Vast wel, zo zie ik jou wel in elk gevalquote:
Ja, dat bedoel ik toch. Had niet in de gaten.quote:
En altijd maar bang zijn dat ze waar ik veel waar van af vallenquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:27 schreef Chloroform het volgende:
Ik was wel een fucking lief en leuk kind, dat klopt.Maar ik kreeg gewoon een pak slaag als het nodig was. Tegenwoordig laten ze kinderen maar doen wat ze willen.
Sukkelquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik toch. Had niet in de gaten.
Is je neefje zo heet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sukkel
Als ik mijn neefje van 7 maanden kon laten zien zou je smelten. Not even kidding.
Ja, echt hè.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En altijd maar bang zijn dat ze waar ik veel waar van af vallen. Protectionistisch gedoe
.
Zou met paplepel als vliegtuigje voerenquote:
Alsof jij hem mag slaan, mogen vrouwen toch helemaal niet :SsSsquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:30 schreef ntm het volgende:
Pak slaag verdienen ze soms wel, verwende kinderen kan ik echt niet tegen. Heb zo'n neefje, alles waar hij om huilt krijgt hij gelijk
Ik zoek soms wel "gevaarlijke" situaties op met achterneefjes/nichtjes puur en alleen om de ouders te narrenquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt hè.Zou duwtje geven of pootje haken.
Iets met uitzondering en regel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sukkel
Als ik mijn neefje van 7 maanden kon laten zien zou je smelten. Not even kidding.
Awwquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou met paplepel als vliegtuigje voeren
Wat dan?quote:
Ik mag jou wel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zoek soms wel "gevaarlijke" situaties op met achterneefjes/nichtjes puur en alleen om de ouders te narren.
Kettingzagen gooien?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zoek soms wel "gevaarlijke" situaties op met achterneefjes/nichtjes puur en alleen om de ouders te narren.
Pics van hen photoshoppen met volwassen geslachtsdelen.quote:
Ik sla stiekem als niemand toekijktquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij hem mag slaan, mogen vrouwen toch helemaal niet :SsSs
Bootje varen zonder zwemvest terwijl die kids gewoon kunnen zwemmen, paniek in de ogen, onbeschrijfbaarquote:
Vuist op je bolle ogen.quote:
lolwat.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pics van hen photoshoppen met volwassen geslachtsdelen.
Maakt niet uit, mans stem is meer waard, enjoy being stonedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk zo he, kutcultuurquote:
Vogelnesten maaienquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:34 schreef Yiha het volgende:
Verstoppertje spelen op een veld dat gemaaid wordt.
Da's pas spannend.
Bij ons is slaan heel normaal.quote:
Zo is dat.quote:
Ach in mijn tijd kreeg ik ook nog wel een oorvijg en een trap onder mijn bips.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lolwat.
[..]
Maakt niet uit, mans stem is meer waard, enjoy being stonedhttp://m.telegraaf.nl/vrouw/article/21665847/-39;pas-op-met-posten-foto-39;s-kinderen-39;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Grafiek over hoe je je dag aan het verneuken bent?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jeej, grafiek gemaakt in Excel.
Mijn dag kan niet meer stuk
Ben je bitch ofso ;squote:
Nou, tijd om naar huis te gaan. Geef ze geen uitdaging.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zeg je nou dat ik een plantenkop heb?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou je slaan, alleen bang je jasmijn like gezichtje kapot te maken :SsSSs
Ik heb geen veld.quote:
Heb n goede baan, verdien goed geld = trots. Helaas.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vast wel, zo zie ik jou wel in elk geval.
Baby olifantquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou oproken 10/10quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een plantenkop heb?
Tijdens seksquote:
Babydieren vind ik dan wel cute.quote:
Doe normaal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh, seks met kinderen is niet oké
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |