Daarom ga jij vanavond naar een concert ipv voetbal kijken. Omdat jij voetbal kut vindt.quote:
Wat denk jij B? Wat gaat het worden?quote:
Nee ik ga niet omdat ik voetbal kut vind. Ik wist geen eens dat er voetbal was. Vaag was ik me ervan bewust omdat al die ellendige kut straten opeens oranje zijn, Maar ik ga omdat ik ga.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom ga jij vanavond naar een concert ipv voetbal kijken. Omdat jij voetbal kut vindt.
Ieder zijn meug toch?
Ik hoop dat er wat te JUI-CHEN valt
Oh ja dat geloof ik wel hoor, matchfixing enzo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:39 schreef Untermenschlich het volgende:
voetbal is ook gewoon een complot
Wat dat betreft kunnen we elkaar de hand geven.. Ik heb er helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:37 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Nee ik ga niet omdat ik voetbal kut vind. Ik wist geen eens dat er voetbal was. Vaag was ik me ervan bewust omdat al die ellendige kut straten opeens oranje zijn, Maar ik ga omdat ik ga.
Ook dat. En om de bevolking afgeleid te houden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja dat geloof ik wel hoor, matchfixing enzo.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:41 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
En om de bevolking afgeleid te houden.
9 uur beginnenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat denk jij B? Wat gaat het worden?
Zeg me alsjeblieft dat je niet hoeft te werken vanavond. Insomnia_ wel helaas.
GEEF ZE BROOD EN SPELEN EINZ 111quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:41 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ook dat. En om de bevolking afgeleid te houden.
Zeker niet. Zelfs die Chomsky heeft daar uitvoerig over gesproken. En die valt nog binnen jouw mainstream,quote:
Jammer zegquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
9 uur beginnen
Dus dan maar radio 1....heeft ook wel wat.
2 1 nederland
Mooie van de radio is ook dat elke bal over de middenlijn voor je gevoel al bijna een goal is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer zegJa radio heeft zeker wat. Vroeger had je toch een hele bekende radioverslaggever (kan niet op zijn naam komen even zoeken) die hield de mensen aan de radio gekluisterd. Maar dat is al heel lang geleden. Later kwam Theo Komen die was ook beroemd.
2-1? Ik hou het op 0-0
Oei! Bustedquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooie van de radio is ook dat elke bal over de middenlijn voor je gevoel al bijna een goal is.
4 jaar geleden ook de kampioenschap wedstrijd van ajax tegen twente via radio geluisterd. Spannend hoor.
Vroeger toen ik van mn ouders mee moest naar de kerk deed ik ook altijd voetballen luisteren via mn walkman.
Totdat ik een keer iets te enthousiast reageerde bij een goal van ajax tijdens ajax feyenoord.
Een heleboel mensen keken me heel raar aan omdat ik ineens iets te luid JAAAAA riep tijdens de preek
Mooie tijden :p
Ja dat zijn mooie dingen om aan terug te denken.quote:
Ge-wel-dig. Moet zo om hem lachen. Jij?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat zijn mooie dingen om aan terug te denken.
Wat vind je van Sierd?
Ja ik ook. Zo slecht en dat bewust. Ik kan daarom lachenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ge-wel-dig. Moet zo om hem lachen. Jij?
Ik was iets te bescheiden met 1-3quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een feest!!!!
5-1
Wie had dat gedacht? Ik niet
Groot feest hier in de buurt met vuurwerk en al
jup hier ook... werd beetje moe van het JUICHEN!!!!einz1!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een feest!!!!
5-1
Wie had dat gedacht? Ik niet
Groot feest hier in de buurt met vuurwerk en al
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooie van de radio is ook dat elke bal over de middenlijn voor je gevoel al bijna een goal is.
4 jaar geleden ook de kampioenschap wedstrijd van ajax tegen twente via radio geluisterd. Spannend hoor.
Vroeger toen ik van mn ouders mee moest naar de kerk deed ik ook altijd voetballen luisteren via mn walkman.
Totdat ik een keer iets te enthousiast reageerde bij een goal van ajax tijdens ajax feyenoord.
Een heleboel mensen keken me heel raar aan omdat ik ineens iets te luid JAAAAA riep tijdens de preek
Mooie tijden :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |