummie het volgende:
22:50 gaan we verder. Mooie opwarmer voor Engeland - Italie
Ben meer van de brittenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen al voor het volkslied van Italië
Ook mooi. België, Rusland en Spanje vind ik ook mooi.quote:
Idd, zijn heel veel mooiere volksliederen dan die van ons. Maar ja, dat kies je niet. En dat moet ook oud zijn, vind niet dat we zomaar een nieuw liedje kunnen maken, helaas.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook mooi. België, Rusland en Spanje vind ik ook mooi.
Komen wij aan met het Wilhelmus. Nou ja, het is niet anders.
Ben ik met je eens hoor. Niet veranderen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, zijn heel veel mooiere volksliederen dan die van ons. Maar ja, dat kies je niet. En dat moet ook oud zijn, vind niet dat we zomaar een nieuw liedje kunnen maken, helaas.
Ja, zat op het live-topic. Wat een ge-wel-di-ge wedstrijd was het. Kippenvel, ontroering, zenuwen, alles.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:57 schreef Untermenschlich het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 juni 2014 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
-
Het was een gruwelijk feest in A'dam Lavenderr. Wat heb jij gedaan, -edit-voetbal gekeken?
Dat zou geweldig zijn! Toch bijzonder hoor, wat je nu (gister) ziet (zag) vergeet je je leven niet. Je staat voor altijd in mijn geheugen gegrift lav.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor. Niet veranderen.
Maar mooi vind ik het niet. Sloom en saai. Maar goed, hoop het toch nog een hele maand te horen
Zozo goed heur. Nee maar ik heb de laatste helft gekeken in de Melkweg daar voor het feest begon. Er werd veel gescoord zag ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zat op het live-topic. Wat een ge-wel-di-ge wedstrijd was het. Kippenvel, ontroering, zenuwen, alles.
Maar je concert was te gek dus
Jij ook bij mij. 13 juni 2014. De dag dat we de Koning van Hispanje op een heel bijzondere manier eerdenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn! Toch bijzonder hoor, wat je nu (gister) ziet (zag) vergeet je je leven niet. Je staat voor altijd in mijn geheugen gegrift lav.
Mwah viel mee. 5 maarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:04 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Zozo goed heur. Nee maar ik heb de laatste helft gekeken in de Melkweg daar voor het feest begon. Er werd veel gescoord zag ik.
Ik zou alle live-topics even teruglezen, dan ben je helemaal op de hoogtequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:12 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Wat voor wedstrijd was dit eigenlijk? Semi finale ?
gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou alle live-topics even teruglezen, dan ben je helemaal op de hoogte
Ik ga zo direct weer naar Nijmegen. Nog een psy trance feest meepakkenquote:
Trance zequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:39 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ik ga zo direct weer naar Nijmegen. Nog een psy trance feest meepakken
https://www.goabase.net/t(...)in2-wonderland/79179
geen voorstander van de EU maar volkslied is wel AWESOME!!!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen al voor het volkslied van Italië
Kan best, maar ik hoef het nietquote:Op zondag 15 juni 2014 10:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
geen voorstander van de EU maar volkslied is wel AWESOME!!!
Gisteren wel wasted van vrijdag, vandaag geen problemenquote:Op zondag 15 juni 2014 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemiddag![]()
Allemaal nog wasted
van gisteren of inmiddels weer beetje bij de mensen?
Vrijdag wás ook een avond om wasted te wordenquote:Op zondag 15 juni 2014 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren wel wasted van vrijdag, vandaag geen problemen
woensdag is de wedstrijd om 18uur dus nog wel te doen al denk ik dat ik thuis blijfquote:Op zondag 15 juni 2014 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vrijdag wás ook een avond om wasted te worden![]()
woensdag maar weer hopelijk![]()
oh wacht woensdag
Wel lekkere tijd. Kan nog net eten voor het begint en denk dat ik ook gewoon thuisblijf en niet de buurt in ga mochten we winnen.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
woensdag is de wedstrijd om 18uur dus nog wel te doen al denk ik dat ik thuis blijf
dat wel maar verstandig is niet altijd het bestequote:Op zondag 15 juni 2014 16:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel lekkere tijd. Kan nog net eten voor het begint en denk dat ik ook gewoon thuisblijf en niet de buurt in ga mochten we winnen.
De verstandige keuze denk ik.
Ik krijg dat gemopper niet zo mee eerlijk gezegdquote:Op zondag 15 juni 2014 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Scrum![]()
Wat een gemopper op VI ineens he? Nou, ik blijf lekker kijken en genieten hoor.
Door de weeks teveel drinken trek ik niet helaasquote:Op zondag 15 juni 2014 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat wel maar verstandig is niet altijd het beste
Dat doe ik ook liever niet, dus waarschijnlijk blijf ik ook verstandig woensdagquote:Op zondag 15 juni 2014 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Door de weeks teveel drinken trek ik niet helaas![]()
En als Nederland wint en ik ga de buurt in gaat dat gegarandeerd gebeuren
Ja, daar mopperen sommigen nu . Vooral op JD . Die kan geen goed meer doen. Begrijp het wel een beetje omdat hij natuurlijk altijd nogal afgeeft op Lowie en we hebben gewonnen dus dan is Lowie meteen heilig, maar ja vind het toch nog steeds een superleuk programma en blijf lekker kijken hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 16:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik krijg dat gemopper niet zo mee eerlijk gezegd, volg de VI Oranje topics ook niet zo, teveel 'onbekenden' heb ik het idee (en daar zal vast dat mopper vandaan komen?). Ik blijf dan ook gewoon kijken, net als jij
Tuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2014 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar mopperen sommigen nu . Vooral op JD . Die kan geen goed meer doen. Begrijp het wel een beetje omdat hij natuurlijk altijd nogal afgeeft op Lowie en we hebben gewonnen dus dan is Lowie meteen heilig, maar ja vind het toch nog steeds een superleuk programma en blijf lekker kijken hoor
Mensen nemen het veel te serieus, ik vind ook wel leuk om naar te kijken al doe ik het niet iedere dagquote:Op zondag 15 juni 2014 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tuurlijk. En JD geeft gewoon toe dat hij als persoon van Gaal niets vind, maar als trainer wel. Heeft ie gewoon altijd gezegd en daar heeft ie ook gewoon een heel goed punt, want na vrijdag is de persoon van Gaal toch niet ineens minder lelijk?
. Snap dat dus niet zo van die mensjes.. maar dan nog; ik neem echt alles met een korrel zout wat daar gezegd word, en dan is er echt geen betere show als VI, lekker dom gelul over voetbal en alles eromheen met een flinke dosis humor. Magisch gewoon
Ja hoor. Goed omschreven want Johan benadrukt dat idd altijd dat het een goede trainer is.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tuurlijk. En JD geeft gewoon toe dat hij als persoon van Gaal niets vind, maar als trainer wel. Heeft ie gewoon altijd gezegd en daar heeft ie ook gewoon een heel goed punt, want na vrijdag is de persoon van Gaal toch niet ineens minder lelijk?
. Snap dat dus niet zo van die mensjes.. maar dan nog; ik neem echt alles met een korrel zout wat daar gezegd word, en dan is er echt geen betere show als VI, lekker dom gelul over voetbal en alles eromheen met een flinke dosis humor. Magisch gewoon
Bril-jantquote:Op zondag 15 juni 2014 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Goed omschreven want Johan benadrukt dat idd altijd dat het een goede trainer is.
Ff lachen
grote kansquote:Op zondag 15 juni 2014 18:50 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
woensdag weer revenge?
[WK Hockey] Australië kampioen na monsterzege op Oranje
Zou awesome zijn!!!quote:Op zondag 15 juni 2014 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
grote kans. Ik denk dat wij ons woensdag kwalificeren voor de volgende ronde en spanje z'n koffers kan pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |