Gelijk zo he, kutcultuurquote:
Vogelnesten maaienquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:34 schreef Yiha het volgende:
Verstoppertje spelen op een veld dat gemaaid wordt.
Da's pas spannend.
Bij ons is slaan heel normaal.quote:
Zo is dat.quote:
Ach in mijn tijd kreeg ik ook nog wel een oorvijg en een trap onder mijn bips.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lolwat.
[..]
Maakt niet uit, mans stem is meer waard, enjoy being stonedhttp://m.telegraaf.nl/vrouw/article/21665847/-39;pas-op-met-posten-foto-39;s-kinderen-39;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Grafiek over hoe je je dag aan het verneuken bent?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jeej, grafiek gemaakt in Excel.
Mijn dag kan niet meer stuk
Ben je bitch ofso ;squote:
Nou, tijd om naar huis te gaan. Geef ze geen uitdaging.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zeg je nou dat ik een plantenkop heb?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou je slaan, alleen bang je jasmijn like gezichtje kapot te maken :SsSSs
Ik heb geen veld.quote:
Heb n goede baan, verdien goed geld = trots. Helaas.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vast wel, zo zie ik jou wel in elk geval.
Baby olifantquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou oproken 10/10quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een plantenkop heb?
Tijdens seksquote:
Babydieren vind ik dan wel cute.quote:
Doe normaal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh, seks met kinderen is niet oké
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |