Was maar voorbeeld, maar wel zo'n soortgelijke afwas..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemachtigik zou niet eens weten waar ik beginnen moest
aha ,die %$#&$&%@ zat natuurlijk wel voor de buis te genieten!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:11 schreef Blaadjes het volgende:
Ik heb niet live kunnen kijken. En 1 van mn collega. ..de ty***h**d melde zich gister om half 8 ziek.
Ik ben door mn rug gegaan. Flikker op datggelooft toch geen hond.
Die gaat het zwaar krijgen kut brabo.
Ga er persoonlijk voor zorgen dat hij terug gaat naar waar hij vandaan komt (andere vestiging en wou wel eens ergens anders werken).
Als hij er was hadden we kunnen kijken en nu was daar geen tijd voor. Grrrr
Precies!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
aha ,die %$#&$&%@ zat natuurlijk wel voor de buis te genieten!
mooie naaistreek!
Wat een pokkestreek zegquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:11 schreef Blaadjes het volgende:
Ik heb niet live kunnen kijken. En 1 van mn collega. ..de ty***h**d melde zich gister om half 8 ziek.
Ik ben door mn rug gegaan. Flikker op datggelooft toch geen hond.
Die gaat het zwaar krijgen kut brabo.
Ga er persoonlijk voor zorgen dat hij terug gaat naar waar hij vandaan komt (andere vestiging en wou wel eens ergens anders werken).
Als hij er was hadden we kunnen kijken en nu was daar geen tijd voor. Grrrr
Hey Mastur (goh wat klinkt dat ehmm apartquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:37 schreef .Masturbatron. het volgende:
hey kent iemand die ene van democraat hank johnson die zei dat het eiland guam zou omkiepen lol
niet te geloven dat mensen dachten dat hij serieus was
die man is een meester troll
Echt he. Wil hem niet meer in mijn team.quote:
Zo is het. Opzouten met zo'n rat. Echt zelden zo'n hufterige streek gehoord. Teiltje alstublieftquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Echt he. Wil hem niet meer in mijn team.
En aangezien ik altijd nacht heb en de dagploeg nu ook niks meer van hem moet hebben kan hij mooi terug naar zn vreemdelingen legioen in schiedam.
Vrolijke dingen dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo is het. Opzouten met zo'n rat. Echt zelden zo'n hufterige streek gehoord. Teiltje alstublieft
Ja het is echt een wonder wat er gisteren geschiedde. Vond het z geweldig!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vrolijke dingen dan.
Wat een wedstrijd he?
Ik zat er behoorlijk naast met mn 2 1 voor nl!
En jack was super
Jack huilde he, bij dat schitterende doelpuntquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vrolijke dingen dan.
Wat een wedstrijd he?
Ik zat er behoorlijk naast met mn 2 1 voor nl!
En jack was super
Ja klopt. Voor mijn gevoel was jack ook veel minder aan het woord dan die andere pipo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jack huilde he, bij dat schitterende doelpunt
Ik kan me best voorstellen dat hij volschoot. Vermoed dat hij niet de enige was.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja klopt. Voor mijn gevoel was jack ook veel minder aan het woord dan die andere pipo.
Ach wat naar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:00 schreef sararaats het volgende:
ik ben niet meer vrolijk. er is een oud-kleuterleidster overleden waar ik zelf bij gezeten heb. hartaderbreuk. nog geen 60 jaar.
Haha nee dat denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat hij volschoot. Vermoed dat hij niet de enige was.
Kijk deze: The Flying Dutchmanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha nee dat denk ik ook niet.
Als je zo de reacties leest dan vonden ook heel veel niet Nederlanders het mooi dat Spanje zo klop kreeg
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:37 schreef .Masturbatron. het volgende:
hey kent iemand die ene van democraat hank johnson die zei dat het eiland guam zou omkiepen lol
niet te geloven dat mensen dachten dat hij serieus was
die man is een meester troll
Dacht dat je niet zo bezeten was van het WK heb je de koorts te pakken jaquote:
Het hele eiland valt omquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:18 schreef theguyver het volgende:
[..]kerel is geloof ik zo stoned als wat
Commentaar van gister was zo ongelofelijk slecht ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dacht dat je niet zo bezeten was van het WK heb je de koorts te pakken ja
http://www.dumpert.nl/med(...)entaar_van_jack.html
waarom laten ze Jack niet gewoon weer commentaar geven bij NL 1, nu moet ik de radio er bij aanzetten
Op zich niet bar slecht maar mis beetje geschreeuw en uber fanatiek commentaar zoals wat je op de spaanse tv vaak hoort, Jack doet dat veel beter en mooie opmerkingen er door heen gooie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Commentaar van gister was zo ongelofelijk slecht ook.
ik had voor de wedstrijd mijn woorden terug genomenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dacht dat je niet zo bezeten was van het WK heb je de koorts te pakken ja
http://www.dumpert.nl/med(...)entaar_van_jack.html
waarom laten ze Jack niet gewoon weer commentaar geven bij NL 1, nu moet ik de radio er bij aanzetten
jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had jij ook toen je wakker werd dat je even dacht dat het een mooie droom was?
Neee!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn nichtje van 13 gaat mee
dus maar even niet
7, is nu reclame alleenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
Waar Scrum? RTL4? Had hem op de EO staan
Oh dankje! Zap er meteen naartoequote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
7, is nu reclame alleen. En nog maar 20 minuutjes
quote:
Hoi Henkie. Ja, wat dacht je! We gloeien nog na van gisterenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:18 schreef hENKIE8 het volgende:
wast ik ook weer, wat een nederlands elftal.. ik neem mijn woorden terug!![]()
verder alles goed mensen?
Haha ik ook hoor ! , en nog beetje de andere wedstrijdjes kijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Henkie. Ja, wat dacht je! We gloeien nog na van gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |