Alleen al voor het volkslied van Italiëquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:31 schreef Scrummie het volgende:
22:50 gaan we verder. Mooie opwarmer voor Engeland - Italie
wat is er om 22:50 ? ?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:31 schreef Scrummie het volgende:
22:50 gaan we verder. Mooie opwarmer voor Engeland - Italie
Ben meer van de brittenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen al voor het volkslied van Italië
Ook mooi. België, Rusland en Spanje vind ik ook mooi.quote:
Idd, zijn heel veel mooiere volksliederen dan die van ons. Maar ja, dat kies je niet. En dat moet ook oud zijn, vind niet dat we zomaar een nieuw liedje kunnen maken, helaas.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook mooi. België, Rusland en Spanje vind ik ook mooi.
Komen wij aan met het Wilhelmus. Nou ja, het is niet anders.
Op zaterdag 14 juni 2014 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ben ik met je eens hoor. Niet veranderen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, zijn heel veel mooiere volksliederen dan die van ons. Maar ja, dat kies je niet. En dat moet ook oud zijn, vind niet dat we zomaar een nieuw liedje kunnen maken, helaas.
Ja, zat op het live-topic. Wat een ge-wel-di-ge wedstrijd was het. Kippenvel, ontroering, zenuwen, alles.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:57 schreef Untermenschlich het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 juni 2014 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
-
Het was een gruwelijk feest in A'dam Lavenderr. Wat heb jij gedaan, -edit-voetbal gekeken?
Dat zou geweldig zijn! Toch bijzonder hoor, wat je nu (gister) ziet (zag) vergeet je je leven niet. Je staat voor altijd in mijn geheugen gegrift lav.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor. Niet veranderen.
Maar mooi vind ik het niet. Sloom en saai. Maar goed, hoop het toch nog een hele maand te horen
Zozo goed heur. Nee maar ik heb de laatste helft gekeken in de Melkweg daar voor het feest begon. Er werd veel gescoord zag ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zat op het live-topic. Wat een ge-wel-di-ge wedstrijd was het. Kippenvel, ontroering, zenuwen, alles.
Maar je concert was te gek dus
Jij ook bij mij. 13 juni 2014. De dag dat we de Koning van Hispanje op een heel bijzondere manier eerdenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn! Toch bijzonder hoor, wat je nu (gister) ziet (zag) vergeet je je leven niet. Je staat voor altijd in mijn geheugen gegrift lav.
Mwah viel mee. 5 maarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:04 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Zozo goed heur. Nee maar ik heb de laatste helft gekeken in de Melkweg daar voor het feest begon. Er werd veel gescoord zag ik.
Ik zou alle live-topics even teruglezen, dan ben je helemaal op de hoogtequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:12 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Wat voor wedstrijd was dit eigenlijk? Semi finale ?
gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou alle live-topics even teruglezen, dan ben je helemaal op de hoogte
Ik ga zo direct weer naar Nijmegen. Nog een psy trance feest meepakkenquote:
Trance zequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:39 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ik ga zo direct weer naar Nijmegen. Nog een psy trance feest meepakken
https://www.goabase.net/t(...)in2-wonderland/79179
geen voorstander van de EU maar volkslied is wel AWESOME!!!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen al voor het volkslied van Italië
Kan best, maar ik hoef het nietquote:Op zondag 15 juni 2014 10:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
geen voorstander van de EU maar volkslied is wel AWESOME!!!
Gisteren wel wasted van vrijdag, vandaag geen problemenquote:Op zondag 15 juni 2014 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemiddag![]()
Allemaal nog wasted
van gisteren of inmiddels weer beetje bij de mensen?
Vrijdag wás ook een avond om wasted te wordenquote:Op zondag 15 juni 2014 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren wel wasted van vrijdag, vandaag geen problemen
woensdag is de wedstrijd om 18uur dus nog wel te doen al denk ik dat ik thuis blijfquote:Op zondag 15 juni 2014 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vrijdag wás ook een avond om wasted te worden![]()
woensdag maar weer hopelijk![]()
oh wacht woensdag
Wel lekkere tijd. Kan nog net eten voor het begint en denk dat ik ook gewoon thuisblijf en niet de buurt in ga mochten we winnen.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
woensdag is de wedstrijd om 18uur dus nog wel te doen al denk ik dat ik thuis blijf
dat wel maar verstandig is niet altijd het bestequote:Op zondag 15 juni 2014 16:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel lekkere tijd. Kan nog net eten voor het begint en denk dat ik ook gewoon thuisblijf en niet de buurt in ga mochten we winnen.
De verstandige keuze denk ik.
Ik krijg dat gemopper niet zo mee eerlijk gezegdquote:Op zondag 15 juni 2014 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Scrum![]()
Wat een gemopper op VI ineens he? Nou, ik blijf lekker kijken en genieten hoor.
Door de weeks teveel drinken trek ik niet helaasquote:Op zondag 15 juni 2014 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat wel maar verstandig is niet altijd het beste
Dat doe ik ook liever niet, dus waarschijnlijk blijf ik ook verstandig woensdagquote:Op zondag 15 juni 2014 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Door de weeks teveel drinken trek ik niet helaas![]()
En als Nederland wint en ik ga de buurt in gaat dat gegarandeerd gebeuren
Ja, daar mopperen sommigen nu . Vooral op JD . Die kan geen goed meer doen. Begrijp het wel een beetje omdat hij natuurlijk altijd nogal afgeeft op Lowie en we hebben gewonnen dus dan is Lowie meteen heilig, maar ja vind het toch nog steeds een superleuk programma en blijf lekker kijken hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 16:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik krijg dat gemopper niet zo mee eerlijk gezegd, volg de VI Oranje topics ook niet zo, teveel 'onbekenden' heb ik het idee (en daar zal vast dat mopper vandaan komen?). Ik blijf dan ook gewoon kijken, net als jij
Tuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2014 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar mopperen sommigen nu . Vooral op JD . Die kan geen goed meer doen. Begrijp het wel een beetje omdat hij natuurlijk altijd nogal afgeeft op Lowie en we hebben gewonnen dus dan is Lowie meteen heilig, maar ja vind het toch nog steeds een superleuk programma en blijf lekker kijken hoor
Mensen nemen het veel te serieus, ik vind ook wel leuk om naar te kijken al doe ik het niet iedere dagquote:Op zondag 15 juni 2014 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tuurlijk. En JD geeft gewoon toe dat hij als persoon van Gaal niets vind, maar als trainer wel. Heeft ie gewoon altijd gezegd en daar heeft ie ook gewoon een heel goed punt, want na vrijdag is de persoon van Gaal toch niet ineens minder lelijk?
. Snap dat dus niet zo van die mensjes.. maar dan nog; ik neem echt alles met een korrel zout wat daar gezegd word, en dan is er echt geen betere show als VI, lekker dom gelul over voetbal en alles eromheen met een flinke dosis humor. Magisch gewoon
Ja hoor. Goed omschreven want Johan benadrukt dat idd altijd dat het een goede trainer is.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tuurlijk. En JD geeft gewoon toe dat hij als persoon van Gaal niets vind, maar als trainer wel. Heeft ie gewoon altijd gezegd en daar heeft ie ook gewoon een heel goed punt, want na vrijdag is de persoon van Gaal toch niet ineens minder lelijk?
. Snap dat dus niet zo van die mensjes.. maar dan nog; ik neem echt alles met een korrel zout wat daar gezegd word, en dan is er echt geen betere show als VI, lekker dom gelul over voetbal en alles eromheen met een flinke dosis humor. Magisch gewoon
Bril-jantquote:Op zondag 15 juni 2014 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Goed omschreven want Johan benadrukt dat idd altijd dat het een goede trainer is.
Ff lachen
grote kansquote:Op zondag 15 juni 2014 18:50 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
woensdag weer revenge?
[WK Hockey] Australië kampioen na monsterzege op Oranje
Zou awesome zijn!!!quote:Op zondag 15 juni 2014 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
grote kans. Ik denk dat wij ons woensdag kwalificeren voor de volgende ronde en spanje z'n koffers kan pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |