Vast wel, zo zie ik jou wel in elk gevalquote:
Ja, dat bedoel ik toch. Had niet in de gaten.quote:
En altijd maar bang zijn dat ze waar ik veel waar van af vallenquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:27 schreef Chloroform het volgende:
Ik was wel een fucking lief en leuk kind, dat klopt.Maar ik kreeg gewoon een pak slaag als het nodig was. Tegenwoordig laten ze kinderen maar doen wat ze willen.
Sukkelquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik toch. Had niet in de gaten.
Is je neefje zo heet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sukkel
Als ik mijn neefje van 7 maanden kon laten zien zou je smelten. Not even kidding.
Ja, echt hè.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En altijd maar bang zijn dat ze waar ik veel waar van af vallen. Protectionistisch gedoe
.
Zou met paplepel als vliegtuigje voerenquote:
Alsof jij hem mag slaan, mogen vrouwen toch helemaal niet :SsSsquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:30 schreef ntm het volgende:
Pak slaag verdienen ze soms wel, verwende kinderen kan ik echt niet tegen. Heb zo'n neefje, alles waar hij om huilt krijgt hij gelijk
Ik zoek soms wel "gevaarlijke" situaties op met achterneefjes/nichtjes puur en alleen om de ouders te narrenquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt hè.Zou duwtje geven of pootje haken.
Iets met uitzondering en regel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sukkel
Als ik mijn neefje van 7 maanden kon laten zien zou je smelten. Not even kidding.
Awwquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou met paplepel als vliegtuigje voeren
Wat dan?quote:
Ik mag jou wel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zoek soms wel "gevaarlijke" situaties op met achterneefjes/nichtjes puur en alleen om de ouders te narren.
Kettingzagen gooien?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zoek soms wel "gevaarlijke" situaties op met achterneefjes/nichtjes puur en alleen om de ouders te narren.
Pics van hen photoshoppen met volwassen geslachtsdelen.quote:
Ik sla stiekem als niemand toekijktquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij hem mag slaan, mogen vrouwen toch helemaal niet :SsSs
Bootje varen zonder zwemvest terwijl die kids gewoon kunnen zwemmen, paniek in de ogen, onbeschrijfbaarquote:
Vuist op je bolle ogen.quote:
lolwat.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pics van hen photoshoppen met volwassen geslachtsdelen.
Maakt niet uit, mans stem is meer waard, enjoy being stonedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk zo he, kutcultuurquote:
Vogelnesten maaienquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:34 schreef Yiha het volgende:
Verstoppertje spelen op een veld dat gemaaid wordt.
Da's pas spannend.
Bij ons is slaan heel normaal.quote:
Zo is dat.quote:
Ach in mijn tijd kreeg ik ook nog wel een oorvijg en een trap onder mijn bips.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lolwat.
[..]
Maakt niet uit, mans stem is meer waard, enjoy being stonedhttp://m.telegraaf.nl/vrouw/article/21665847/-39;pas-op-met-posten-foto-39;s-kinderen-39;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Grafiek over hoe je je dag aan het verneuken bent?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jeej, grafiek gemaakt in Excel.
Mijn dag kan niet meer stuk
Ben je bitch ofso ;squote:
Nou, tijd om naar huis te gaan. Geef ze geen uitdaging.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zeg je nou dat ik een plantenkop heb?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou je slaan, alleen bang je jasmijn like gezichtje kapot te maken :SsSSs
Ik heb geen veld.quote:
Heb n goede baan, verdien goed geld = trots. Helaas.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vast wel, zo zie ik jou wel in elk geval.
Baby olifantquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou oproken 10/10quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een plantenkop heb?
Tijdens seksquote:
Babydieren vind ik dan wel cute.quote:
Doe normaal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh, seks met kinderen is niet oké
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Onpraktischkeer meegemaakt, never again.
Hoezo? Juist mooi als z'n rug helemaal onder de krassen zit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Onpraktischkeer meegemaakt, never again.
Sadistisch wijf.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Juist mooi als z'n rug helemaal onder de krassen zit.![]()
Ik ben m'n moeders kind toch?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het ging toch over gedrag van kinderen?
Ja best wel :Squote:
Honden krabben niet, kutkatten wel.quote:
Ja, jammer van die baby.quote:
Omg en mopshondjes en baby's..quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik spreek je over 3 jr. Wedden dat je dan zwanger geneukt bent.
Wil je van 'em af of zo?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:45 schreef ntm het volgende:
[..]Zo reageerde m'n vriend ook toen ik die foto stuurde.
Is cuteeee, maar ik vind baby's gewoon heel schattig. Weet niet waaromquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg en mopshondjes en baby's..
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Is cuteeee, maar ik vind baby's gewoon heel schattig. Weet niet waaromJij alleen baby diertjes geloof ik
Dat zeiden ze 6 jaar geleden ook toen ik samenwoonde met m'n ex. LOOK AT ME NOW BITCHES HAHAHAHAquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik spreek je over 3 jr. Wedden dat je dan zwanger geneukt bent.
Eicellen invriezen tot je 80e.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zeiden ze 6 jaar geleden ook toen ik samenwoonde met m'n ex. LOOK AT ME NOW BITCHES HAHAHAHA
Nee, sowieso zal ik de komende drie jaar nog geen kinderen willen. Gewoon oprecht niet. Misschien de komende 10 jaar nog niet eens. Of 20. 40. 60. 80.
Ik wil wel, maar zit er denk niet meer inquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zeiden ze 6 jaar geleden ook toen ik samenwoonde met m'n ex. LOOK AT ME NOW BITCHES HAHAHAHA
Nee, sowieso zal ik de komende drie jaar nog geen kinderen willen. Gewoon oprecht niet. Misschien de komende 10 jaar nog niet eens. Of 20. 40. 60. 80.
Zijn toch zat mensen die pas op hun 40e kinderen krijgen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar zit er denk niet meer in
Kan hoor. Ken iemand die dacht als jij. Kreeg op haar 40ste nog een mormel.
40 voor een man kan nog wel, maar voor een vrouw is het op het randje.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zijn toch zat mensen die pas op hun 40e kinderen krijgen?
Dan ben je te oud man...quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zijn toch zat mensen die pas op hun 40e kinderen krijgen?
T zaad van de man is dan niet goed meer, hoor. Verhoogt de kans op etters met adhd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
40 voor een man kan nog wel, maar voor een vrouw is het op het randje.
Encyclopedia van kennis ben je toch ook.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
T zaad van de man is dan niet goed meer, hoor. Verhoogt de kans op etters met adhd.
Hoezo zit dat er niet meer in?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar zit er denk niet meer in
Kan hoor. Ken iemand die dacht als jij. Kreeg op haar 40ste nog een mormel.
Moet ik iemand hebben die kinders met me wilquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo zit dat er niet meer in?
Als ik echt te oud ben om zelf een kind te baren, dan is het nou eenmaal zou. Maar zou sowieso wel willen adopteren, alleen dat proces is echt hels.
Kinderen krijgen al snel het label adhd als ze niet luisterenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
T zaad van de man is dan niet goed meer, hoor. Verhoogt de kans op etters met adhd.
Niet benodigde kennis that is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Encyclopedia van kennis ben je toch ook.
Agree.. dat labeltje wordt te snel opgeplakt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kinderen krijgen al snel het label adhd als ze niet luisteren_
Kwestie van opvoeding hoor
#kortdoordebocht
Dit. Naja vol met krassen niet, maar beetje dat iddquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Juist mooi als z'n rug helemaal onder de krassen zit.![]()
Helaas wat? mijn beeld is ongewijzigd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb n goede baan, verdien goed geld = trots. Helaas.
En dan word je eindelijk volwassen en wil je ze... en dan lukt het niet meer of krijg je een corkyquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat mag. Mn beeld over jou is ook apart.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Naja vol met krassen niet, maar beetje dat idd
[..]
Helaas wat? mijn beeld is ongewijzigd.
Zoals jouw ouders hebben meegemaakt?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan word je eindelijk volwassen en wil je ze... en dan lukt het niet meer of krijg je een corky
Dat komt door jouw rare wereldbeeld.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat mag. Mn beeld over jou is ook apart.
Ja. padum tsjsjquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoals jouw ouders hebben meegemaakt?
Kutlevenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan word je eindelijk volwassen en wil je ze... en dan lukt het niet meer of krijg je een corky
Adopterenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo zit dat er niet meer in?
Als ik echt te oud ben om zelf een kind te baren, dan is het nou eenmaal zou. Maar zou sowieso wel willen adopteren, alleen dat proces is echt hels.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:03 schreef Chloroform het volgende:
Maar zou sowieso wel willen adopteren, alleen dat proces is echt hels.
Hoe oud en moet een eventueel kind zwart zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:05 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil ook n kind adopteren, maar dat proces slaat idd nergens op
Omdat er genoeg kinderen op de wereld zijn die geen ouders hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Adopterenwaarom je leven opofferen om een kind op te voeden als het niet je eigen bloed is
I like em young.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Hoe oud en moet een eventueel kind zwart zijn?
Je doet me denken aan braddie. Je lijkt ook wel op hem.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je doet me denken aan AdoraBelle. Je lijkt ook wel op hem.
Dan zijn ze makkelijker te dumpen als je ze zat bent.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Adopterenwaarom je leven opofferen om een kind op te voeden als het niet je eigen bloed is
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan zijn ze makkelijker te dumpen als je ze zat bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |